Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü 3D obj blender sorunu

iqodas

.
Katılım
26 Mar 2019
Mesajlar
335
Çözümler
1
Tepkime puanı
139
Puanları
43
Yaş
30
Konum
izmir
Türk Lirası
0.00₺
Hazır model .obj uzantılı modeller var elimde bunları import edince oyunda itemin yarısı silinik vaziyette oluyor
Mesh yapısını Triangulate olarak ayarlıyom yine bu şekilde hata veriyor konu hakkında bilgisi olan varmı. iyi forumlar

örnek resim düzgün olanı import etmeden önce
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.



örnek resim import ettikten sonra
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
 
sorunu çözdünmü ya bende silah yaptım import edince dağilıyor seninki gibi
 
Oyla 0
mantıgı çözdüm ben bro ama yapamıyorum :D bizim yaptıgımız objeler cızgılerı ucgen seklınde olmadıgı ıcın ucgen olmayan yerlerı sııyor cevırıcı ucgen ucgen yapıcaksın objeyı sle solım cızgılerı bırlestıre bırlesıtre yapıcan genıc acılı deıl ucgen olarak oluyor sadece
 
Oyla 0
mantıgı çözdüm ben bro ama yapamıyorum :D bizim yaptıgımız objeler cızgılerı ucgen seklınde olmadıgı ıcın ucgen olmayan yerlerı sııyor cevırıcı ucgen ucgen yapıcaksın objeyı sle solım cızgılerı bırlestıre bırlesıtre yapıcan genıc acılı deıl ucgen olarak oluyor sadece
Silkroadın kendi obj sini bile blendere eklediginde değişiklik yapmadan kaydet tekrar aynı hatayı veriyor. çizik çizik cıkıyor
 
Oyla 0
böyle olmasının nedeni silkroad'ın sadece triangulate mesh ile çalışması büyük ihtimalle o kalkanda dörtgenler var blenderin old versiyonunu bilmiyorum ama 2.8 ve sonrasında object moda gelip modeli seçip Modifier Properties(ingiliz anahtarı simgesi) tıklayıp en altta ortada Triangulate diyip Apply dersen model üçgen olur
qwe.png
 
Oyla 0
böyle olmasının nedeni silkroad'ın sadece triangulate mesh ile çalışması büyük ihtimalle o kalkanda dörtgenler var blenderin old versiyonunu bilmiyorum ama 2.8 ve sonrasında object moda gelip modeli seçip Modifier Properties(ingiliz anahtarı simgesi) tıklayıp en altta ortada Triangulate diyip Apply dersen model üçgen olur
qwe.png
COZDUM BEN SATEN COK SAOL BRO GENEDE
 
Oyla 0

WickedWitch Birde kardeşim bu import_srobj ve export_srobj.py son surume uyarlı değil maxımum 2.79 a ayarlamış kodlaması bunu en son surume uyarlamayı nerden buluruz sende varmı bilen birileri yada​

 
Oyla 0
Geri
Üst Alt