Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Paylaşım .....

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bu konu içeriği başlıktan anlaşıldığı gibi Permanent Buff Sistemini içeriyor ama bu nasıl bir buff sistemi?

Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere Permanent Buff Sistemi prosedürler ile _TimedJob tablosunu kullanıp sürekli veri girişi sağlıyor ve bu da bir çok oyunda
GameServer'ın çökmesine, hatalar vermesine, oyunda lag oluşumuna sebebiyet veriyor.

Bizim bu sisteme Fake dememizin amacı, _TimedJob tablosuna girdi oluşturmaması ve Teleport olunca silinmesi.
Harici olarak öldüğünüz de bufflar hiç bir şekilde silinmez.

Şimdi gelelim işleme, nerede neler yapacağız?
[Gizli İçerik]

Öncelikle Database ve Media'mızın yedeğiniz alıp bir kenara koyalım.

[Gizli İçerik]

[Gizli İçerik]


_RefSkill tablonuzdan eski buff skillerini sildik, şimdi Permanent olarak kullanacaklarımızı ekleyeceğiz.
Ekte bulunan "Sieger - Fake Permanent Buff Sistemi.txt"yi indirip, içinde yazılı olanlarda hiç bir değişiklik yapmadan kopyalayıp direkt olarak
_RefSkill tablonuzun içine yapıştırıp, satırları girmesini kısa bir süre bekleyin.

[Gizli İçerik][Gizli İçerik][Gizli İçerik][Gizli İçerik]
Şimdi yaptığımız bu işlemleri media'ya aktarıp, oyun içinde aktif etmek için Db2Media programını kullanıp,
tüm skilldata_xxxxx dosyalarını import/patch geçin ve GameServer'ınızı yeniden başlatın.

Eklediğiniz skillerin hepsi 24 saat olarak ayarlanmış ve skill açma efektleri deaktif duruma getirilmiştir.
Yani tüm skilleri 1 saniye içinde açabilirsiniz.

Öldüğünüzde skiller hiç bir şekilde silinmeyecektir.

Tüm işlemlerimiz bitti, _RefSkill tablomuzu Otomatik ID özelliğini eski haline getirip kayıt edebiliriz.

İşlem sonucu:

Fikir ve yönlendirme için @SonPadisah & @ByMnkn 'e teşekkürlerle.
Harika eline sağlık
 
Akşam bakacağım paylaşım için teşekkürler. Herhangi bir delay, çökme veya bir hata içeriyor mu ne kadardır test edildi bu sistem
 
[QUOTE = "Sieger ⋋, post: 48921, member: 307"]
Hello everyone,
The content of this subject includes Permanent Buff System as the title suggests, but what kind of buff system is this?

As you know or do not know, the Permanent Buff System provides continuous data entry by using the _TimedJob table with procedures, which in many games
It causes GameServer to crash, give errors, and create lag in the game.

The purpose of calling this system Fake is that it does not create an entry in the _TimedJob table and is deleted when it becomes Teleport.
If you die externally, the buffs are not deleted in any way.

Now let's come to the process, where are we going to do?
[Hidden Content]

First, let's take a backup of our Database and Media and set it aside.

[Hidden Content]

[Hidden Content]


We deleted old buff skills from your _RefSkill table, now we will add what we will use as Permanent.
You can download the attached "Sieger - Fake Permanent Buff System.txt" and copy it directly without making any changes in the written ones.
Paste it into your _RefSkill table and wait for it to enter the rows.

[Hidden Content] [Hidden Content] [Hidden Content][Hidden Content]
Now we use Db2Media to transfer these processes to the media and activate them in the game,
Import / patch all skilldata_xxxxx files and restart your GameServer.

All of the skills you have added are set to 24 hours and skill opening effects are deactivated.
So you can unlock all skills in 1 second.

Skills will not be deleted in any way when you die.

All of our processes are over, we can restore and save our _RefSkill table with the Auto ID feature.

The result of the procedure:
Ekli dosyayı görüntüle 6994[/ SPOILER]

Thanks to [USER = 4224] @SonPadisah [/ USER] & [USER = 344] @ByMnkn [/ USER] for ideas and guidance.
[/ QUOTE]
thanks
 
Geri
Üst Alt