Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Belirli bir bölgeden mob spawn kaldırma

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan grbaweney
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
26
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Yaş
26
Konum
Kocaeli
Türk Lirası
0.00₺
Merhabalar öncelikle örnek veriyorum karakoram,taklamakan ve ya roc bölgesinde ki mobların spawn olmalarını nasıl engelleyebilirim bilgisi olan var mı
 
Merhaba yapacağın işlemi sırasıyla söyleyeyim bunun için Kod felan lazım değil ;

- İlk olarak oyunda bir slotun örneğin akerunun slotu
" _RefNest , _RefTactics , _RefHive " genel olarak bu tablolarda işin , örnek olarak Akeru al senin yerinede onu alayım ;

" Kırmızı : RefNest ID ,
Mavi : RefHive ID ,
Mor: RefTactics ID ,
Yeşil olan: RefObjCommon ID'sidir kolay zaten mantık yürütürsen yaparsın "


RefNest :

29127 581 39060 19268 1718,26 -11,09 101,13 0 350 150 10 8 12 2 0 1 0

RefHive :

581 0 0 0 0 0 0 1 1 ¾ÆÄɸ£_¿Õ°¡ÀÇ°è°î

RefTactics :

39060 38252 0 150 50 130 0 0 2 2 2 0 0 5 0 0 0 0 0 30 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 500 0 0 1 0 39061 0 ???_105


- Daha sonra oyuna gir spawn olmasını istediğin bölgede GM komut penceresini aç ve " /addrallypoint " komutunu kullan bu komut Clientin olduğu dizine gerekli bilgileri txt olarak gönderecek elde ettiğin bilgileri örnek aldığın RefNest satırına geçir Tablodaki sütunu takip edeceksin ve [nRegionDBID],[fLocalPosX],[fLocalPosY],[fLocalPosZ] satırını aldığın belgelerle ayarlayacaksın ve işlem tamamlanmış olacak bu arada örnek aldığın satırları databasede tablolara geçirmeyi unutma .

" Database yedeğini almayı unutma "


JZo5No.png
 
Oyla 0
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[Tab_RefNest]
Set dwMaxTotalCount = dwMaxTotalCount * 0
Where dwTacticsID IN (Select dwTacticsID FROM [SRO_VT_SHARD].[dbo].[Tab_RefTactics]
Where dwObjID IN (SELECT ID FROM SRO_VT_SHARD.dbo._RefObjCommon Where CodeName128 LIKE '%MOB_RM%') )



Jangandaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_CH%'
Donwhang'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_WC%'
Donwhang'daki moblar 2: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_OA%'
Hotandaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_KT%'
Karakoramdaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_KK%'
Taklamakan'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_TK%'
Downhang Cave'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_DH%'
Roc Mountain'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_RM%'
Constantinople'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_EU%'
Samarkand'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_AM%'
Samarkand'daki moblar 2 : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_CA%'
Jangan cave'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_TQ%'
Alexandria'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_SD%'
Jupiter'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_JUPITER%'
Forgotten World'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_GOD%'
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt