Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Yardım BSR Edit ve Map değişimi HK

Katılım
12 Haz 2023
Mesajlar
60
Tepkime puanı
12
Puanları
8
Konum
İstanbul
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba,

.bsr uzantılı görselleri editlemek istiyorum. Bunun için sanırım 3D Modelleme programı kullanmam gerekiyor. Yada farklı bir program var ise yardımcı olur musunuz? Örnek tre_willow03.bsr uzantılı Jangan'da bir ağaç dosyası var. Bu ağacın üzerine yazı yazmak istiyorum.

Diğer konu ise, mevcut client dosyalarımda M ye bastığımda açılan haritamda bağdat şehri mevcut. Ben bağdat şehrinin olmadığı map dosyalarıyla değiştirmek istiyorum. direkt pk2 değişikliği yapamam çünkü kendi dosyalarımda editlediğim şeyler var. Bu haritanın bulunduğu kısmın dosya uzantısını bilen var mıdır?

Teşekkürler
 
Data>Prim>Mtrl klasörü içinde ddjyi bulup, formatını PNG 'ye çevirip photoshopta yazıyı yazabilirsiniz. Ağacın üstünde ne kadar iyi durur bilemem ama düz yüzeylerde gayet başarılı olabiliyor.
 
Oyla 0
Blender kullanacaksan Objenin mesh yapısı triangular olmalı (buna dikkat etmelisin,aksi takdirde expert hatası alırsın.)
Kullanımını biliyorsan rahatlıkla yapabilirsin ek olarak Jmx ilede açabilirsin importlama mantığıyla ilerliyor.
Ben sana yol örneklerini veriyorum
Blender
  • bmt,bsr : texture
  • bms : 3D model
  • bsk : skeleton
  • ban : animation
  • efp : visual effect
JMX
  • JMXVRES 0109 (.bsr)
  • JMXVBMT 0102 (.bmt)
  • JMXVCPD 0101 (.cpd)
  • JMXVDOF 0101 (.dof)
  • JMXVEFF 0010~0013 (.efp)
Map Editor Lokasyonları

Map editor ile aramakta zorlanırsan SRO Mapinfo Editor kullan mapinfo.mfo from Map.pk2' koordinatlarını XYZ'den bulabilirsin.
 
Oyla 0
Data>Prim>Mtrl klasörü içinde ddjyi bulup, formatını PNG 'ye çevirip photoshopta yazıyı yazabilirsiniz. Ağacın üstünde ne kadar iyi durur bilemem ama düz yüzeylerde gayet başarılı olabiliyor.
Dosyayı bulup formatını dds'ye çevirip shopta düzenledim sonra aynı şekilde ddj ye geri çevirip ilgili klasöre export ettim. Fakat oyun içi bir değişiklik olmadı :(
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Blender kullanacaksan Objenin mesh yapısı triangular olmalı (buna dikkat etmelisin,aksi takdirde expert hatası alırsın.)
Kullanımını biliyorsan rahatlıkla yapabilirsin ek olarak Jmx ilede açabilirsin importlama mantığıyla ilerliyor.
Ben sana yol örneklerini veriyorum
Blender
  • bmt,bsr : texture
  • bms : 3D model
  • bsk : skeleton
  • ban : animation
  • efp : visual effect
JMX
  • JMXVRES 0109 (.bsr)
  • JMXVBMT 0102 (.bmt)
  • JMXVCPD 0101 (.cpd)
  • JMXVDOF 0101 (.dof)
  • JMXVEFF 0010~0013 (.efp)
Map Editor Lokasyonları

Map editor ile aramakta zorlanırsan SRO Mapinfo Editor kullan mapinfo.mfo from Map.pk2' koordinatlarını XYZ'den bulabilirsin.
Detaylı bilgilendirme için teşekkürler, modelleme den ziyade map kısmı için verdiğiniz bilgiyi anlayamadım. Ben 110 Cap clean client dosyaları arasından bağdat haritasının olmadığı map dosyalarını alıp mevcut kullandığım clientimde ki map.pk2'nin içerisinde ki harita dosyalarıyla değiştirmem konuyu çözmez mi?
 
Oyla 0
Denemekte fayda var.
Peki vermiş olduğunuz aşağıda ki dosya klasörlerinin içerisinde map farklı uzantılı dosyalar var. Örnek 88. klasörün içerisinde .o - .o2 - .t - .m tarzında uzantılar var. Bunların hangisi map dosyasıdır?

88 89 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
89 89 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
90 89 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
91 89 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
92 89 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
93 89 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
88 88 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
89 88 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
90 88 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
91 88 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
92 88 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
93 88 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
94 88 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
88 87 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
89 87 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
90 87 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
91 87 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
92 87 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
93 87 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
90 85 ARABIA_TOWN TOWN_ARABIA
 
Oyla 0
Onlar X ve Z stunları SRO Mapinfo Editor kullan mapinfo.mfo from Map.pk2' koordinatlarını XYZ'den bulabilirsin demiştim.
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt