Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Daily pk sorunu

Katılım
7 May 2019
Mesajlar
788
Tepkime puanı
329
Puanları
63
Yaş
31
Konum
Germany
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba arkadaşlar başlangıça hazır item giydirme procoderi ekledim oyuna fb stat vs vs oyuna karakter oluşturduğunda dailk pk level 15 oluyordu
Çakışan Hatayı ayıkladım fakat bu sefer öldüğünde daily pk level 15 oluyor bunu nasıl çözümleyebiliriz bilen varmı ?

1597925011635.png
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Bu arada pk lık geçirme queryside işlemiyor _Char tablosundan daily pk 15 level düzenmememede izin vermiyor 0 yapsam bile 15 oluyor bug gibi birşey veya başka birşey anlamadım :)
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Böyle sorunla karşılaşan olursa arkadaşlar _Char tablosu ya triggerli yada buglu Mevcut _Char tablosunu silip Başka Sağlam Dbden Script table as Create To Querysiyle yeni tablo oluşturdum sorunum çözüldü .. :)
 
Çok tşk ederim "International" benim DB´de aynı Hata vardı...

Bende böyle halettim...

1. SRO_VT_SHARD --> dbo._Char Siliniz...

2. Başka DB´den SRO_VT_SHARD1 yazip yükle

3. SRO_VT_SHARD1 --> dbo. _Char --> Sağ Tikla... " Script Table as" --> Create to --> New Query Editor Window. Ondan sonra bu Çıkıyor:
--> Örneğe bakiniz...


4. Sonra bunu kopyalayip ---> Yukarda "New Query" yazıyor. Ona tikla --->Kopyaladığınızı SRO_VT_SHARD´a ekliyoruz. Dikkat ediniz en başdaki
SRO_VT_SHARD < -- yazilacak SRO_VT_SHARD1 değil!
GO

5. SQLServer yeniden başlatiniz

6. Silindiği dbo. _Char geri dönecek "Bugsuz tabiki" PKDAILY/DAILYPK Gözükmiyecek!
1597925011635.png



***Arkadaşlar bu yükledim sadece bi örnek. başka Database deki dbo._Char (yani db´den) alip böyle yükleme amacıyla yapılmışdır!***
Örnek:

USE [SRO_VT_SHARD1] <------------ BURAYA BAKINIZ BURAYA SRO_VT_SHARD YAZILACAK!
GO

/****** Object: Table [dbo].[_Char] Script Date: 20.11.2021 12:38:32 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO

SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO

SET ANSI_PADDING ON
GO

CREATE TABLE [dbo].[_Char](
[CharID] [int] IDENTITY(1,1) NOT NULL,
[Deleted] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_Deleted] DEFAULT ((0)),
[RefObjID] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_RefObjID] DEFAULT ((0)),
[CharName16] [varchar](64) NOT NULL,
[NickName16] [varchar](17) NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_NickName16] DEFAULT (''),
[Scale] [tinyint] NOT NULL,
[CurLevel] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_CurLevel] DEFAULT ((1)),
[MaxLevel] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_MaxLevel] DEFAULT ((1)),
[ExpOffset] [bigint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_ExpOffset] DEFAULT ((0)),
[SExpOffset] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_SExpOffset] DEFAULT ((0)),
[Strength] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_Strength] DEFAULT ((0)),
[Intellect] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_Intellect] DEFAULT ((0)),
[RemainGold] [bigint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_RemainGold] DEFAULT ((0)),
[RemainSkillPoint] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_RemainSkillPoint] DEFAULT ((0)),
[RemainStatPoint] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_RemainStatPoint] DEFAULT ((0)),
[RemainHwanCount] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_RemainHwanCount] DEFAULT ((0)),
[GatheredExpPoint] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_GatheredExpPoint] DEFAULT ((0)),
[HP] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_HP] DEFAULT ((200)),
[MP] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_MP] DEFAULT ((200)),
[LatestRegion] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_LatestRegion] DEFAULT ((0)),
[PosX] [real] NOT NULL,
[PosY] [real] NOT NULL,
[PosZ] [real] NOT NULL,
[AppointedTeleport] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_AppointedTeleport] DEFAULT ((0)),
[AutoInvestExp] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_AutoInvestExp] DEFAULT ((1)),
[InventorySize] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_EngagedCOS] DEFAULT ((0)),
[DailyPK] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_DailyPK] DEFAULT ((0)),
[TotalPK] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_TotalPK] DEFAULT ((0)),
[PKPenaltyPoint] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_PKPenaltyPoint] DEFAULT ((0)),
[TPP] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_TPP] DEFAULT ((0)),
[PenaltyForfeit] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_PenaltyForfeit] DEFAULT ((0)),
[JobPenaltyTime] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_PenaltyTime] DEFAULT ((0)),
[JobLvl_Trader] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_JobLvl_Trader] DEFAULT ((1)),
[Trader_Exp] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_Trader_Exp] DEFAULT ((0)),
[JobLvl_Hunter] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_JobLvl_Hunter] DEFAULT ((1)),
[Hunter_Exp] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_Hunter_Exp] DEFAULT ((0)),
[JobLvl_Robber] [tinyint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_JobLvl_Robber] DEFAULT ((1)),
[Robber_Exp] [int] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char_Robber_Exp] DEFAULT ((0)),
[GuildID] [int] NULL CONSTRAINT [DF__Char_GuildID] DEFAULT ((0)),
[LastLogout] [smalldatetime] NOT NULL,
[TelRegion] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__TelRegion__4C2C2D6D] DEFAULT ((0)),
[TelPosX] [real] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__TelPosX__4D2051A6] DEFAULT ((0)),
[TelPosY] [real] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__TelPosY__4E1475DF] DEFAULT ((0)),
[TelPosZ] [real] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__TelPosZ__4F089A18] DEFAULT ((0)),
[DiedRegion] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__DiedRegio__4FFCBE51] DEFAULT ((0)),
[DiedPosX] [real] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__DiedPosX__50F0E28A] DEFAULT ((0)),
[DiedPosY] [real] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__DiedPosY__51E506C3] DEFAULT ((0)),
[DiedPosZ] [real] NOT NULL CONSTRAINT [DF___char__DiedPosZ__52D92AFC] DEFAULT ((0)),
[WorldID] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char__WorldID] DEFAULT ((1)),
[TelWorldID] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char__TelWorldID] DEFAULT ((1)),
[DiedWorldID] [smallint] NOT NULL CONSTRAINT [DF__Char__DiedWorldID] DEFAULT ((1)),
[HwanLevel] [tinyint] NOT NULL DEFAULT ((0)),
CONSTRAINT [PK__Char_1] PRIMARY KEY CLUSTERED
(
[CharID] ASC
)WITH (PAD_INDEX = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS = ON, FILLFACTOR = 90) ON [PRIMARY],
CONSTRAINT [IX__Char] UNIQUE NONCLUSTERED
(
[CharName16] ASC
)WITH (PAD_INDEX = OFF, STATISTICS_NORECOMPUTE = OFF, IGNORE_DUP_KEY = OFF, ALLOW_ROW_LOCKS = ON, ALLOW_PAGE_LOCKS = ON, FILLFACTOR = 90) ON [PRIMARY]
) ON [PRIMARY]

GO

SET ANSI_PADDING OFF
GO



Sayıgılar dılerim,,,
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt