Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Paylaşım Data'da olmayan Mob Görünümü Ekleme

Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
715
Tepkime puanı
831
Puanları
93
Konum
Mersin
Türk Lirası
0.00₺
Merhabalar,
Bugün sizlere beğendiğiniz ve data'nızda bulunmayan bir mob görünümünü nasıl ekleyeceğinizi anlatacağım.
Başlamadan önce kesinlikle yedek almayı unutmayın!

Öncelikle elimizde olması gereken istediğimiz mob'un bulunduğu client ve mob'un adı.

Daha sonra Pk2 Tools Çıkarıcı ile Media.pk2'yi açıyoruz ve textdata_object.txt çıkarıyoruz.
Ardından çıkardığımız textdata_object.txt'i açıp Ctrl-F ile Mob'un adını aratıyoruz;

örn. Treasure Chest arattım ve şu kısımı kopyaladım, "SN_MOB_TREASURE_CHEST".

Şimdi de media.pk2'den characterdata_xxx'leri çıkarıyoruz.
characterdata_xxx'leri açıp Ctrl-F ile "SN_MOB_TREASURE_CHEST" u aratıyoruz.
Ve .bsr uzantısına bakıyoruz. "item\etc\treasure_chest_box.bsr"

.bsr'ler bildiğimiz üzere data.pk2'de bulunmakta, Pk2 Tools ile bu sefer data.pk2'yi açıyoruz ve res\item\etc\treasure_chest_box.bsr'yi bulup çıkartıyoruz.
Bu .bsr'yi notepad++ ile açıyoruz ve .bmt .bms .efp uzantılarını alıyoruz.

res\item\etc\treasure_chest_box.bsr
prim\mtrl\item\europe\etc\treasure_chest_box.bmt
prim\mesh\item\europe\etc\treasure_chest_box.bms
system\treasure_chest_loot_box.efp

.bmt ve .bms'ler Data.pk2 içerisinde bulunuyor ve onları bulup çıkartıyoruz.
.efp ise Particles.pk2 içerisinde onu da bulup çıkartıyoruz.

Buraya kadar çıkardıklarımız;
-textdata_object
-characterdata_xxx
bunlarla işimiz bitti silin.

-treasure_chest_box.bsr
-treasure_chest_box.bmt
-treasure_chest_box.bms
-treasure_chest_box.efp

Çıktı klasöründeki yerlerini değiştirmeden Data ve Particles klasörlerini kopyalıyoruz ve Server Files'imizde bulunan Patch_Internal içerisine atıyoruz.
Görünümleri çektik, geriye bunları istediğimiz bir mob'a yönlendirmesi kaldı.

Kendi media.pk2'mizden characterdata_xxx'leri çıkartıyoruz. Ve eklemek istediğimiz mob'u buluyoruz.
örn. "MOB_KK_PLANAR" bunun bsr yolunu silip yukarıda bulduğumuz bsr yolunu giriyoruz ; item\etc\treasure_chest_box.bsr kaydediyoruz.

Media klasörümüzüde Patch_Internal içerisine atıyoruz.

SQL'den _RefObjCommon'da MOB_KK_PLANAR'ın bsr uzantısında değiştirip Excute ediyoruz ve patch atıyoruz. İşlem tamamlanıyor.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt