Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü FGW teleport ismini düzenleme

deniz8

.
Katılım
15 Haz 2019
Mesajlar
197
Tepkime puanı
33
Puanları
28
Yaş
30
Konum
Türkiye
Türk Lirası
0.00₺
Arkadaşlar selamlar,

FGW taşı oluşturdum fakat ışınlanma yerinde 0 olarak yazıyor tam olarak hangi dosyaya ne tanımlaması yapmam gerekiyor ki 0 yerine istediğim yazı gelsin?

1736020362482.png
 
Çözüm
sana da ben diyorum ki Haritanın ismi yok sana nasıl yapacağını anlattım adam harita eklememiş eklediğin harita textleri eksik yada var olan olan bir db de yapmaya çalışıyorusn
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

textzonename.txt bu eklimi birde buna bak :)
1--- SRARD>Tables>_RefTeleport burada resimde gösterdiğiniz teleportun kodu olacak AssocRefObjCodeName128 alanı için yeni bir kod oluşturunuz veya mevcut kodu kullanın daha sonra media patch ile upload ediniz

1736024097982.png

2--- textdata_object.txt dosyasının içerisine yeni oluşturduğunuz AssocRefObjCodeName128 kodunun başına 1 SN_ ekleyin 8 tab bırakın istediğiniz ismi yazın

1736024346690.png
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Yanıt için teşekkürler fakat bir şeyi kaçırıyoruz gibi

FGW oluştururken SRARD>Tables>_RefTeleport bu tabloya ekleme yapmadım
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
bu konuyu baz alarak ilerlemiştim bu konuda da oraya ekleme yapmıyordu. FGW'nin başlangıc region x y sinden yola çıkarak _RefTeleport tablosunda bu satırı buldum
1736026098084.png


texdata da arattığımda ise zaten tanımı yapılmış olarak görüyorum .

1736026154542.png

aslında her şey doğru gibi başka bir yerde tanım mı mevcut acaba?
 

Ekli dosyalar

  • 1736026137114.png
    1736026137114.png
    4.3 KB · Görüntüleme: 7
Oyla 0
textuisystem.txt buradan bölgenin ismini atamamışssın
//Entire Map
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

Gui İteme tıkladığında açılan sayfanın adını textdata_object.txt
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

İtemin ismi de textdata_object.txt den olur
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Eğer Trigger Oluşturacaksan bununla başlarsın;
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Konuda Örnek aldığın konuya göre düzenledim ama seninki farklıymış düzenlersin sen
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!


FGW iteminin isimlendirmesiyle ilgili sorun yok onlar tamam textuisystem.txt de eksiklik olduğunu bende düşünüyorum referans olduğum konuyada bakarsanız orada Devil's Garden yazısı aslında hiçbir txt dosyasında yok Garden Dungeoun olarak geçiyor fgw ışınlandırmasında Devil's Garden yazıyor.

Dediğiniz gibi refobjitem daki Desc9_128 kolon karşılığında ki kısım textuida zaten eklemiştim fakat herhangi bir şeyi etkilemiyor. Acaba orijinal Kalia's Hideout'un orijinal yazılarında sıkıntı olduğu için olabilir mi?
Benim textuida sadece alttaki kısım var ekstra eklenmesi gereken yer mi mevcut?
1 UIIT_STT_DUNGEON_ARABIA_FIELD_02_BOSS Kalia's Hideout

Çünkü haritaya ışınlandığımda normalde atıyorum Jangana ışınlanınca resimdeki gibi yazı çıkıyor ya o ben fgw ışınlandığımda Kalia's Hideout ile iligli bir yazı bende çıkmıyor.

1736030325153.png
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!


FGW iteminin isimlendirmesiyle ilgili sorun yok onlar tamam textuisystem.txt de eksiklik olduğunu bende düşünüyorum referans olduğum konuyada bakarsanız orada Devil's Garden yazısı aslında hiçbir txt dosyasında yok Garden Dungeoun olarak geçiyor fgw ışınlandırmasında Devil's Garden yazıyor.

Dediğiniz gibi refobjitem daki Desc9_128 kolon karşılığında ki kısım textuida zaten eklemiştim fakat herhangi bir şeyi etkilemiyor. Acaba orijinal Kalia's Hideout'un orijinal yazılarında sıkıntı olduğu için olabilir mi?
Benim textuida sadece alttaki kısım var ekstra eklenmesi gereken yer mi mevcut?
1 UIIT_STT_DUNGEON_ARABIA_FIELD_02_BOSS Kalia's Hideout

Çünkü haritaya ışınlandığımda normalde atıyorum Jangana ışınlanınca resimdeki gibi yazı çıkıyor ya o ben fgw ışınlandığımda Kalia's Hideout ile iligli bir yazı bende çıkmıyor.

1736030325153.png
 

Ekli dosyalar

  • 1736029984628.png
    1736029984628.png
    2.6 KB · Görüntüleme: 4
  • 1736029996465.png
    1736029996465.png
    3.5 KB · Görüntüleme: 4
Oyla 0
sana da ben diyorum ki Haritanın ismi yok sana nasıl yapacağını anlattım adam harita eklememiş eklediğin harita textleri eksik yada var olan olan bir db de yapmaya çalışıyorusn
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

textzonename.txt bu eklimi birde buna bak :)
 
Oyla 0
Çözüm
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
o da ekli çok tuhaf ya her şey tamam duruyor ama sonuç yok :)
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Arkadaşlar sorunu çözdüm FGW ile bir bağlantısı yokmuş olayın haritanın ana region idsinin textzonename deki kısmının düzeltilmesi gerekiyormuş. Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara tekrardan teşekkür ediyorum sonunda halloldu :)
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt