Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü GS Dump

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Wolwec
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
973
Çözümler
1
Tepkime puanı
453
Puanları
63
Konum
İstanbul
Türk Lirası
0.00₺
Selamlar,

Normal şartlarda dump almıyorum. Fakat çar bota bıraktığım zaman günde 5-6 tane dump oluşuyor. Droplarda sorun olduğunu sanmıyorum. 8-9 aydır bu dump çözmeye çalışıyorum. Hatanın kaynağını anlayabilen varsa lütfen yardımcı olabilir mi?

Teşekkürler.
İyi forumlar..

Dump;
 

Ekli dosyalar

HP=60003,MP=20647 ,PosX=1918.657471,PosY=-38.654770,PosZ=729.226379,
bu charın olduğu yerde ne ekliyse ona bak.
 
Oyla 0
Region kaynaklı bir şey değil farklı konumlarda da yapıyor. Orada bir şey ekli değil
 
Oyla 0
Tek charlamı test ediyorsun? gameserver hangi map için? Oyunda Fgw triggerdanmı kapalı _RefCustomizingReservedItemDropForMonster bu tablodan satırlrını mı sildin.
 
Oyla 0
Tek charlamı test ediyorsun? gameserver hangi map için? Oyunda Fgw triggerdanmı kapalı _RefCustomizingReservedItemDropForMonster bu tablodan satırlrını mı sildin.
Full pt ile de test ettim farklı farklı yerlerde her yerdeyapıyor Char çok olduğunda daha fazla oluşuyor. Triggerlardan silmedim fgw itemi kapattım moblardan düşmüyor ve Dimension taşlarını kapattıydım
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Ow bir dakika silmişim ben tablodan onu evet. Sorun silmemden mi kaynaklı?
 
Oyla 0
Silme triggerdan çıkma ratiosunu 0 yap.
_RefTriggerActionParam bu tabloda ID 111'den sonra 0.001 değeri görüceksin bu her kesilen 1k mobta 1 dimension hole çıkmasının trigeri bunu 0 yap diğer tabloda sildiğin satırları yerine koy.
 
Oyla 0
Silme triggerdan çıkma ratiosunu 0 yap.
_RefTriggerActionParam bu tabloda ID 111'den sonra 0.001 değeri görüceksin bu her kesilen 1k mobta 1 dimension hole çıkmasının trigeri bunu 0 yap diğer tabloda sildiğin satırları yerine koy.
Şimdi bir şey yaptım sen ordan sildin diyince GOD_Planarların commondaki değerlerini tekrar ekledim. Tabi bu yeni ID demek Commondan da silmişim. Ayrıyetten _RefCustomizingReservedItemDropForMonster tablosuna sildiğim değerleri tekrar ekleyip o yeni ID lerini girdim. Bir de actionparam tablosundan çıkma ratesini de 0 yapıyorum.
 
Oyla 0
Common IDlerini orjibal yap reverse tblosundakileride orjnal olsun sadece action paramları 0 yap. Yeni IDler ile sıkıntı çıkarmı çıkmazmı bilemem.
 
Oyla 0
Common IDlerini orjibal yap reverse tblosundakileride orjnal olsun sadece action paramları 0 yap. Yeni IDler ile sıkıntı çıkarmı çıkmazmı bilemem.
Otomatik Id yi kapatıp eklemek istemiyorum böyle bir deniyim
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Sorun düzeldi gibi sabaha kadar test edeceğim düzeldiyse ki çok büyük ihtimal düzeldi öyle tahmin ediyorum haber vereceğim
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Sorun düzeldi.
Common,Char ve ReservedItemDropForMonster tablosundan sildiğim satırları tekrar ekledim ( Yeni ID si ile / 'MOB_GOD_PILLAR' )
İlk önce Yeni ID ler triggeri tetikleyecek mi diye kontrol amaçlı açtım. Hata almam gerekiyordu oyun içerisinde aynen de öyle oldu. Dimensionları tetikledi fakat soruna yol açtı.
Bende bu yeni verdiğim ID leri çalıştığına (sorunlu olsa da) emin olduktan sonra ratesini sıfır yaptım. Sorun düzeldi.
@GaribanSro beni büyük takıntıdan kurtardın aylardır düşünüp test ediyordum. Teşekkür ederim.

İyi forumlar..
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt