Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Jangan cave b6

Katılım
18 Eyl 2019
Mesajlar
141
Tepkime puanı
21
Puanları
18
Yaş
27
Konum
Tekirdağ
Türk Lirası
0.00₺
Arkadaşlar şimdi benim sorunum jangan cavedeki medusayı aktif ettim cogu herşeyini fixledim fakat db de bi sıkıntı gördüm tekrar tekrar medusaya girdim kestim ama medusadan once b6 da bi odada ya 100 level soso kesiyoruz kapı öyle acılıyor ya 95 level uniquyi kesiyoruz öyle acıyor yada 90ila 99 arası mobları spawn ediyor 4 er 5 er tane kestikce 1lw yükseğini atıyor 90 91 92 diye 99 a kadar gidiyor şimdi bendeki sıkıntıda 95 lw uniquede ve 100 lw soso da yok bunlar denk gelirse kesip medusaya girebiliyosun ama 90 ila 99 moblara denk gelirsek 90 91 93 e kadar felan atıyor kestikce 93 lerde felan bi tıkanıyor haritada geziyorum felan mobları görmeye calısıyorum yok 5 10 dk nın sonunda felan her ne oluyosa o zaman mobları görebiliyorum ve kesip öyle medusaya geçebiliyorum yani bu hangi tabloya ne şekilde eklenıyor refnesttemi bu kestikce farklı mob atma olayı farklı bi tablosu varmıdır takılma olayı nedir ne değildir bilgilendirebilecek birileri varsa bende olan sorun elbet bazı kişilerdede olur bilgilendirebilecek arkadaş varsa herkes yararlansın
 
Tab_RefHive, Tab_RefNest, Tab_RefTactics tablosundaki o yaratıkların temiz db deki girdilerini kopyalayıp daha sonra kedi db'ndeki ile karşılaştırmanı öneririm. Ya eksik bir satır var yada değiştirilmiş bir değer vardır.
 
Oyla 0
Hocam bu pandorabox gibi bişey onun calısma mantıgı nedir acaba hangi tablolar oda bu sekılde sırayla kesildikce mobları atıyor bundada aynı işte kestikce teleportlar acılıyor
 
Oyla 0
Clean DB'den çeksede bu aynı değişmiyor.
Clean DB ve Client kullanıyorum bazen bu sorun oluşuyor.
Genelde GM çarı ile hızlıca kestiğim zaman bazen spawn etmiyor, belli bir süre sonra spawn ediyor.
Mobları yavaş yavaş ve tek tek kestiğin zaman sorun oluşturmuyor.

Yani bunun bi çözümü yok, spawn ediyorsa sorun yoktur, olduğu gibi bırak ve kurcalama.
Kurcalarsan bozarsın ve daha kötü olur.

Dediğin şekilde spawn olması doğru birşey, bi sıkıntı yok.
 
Oyla 0
Aynen hocam baya bişeyini fixledim ama heralde bu Tomp Peist miydi neydi görünmezlik gibi bişey kullanıyorlar sanırım :) spawn ediyor etmiyor değil ama mobları göremıyorsun :) 91 92 de sıkıntı yok bi onda var ama oda pek onemli değil sonucta eninde sonunda görünüyorlar ve kesiyosun diğerleride spawn oluyor ve medusa odası acılıyor sorun olmuyor cok onemli bi sorun teşkil etmiyor
 
Oyla 0
O zıplayan lanet moblardan bahsediyordun, tomb'lar.
Deli dana gibi sağa sola zıplıyorlar göremiyorsun.
Minimap'ten mob'un kırmızı noktasını kontrol et, onu görünce orda dur o üstüne zıplıyor zaten.
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt