Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Jupiter Map

Xena

.
Katılım
10 Ağu 2019
Mesajlar
567
Çözümler
9
Tepkime puanı
1,304
Puanları
93
Yaş
29
Konum
Muğla
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba arkadaşlar. 110 cap clean database üzerinden eklemeleri gerekli düzenlemeyi yaptım ama jupitere girdiğimde uzayda gibi heryer bomboş gözüküyor. Sorun belli map.pk2 ama ben başka bir pk2 kullanmak istemiyorum. Sorunsuz bir client önerisi olan yazabilir mi. Ekli olan map.pk2 vs data.pk2 dosyalarından sadece jupitere ait verileri nasıl çekebiliriz ? Nasıl bir yol izlemek lazım ?
 
Merhaba arkadaşlar. 110 cap clean database üzerinden eklemeleri gerekli düzenlemeyi yaptım ama jupitere girdiğimde uzayda gibi heryer bomboş gözüküyor. Sorun belli map.pk2 ama ben başka bir pk2 kullanmak istemiyorum. Sorunsuz bir client önerisi olan yazabilir mi. Ekli olan map.pk2 vs data.pk2 dosyalarından sadece jupitere ait verileri nasıl çekebiliriz ? Nasıl bir yol izlemek lazım ?
Bunu çok güzel bir hata olarak çözdüm :D Sizinle hemen paylaşım ^^

Öncellikle ./Warp ile Mirrore ışınlandıysanız oraya gittiğinizde etrafınızda hiç bir yaratık görmemeniz çok normal. Hatta ilk warpla ışınlandığınız zaman direk disconnect yemeniz lazım eğer ki warp ile ışınlandıysanız. "SR_GameServer" Orda direk hatayı size detaylı bir şekilde yazmakta. "./Warp Ile Işınlandığınız Zaman WorldID : 1" ile ışınlanıyorsunuz. Eğer ki "WorldID : 90" a ışınlanırsanız. Bütün mobları rahatlıkla görebilirsiniz mirror dimensiondaki.
 
Bunu çok güzel bir hata olarak çözdüm :D Sizinle hemen paylaşım ^^

Öncellikle ./Warp ile Mirrore ışınlandıysanız oraya gittiğinizde etrafınızda hiç bir yaratık görmemeniz çok normal. Hatta ilk warpla ışınlandığınız zaman direk disconnect yemeniz lazım eğer ki warp ile ışınlandıysanız. "SR_GameServer" Orda direk hatayı size detaylı bir şekilde yazmakta. "./Warp Ile Işınlandığınız Zaman WorldID : 1" ile ışınlanıyorsunuz. Eğer ki "WorldID : 90" a ışınlanırsanız. Bütün mobları rahatlıkla görebilirsiniz mirror dimensiondaki.
Sadece yaratık değil zeminde görünmüyor anladığım kadarıyla, sky temple eklerken benimde başıma gelmişti.
iSro'dan çekip halletmiştim, neler gerekiyor ayrıntılı bilmiyorum malesef.
 
Zemin'in map.pk2 ile alakası yok.
Data içerisinde ki navmesh'ler eksik. isro data.pk2 kullanırsan sorunun düzelecek.

Map.pk2 sadece harita üzerinde ki görselleri belirler. Zeminler, gezilebilecek, içinden geçilebilecek, geçilemeyecek tüm alanlar navmesh'lere bağlı.
 
Evet zeminler görükmüyor. Ben isro data yada map kullanmak istemiyorum bir sürü gereksiz şeyler var içinde. Gerekli nvmleri nasıl çekerim datadan
 
Evet zeminler görükmüyor. Ben isro data yada map kullanmak istemiyorum bir sürü gereksiz şeyler var içinde. Gerekli nvmleri nasıl çekerim datadan
İşte zurnanın zırt dediği yar. Jupiter'in navmeshlerini bilmiyorum.
isro Data.pk2'den sadece navmeshleri çekip, kendi datana aktar.

Data boyutun büyükse, Joymax Pk2 Tools ile kullandığın Data'nı çıkart, yeni Data.pk2 oluşturarak dosyaları içine at boyutu düşecektir.
3GB'lık media'yı orjinal değerlerine çekiyor bu şekilde. :D
 
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.

İşlevi: PK2 Dosyalarını Defrag yapar ve diskte kapladığı yeri bir nebze olsun azaltır.
Mesela Data.pk2 Defrag yaptığımda yanlış hatırlamıyorsam 200-300 mb boyutunda küçültme yapıyor.

Dipnot: Sürükle bırak yöntemiyle çalışır.
 
Güzel yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar.
 
Geri
Üst Alt