DragonSlayer
.
.
Merhaba,
Öncelikle bu hatanın neyden kaynaklandığını açıklayayım.
Medusa'dan önce açılan üç teleportun ışınladığı alandan ikisinde Rarity 8, yani (unique) spawn olur. Bu moblar Black Snake ve Tomb Generaller'dir. Kalan tek alanda ise Rarity 0, yani normal moblar spawn olur.
Paylaşılan mob spawn rate ayarlama sorguları, Rarity = 0 ile sadece general mobları seçer.
Eğer paylaşılmış genel sorgular ile mob slotu ayarlarsanız, yukarıda bahsedilen mobların spawn sayılarını etkilemiş olursunuz. Oysa ki bu mobların MaxTotalyCount değerleri 0 olmalıdır, çünkü trigger üzerinden atılıyorlar.
Dolayısıyla, hem siz hem de trigger mob spawn ediyor, bu nedenle mobların arkası kesilmiyor ve Medusa teleportu açılmadığından dolayı odaya giremiyorsunuz.
Bu sorunu aşağıdaki sorgu ile çözebilirsiniz.
Önce bu bug var mı bakalım...
Kontrol sorgusu
Çıkan sonuçlarda dwMaxTotalCount değerleri sıfır görünmeli.. 0 değilse bu bug sizde mevcut. Ya siz yapmışsınızdır ya da kullandığınız veritabanını bir önce ki kullanan kişiden kaynaklıdır.
Bug varsa bunu okutup modülleri yeniden başlatıp etkinliği de smc üzerinden başlatıp kontrol edin.
Fix sorgusu
Öncelikle bu hatanın neyden kaynaklandığını açıklayayım.
Medusa'dan önce açılan üç teleportun ışınladığı alandan ikisinde Rarity 8, yani (unique) spawn olur. Bu moblar Black Snake ve Tomb Generaller'dir. Kalan tek alanda ise Rarity 0, yani normal moblar spawn olur.
Paylaşılan mob spawn rate ayarlama sorguları, Rarity = 0 ile sadece general mobları seçer.
Eğer paylaşılmış genel sorgular ile mob slotu ayarlarsanız, yukarıda bahsedilen mobların spawn sayılarını etkilemiş olursunuz. Oysa ki bu mobların MaxTotalyCount değerleri 0 olmalıdır, çünkü trigger üzerinden atılıyorlar.
Dolayısıyla, hem siz hem de trigger mob spawn ediyor, bu nedenle mobların arkası kesilmiyor ve Medusa teleportu açılmadığından dolayı odaya giremiyorsunuz.
Bu sorunu aşağıdaki sorgu ile çözebilirsiniz.
Önce bu bug var mı bakalım...
Kontrol sorgusu
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Çıkan sonuçlarda dwMaxTotalCount değerleri sıfır görünmeli.. 0 değilse bu bug sizde mevcut. Ya siz yapmışsınızdır ya da kullandığınız veritabanını bir önce ki kullanan kişiden kaynaklıdır.
Bug varsa bunu okutup modülleri yeniden başlatıp etkinliği de smc üzerinden başlatıp kontrol edin.
Fix sorgusu
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Gezinme ve spawn alanlarını kurcalamayın, bu şekilde ortalı olarak alanda duruyorlar.