Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Merhaba arkadaşlar !

Katılım
5 Eki 2019
Mesajlar
7
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yaş
29
Konum
adana
Türk Lirası
0.00₺
Arkadaşlar güzel bir projem var. Server açmayı düşünüyorum oyunu ilk 12 ay açık tutmayı düşünüyorum tutarsa devam edecem. 100 cap eğlenceli bir proje bu. Sizce 100 cap'ın şu an tutma olasılığı nedir
 
100 cap'ın şu an tutma olasılığı nedir
buradaki sorun yanlış neden.
her cap için tutma olasılığı senin sistemine dayalı.yaptıkların yada yapacaklarına
sistemin amacı ve aktivitesi ne olacak.akış ne yönde ilerleyecek
neye göre araştırıp nelere dikkat ederek tasarlayacaksın.
oyun içi aktarımlar ve bağlı bulunduğu yapı neyi ifade decek
hangi tür oyunculara göre yapacaksın(emek,yarı emek,pvp)
oyun alt yapısı globalmi internalmi olacak.
önce bunları yazarsanız serverinize bir ömür biçme şansımız olur
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
bu arada küçük düzeltme konu yanlış yerde bilginize sunarız
vsro istek bölümünü kullanmalısınız
 
Kaliteni ve insanlara güven vermeyi ortaya koyarsan, bombok bir oyun açsan bile o ortaya koydukların seni çok ileriye götürür. Dediğimi düşün ona göre hareket et.
 
Arkadaşlar güzel bir projem var. Server açmayı düşünüyorum oyunu ilk 12 ay açık tutmayı düşünüyorum tutarsa devam edecem. 100 cap eğlenceli bir proje bu. Sizce 100 cap'ın şu an tutma olasılığı nedir

Hangi cap olursa olsun, isterse muhteşem ötesi, sıfır sorunlu bir oyun sun. Herşey oyuncuların gönlüne bakıyor. Hiç beklenmedik anda çekip gidebilirler. Bundan dolayı hiç bir capın garantisi yoktur. Var diyen de yalan söyler.
 
Her oyuncuyu aynı proje ile mutlu etmek mümkün değil. Zira bunu denemek sizi mutsuz eder.
Benim fikrim; yeterli bir tanıtım, açılış zamanı, oyun sistemi ve kuracağınız otoritenin güvenilirliği ve istikrarı çok önemlidir şeklinde...

Tanıtım konusu çok önemli takdir edersiniz.. her forumda paylaşmak, copy+paste yapmaktan bahsetmiyorum.. O tanıtım konusu çok detaylı ve görsel zekaya sahip insanlara hitab edecek şekilde göz alıcı da olmalı.

Açılış zamanını insan kendi kafasından değil de, diğer açılıp kapanan oyunları takip ederek planlaması gerekli..

Oyun sisteminin o kadar editlerle dolu olmasına gerek yok.. yukarda biri öyle bir şey yazmıştı hani! sistemden ziyade vs vs demişti... Çok fazla editten ziyate her alanı defalarca test edilmiş bir DB gerekli.

Otorite demiştim... Oyunun bir kanun kitabını yazıp forumda veya sitede dikkat çekecek bir yerde paylaşmalı, hangi davranışların ne gibi cezalar getireceğini açıkça belirtmek gerekli. Her duruma login block vermek tabii ki hoş değil fakat dediğim gibi... kurallar konusunda bütün kartlar açık olmalı.. belirsizlik oyuncuyu her davranışa itebilir.

Oyunda kesinlikle kasma alanlarında bot ptlerine izin verecek limitler olmalı fakat aktivite ve mücadele alanlarında Hwid ve IP limit 1 olmalı bu bir kesin. IP ve PC 2 veya 4 verip açanlar var fakat bu limitleri mücadele alanları için 1 yaparsanız kasma alanlarının o kadar bir değeri kalmıyor. 4-8-10 da olabilir kasma alanları.. İnsanlar bota bırakmayı ve izlemeyi de seviyor.. Öte yandan çalışanlar vakit ayıramıyorlar vs vs bu muhabbet öyle devam eder aşağı geçelim.

Mücadele alanları bkz. Job Cave, Ba,Ctf, Fortress War ve bilimum ekip gerektiren alanlar.

Eğer eu karakter var olacaksa ki tavsiyem 110 cap olur... Chinese karakterlere extra yeni pasif skiller eklemek yerine, aktif ve pasif buffların % değerleri yükseltilerek biraz olsun eşitlik sağlamaya çalışmak, ki chinese karakterler ezilmedikçe her oyuncunun tercihi olabilir.
Bahsettiklerim... Fire, Cold, Light gibi masterylerde pasiflerdeki değerler. Parry, Mag, Phy Mag ataklar gibi.. veya Fire Shield'de %15- %20 oranda weaken serisi defans paramları.

Son olarak; HydrUK 'un da dediği gibi sorunsuz olmalı. En ufak bir hata serverı ipe götürebilliyor. o sebeple beta da yapılmalı.

Söyleyceklerim bu kadar..
 
Son düzenleme:
Her oyuncuyu aynı proje ile mutlu etmek mümkün değil. Zira bunu denemek sizi mutsuz eder.
Benim fikrim; yeterli bir tanıtım, açılış zamanı, oyun sistemi ve kuracağınız otoritenin güvenilirliği ve istikrarı çok önemlidir şeklinde...

Tanıtım konusu çok önemli takdir edersiniz.. her forumda paylaşmak, copy+paste yapmaktan bahsetmiyorum.. O tanıtım konusu çok detaylı ve görsel zekaya sahip insanlara hitab edecek şekilde göz alıcı da olmalı.

Açılış zamanını insan kendi kafasından değil de, diğer açılıp kapanan oyunları takip ederek planlaması gerekli..

Oyun sisteminin o kadar editlerle dolu olmasına gerek yok.. yukarda biri öyle bir şey yazmıştı hani! sistemden ziyade vs vs demişti... Çok fazla editten ziyate her alanı defalarca test edilmiş bir DB gerekli.

Otorite demiştim... Oyunun bir kanun kitabını yazıp forumda veya sitede dikkat çekecek bir yerde paylaşmalı, hangi davranışların ne gibi cezalar getireceğini açıkça belirtmek gerekli. Her duruma login block vermek tabii ki hoş değil fakat dediğim gibi... kurallar konusunda bütün kartlar açık olmalı.. belirsizlik oyuncuyu her davranışa itebilir.

Oyunda kesinlikle kasma alanlarında bot ptlerine izin verecek limitler olmalı fakat aktivite ve mücadele alanlarında Hwid ve IP limit 1 olmalı bu bir kesin. IP ve PC 2 veya 4 verip açanlar var fakat bu limitleri mücadele alanları için 1 yaparsanız kasma alanlarının o kadar bir değeri kalmıyor. 4-8-10 da olabilir kasma alanları.. İnsanlar bota bırakmayı ve izlemeyi de seviyor.. Öte yandan çalışanlar vakit ayıramıyorlar vs vs bu muhabbet öyle devam eder aşağı geçelim.

Mücadele alanları bkz. Job Cave, Ba,Ctf, Fortress War ve bilimum ekip gerektiren alanlar.

Eğer eu karakter var olacaksa ki tavsiyem 110 cap olur... Chinese karakterlere extra yeni pasif skiller eklemek yerine, aktif ve pasif buffların % değerleri yükseltilerek biraz olsun eşitlik sağlamaya çalışmak, ki chinese karakterler ezilmedikçe her oyuncunun tercihi olabilir.
Bahsettiklerim... Fire, Cold, Light gibi masterylerde pasiflerdeki değerler. Parry, Mag, Phy Mag ataklar gibi.. veya Fire Shield'de %15- %20 oranda weaken serisi defans paramları.

Son olarak; HydrUK 'un da dediği gibi sorunsuz olmalı. En ufak bir hata serverı ipe götürebilliyor. o sebeple beta da yapılmalı.

Söyleyceklerim bu kadar..
Verdiğin cevap için çok sağol çok aydınlattı beni
 
Geri
Üst Alt