Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

KO Paylaşım Offline Merchant Eklentisi KO

Thor

WTB Mjolnir
.
Elite
Katılım
22 Tem 2023
Mesajlar
1,003
Çözümler
11
Tepkime puanı
3,066
Puanları
113
Yaş
31
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.vsro.org
Türk Lirası
107.75₺
offline-pazar-merchant-ko-yardim.jpg


GameserverDlg.cpp içersinde CreateDirectory Satırlarını bulup devamına ;


SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

Satırını ekliyoruz. Daha sonra;
void CGameServerDlg::****log(std::string & logMessage) girdilerininin altına ;

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.


Ekliyoruz,

Gameserverdlg.h içersinde FILE *m_****; girdilerini arıyoruz altına ;

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz. Buradaki girdilerin aşağıda voidleri olmalı onları bulup altına ;

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

eklyoruz.

Knightlogger.cpp bu kısımda Case ile başlayıp break ile biten girdilerden birinin altına ;

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

loginhandler.cpp
içersinde WIZ_LOGIN altında CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr... bulup altına

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

Merchanthandler.cpp içersinde void CUser::MerchantClose() bulup altına ;
SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz,

m_bMerchantState = MERCHANT_STATE_SELLING;
SendToRegion(&result, nullptr, GetEventRoom());
bulup altına ;
SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

User.cpp içersinde void CUser::Initialize() bulup altına ;
SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

void CUser::Update(bool save) arıyoruz, altında ki kapatılmış kodlardan birinin arkasından

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

User.h içersine ;
SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

socket.cpp altında
SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.
Alt satıra ise

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

void Socket::Disconnect()
{
if (!IsConnected())
return; Kodunun altına ;

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

Socket.h içersine

SQL:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

ekliyoruz.

Offline itemi yukarı bölümde geçmişti bunu kendinize göre değiştirebilirsiniz.
Itemi Peri Slotuna Emblem şeklinde kendiniz ekleyebilirsiniz.
Eksiğini görenler belirtirse amacına ulaşmış olur.
 
Geri
Üst Alt