Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Sıfır Altyapı (proje)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
5 Kas 2019
Mesajlar
99
Tepkime puanı
39
Puanları
28
Yaş
28
Konum
81 İL
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba forumdaşlar elinde sıfır altyapı filesi db si ve ya forumda olan varsa paylaşabilirmi.

sıfır alt yapının istememin ve projemin amacı ve ilerleyişi
+Kütüphane öğrenilicek
+Freebsd işletim sistemine uyarlanacak Motor Değişicek
+SFTP Yazılımına Uyarlanıcak Alınan Dedicated 'e Putty'e VHD [SanalDisk] Uzantılı Freebsd ve MySQL Uyarlanıcak
+Full Client Derlenecek Yeni .Vsro Uzantılı Dosyalar Atanacak .pk2 .bak .ban gibi dosyalar tamamen kalkacak yerine sadece .vsro dosya uzantısı alıcak
+Sql'ler SSMS Yerine MySQL Den Çekicek
+RSA Şifreleme Algoritması Kurulucak
+Kiriptografi Şifreleme Algoritması Kurulucak Ayrıca Sezar Şifre Taktiği Uygulanacak kritiptografiye 100 katman uygulanacak delmezze 100'den 1k katmana çıkılabilir.
+Piton yazılım dilinden fox fs yazılıcak yazılan fox fs de sezar taktiğide uygulanacak böylece client'enizdeki yatırım yaptığınız örnk: (yeni sizin tasarladığınız unique) örk: (yeni sizin tasarladığınız weapon) koruma altına alınıcak ayrıca dosyaları piton destekli şifreleme uygulanacağı için sunucuyu tanayacak root da kilitlenecek client source (exe) ye dizin eklenicek böylece root'taki şifre ve client source (exe) deki eklemiş olduğumuz şifre dizini tanımlayıp dışardan bir uygulama göremiyecek. Yani anlayacağınız Hile ye yeri yok hileye korumasına lisans'ta yok

Panel
+MySQL'e uyarlanacak

konuyu gören geliştirici forumdaşlarıma sorum : Oyunu reload atarken motoru diğer tabirle SMC'DEN oyunu açarken tek prototip üzerindenmi açıyorsunuz yoksa birden fazla fonksiyonlu makinedenmi ?

he asıl amacımı düşünen olursa die silkroad oyununu hiç oynamadım küçükken dido net cafe vardı :D arkadaşlarım oynardı bu oyunu ben oynamazdım geliştiricilik olarak bu kütüphaneyide öğrenmek istiyorum.
 
Son düzenleme:
Db'yi mysqlye çevirdiğinde veya aktardiginda aynı verimi almayı nasıl planlıyorsunuz acaba merak ettim.
 
Ha bu arada gameserver olsun shard olsun mysql ile haberlesirken o aradaki ağ inanılmaz lag sebebi olacaktır bunuda düşün öyle gir böyle bir projeye tekrar başarılar yolun açık olsun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt