Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Sorum Var Tower Defend Evet yada Diğer Unique'ler Hk.

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
36
Tepkime puanı
7
Puanları
18
Konum
Uşak
Türk Lirası
0.00₺
Öğrenmek ve yardım almak istediğin konu, bu tower eventinde yada diğer uniquelere saldirilabilmesinde takımların saldırılarını yada uniquelerin kendi takımındaki playeri görmezden gelmesini nasıl saglayabilirim. Bu yalnızca filter tarafında yapılan bir işlem mi yoksa devkitten de paket göndermek yada okumak gerekiyor mu kısa bir örnekle izleyeceğim yolu anlatabilir misin bilgisi olan arkadaşlarimdan.
 
Bu muhtemelen opcode destekli bir durum , sebebi ise çok basit Job moduna giriş yaptığımız örnek vermek gerekirse Thief karakter mal kaçırdığında NPC hunter Spawn oluyor.
Trader kervan çektiğinde ise NPC Thief spawn oluyor ve bunlar kendi grubu içindeki Job sahibine attack yapmıyorlar.
 
Oyla 0
Doğru haklısın ben olaya pvp state olarak yaklaştım dediğin gibi taraflar job state ile girerse moblarda o şekilde ayarlanabilir, peki şeyi nasıl yapabilirim vplus ve maxiguard da var mobun CodeName128 ID sine göre despawn ettiriyor bunu hangi komutla yada opcode ile sagliyor
 
Oyla 0
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Bro, my question is, while the teams created can attack the opposing team's tower, they cannot attack their own team's tower. What is the logic of this and how can I achieve this? How can I have the towers automatically despawned via Pvp state or when the match ends?
 
Oyla 0
bu işi kendiniz yapmak istiyorsanız tek yöntemi gamesever, filter bile yeterli olmaz. devkit zaten client, alakasız. filterla yapıldığında oyuncunun kendi towerına doğrudan saldırması engellense bile alan skillerinde sekme olur. o yüzden gameserver'da damage hesaplanan yere hook atmak gerekli.
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Anladım öyleyse epey bir araştırıp kurcalamam ve uğraşıp öğrenmem gerekiyor. Teşekkürler
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

CMsgStreamBuffer* pMsg = pFirstObj->AllocMsgForPeer(0x5016);

pMsg->Write<int>(pObj->GetRefObjID());
pMsg->Write<int>(aggro_map->size());

while (itCur != itEnd)
{
__CGOBJNPC_AGGRO_LIST_MAP_SECOND_ELEM_PAIR aggro_info = *itCur;

SAggroMapSecondPairItem gid_dmg_pair = aggro_info.second;
pMsg->Write<UINT>(gid_dmg_pair.dwPlayerGID);
pMsg->Write<int>(gid_dmg_pair.dwDamage);

++itCur;
}

Bu alanı kastediyorsunuz sanırım dimi
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt