- Katılım
- 6 Şub 2019
- Mesajlar
- 2,443
- Çözümler
- 6
- Tepkime puanı
- 6,417
- Puanları
- 303
- Web sitesi
- vsroeditor.com
- Türk Lirası
- 0.00₺
Herkese merhaba arkadaşlar,
Bu konu içeriği başlıktan anlaşıldığı gibi Permanent Buff Sistemini içeriyor ama bu nasıl bir buff sistemi?
Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere Permanent Buff Sistemi prosedürler ile _TimedJob tablosunu kullanıp sürekli veri girişi sağlıyor ve bu da bir çok oyunda
GameServer'ın çökmesine, hatalar vermesine, oyunda lag oluşumuna sebebiyet veriyor.
Bizim bu sisteme Fake dememizin amacı, _TimedJob tablosuna girdi oluşturmaması ve Teleport olunca silinmesi.
Harici olarak öldüğünüz de bufflar hiç bir şekilde silinmez.
Şimdi gelelim işleme, nerede neler yapacağız?
Öncelikle Database ve Media'mızın yedeğiniz alıp bir kenara koyalım.
_RefSkill tablonuzdan eski buff skillerini sildik, şimdi Permanent olarak kullanacaklarımızı ekleyeceğiz.
Ekte bulunan "Sieger - Fake Permanent Buff Sistemi.txt"yi indirip, içinde yazılı olanlarda hiç bir değişiklik yapmadan kopyalayıp direkt olarak
_RefSkill tablonuzun içine yapıştırıp, satırları girmesini kısa bir süre bekleyin.
Şimdi yaptığımız bu işlemleri media'ya aktarıp, oyun içinde aktif etmek için Db2Media programını kullanıp,
tüm skilldata_xxxxx dosyalarını import/patch geçin ve GameServer'ınızı yeniden başlatın.
Eklediğiniz skillerin hepsi 24 saat olarak ayarlanmış ve skill açma efektleri deaktif duruma getirilmiştir.
Yani tüm skilleri 1 saniye içinde açabilirsiniz.
Öldüğünüzde skiller hiç bir şekilde silinmeyecektir.
Tüm işlemlerimiz bitti, _RefSkill tablomuzu Otomatik ID özelliğini eski haline getirip kayıt edebiliriz.
İşlem sonucu:
Dip not:
Bu skillerin max ayarları, 100 Cap Only CH sisteme göre ayarlanmıştır.
Farklı bir cap seçeneğiniz var ise mantığı çözümledikten sonra işlemleri kendinize göre düzenleyebilirsiniz.
Fikir ve yönlendirme için @SonPadisah & @ByMnkn 'e teşekkürler.
Bu konu içeriği başlıktan anlaşıldığı gibi Permanent Buff Sistemini içeriyor ama bu nasıl bir buff sistemi?
Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere Permanent Buff Sistemi prosedürler ile _TimedJob tablosunu kullanıp sürekli veri girişi sağlıyor ve bu da bir çok oyunda
GameServer'ın çökmesine, hatalar vermesine, oyunda lag oluşumuna sebebiyet veriyor.
Bizim bu sisteme Fake dememizin amacı, _TimedJob tablosuna girdi oluşturmaması ve Teleport olunca silinmesi.
Harici olarak öldüğünüz de bufflar hiç bir şekilde silinmez.
Şimdi gelelim işleme, nerede neler yapacağız?
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Öncelikle Database ve Media'mızın yedeğiniz alıp bir kenara koyalım.
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
_RefSkill tablonuzdan eski buff skillerini sildik, şimdi Permanent olarak kullanacaklarımızı ekleyeceğiz.
Ekte bulunan "Sieger - Fake Permanent Buff Sistemi.txt"yi indirip, içinde yazılı olanlarda hiç bir değişiklik yapmadan kopyalayıp direkt olarak
_RefSkill tablonuzun içine yapıştırıp, satırları girmesini kısa bir süre bekleyin.
İçeriği görüntülemek için Giriş yapın veya Kayıt olun.
Şimdi yaptığımız bu işlemleri media'ya aktarıp, oyun içinde aktif etmek için Db2Media programını kullanıp,
tüm skilldata_xxxxx dosyalarını import/patch geçin ve GameServer'ınızı yeniden başlatın.
Eklediğiniz skillerin hepsi 24 saat olarak ayarlanmış ve skill açma efektleri deaktif duruma getirilmiştir.
Yani tüm skilleri 1 saniye içinde açabilirsiniz.
Öldüğünüzde skiller hiç bir şekilde silinmeyecektir.
Tüm işlemlerimiz bitti, _RefSkill tablomuzu Otomatik ID özelliğini eski haline getirip kayıt edebiliriz.
İşlem sonucu:
Dip not:
Bu skillerin max ayarları, 100 Cap Only CH sisteme göre ayarlanmıştır.
Farklı bir cap seçeneğiniz var ise mantığı çözümledikten sonra işlemleri kendinize göre düzenleyebilirsiniz.
Fikir ve yönlendirme için @SonPadisah & @ByMnkn 'e teşekkürler.
Son düzenleme: