Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Vsro Tab_RefAISkill Mantığı !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Xena
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Xena

.
Katılım
10 Ağu 2019
Mesajlar
567
Çözümler
9
Tepkime puanı
1,304
Puanları
93
Yaş
29
Konum
Muğla
Türk Lirası
0.00₺
Merhabalar.
Clean database üzerinden jupiter mobları aktifleştirdim. Refobjchar üzerinden tek tek jupiter mobların skillerini ekleme yaptım. Fakat Tab_RefAISkill tablosuna jupiter skill verilerini eklediğimde unique yanına gidince gs hiçbir hata vermeden kapanıyor. Tab_RefAISkill tablosundan skilleri sildiğimde ise moblar sürekli kendine buff atıyor veya art arda elite spawn yapıyor. Bazı skiller gs desteklemediği için o skilleri kapattım ve sadece o skilleri Tab_RefAISkill tablosundan sildiğimde ise yine gs kapanıyor. Bilen arkadaşlar bu tablonun mantığını söylerse sevinirim. Örnek olarak spawn elite skillerinde hp %20 geldiğinde elite atması için ayarlamalar yada unique kendine buff attığında o buff bitmeden tekrar atmamasını nasıl ayarlarız. Yani kısacası bu tablo nasıl işliyor ? Bu tablo ile atak skillerinin sıralaması mı yapılıyor ?
 
Çözüm
Evet şimdi farkettim ExcuteConditionType verileri 0 ve 1'den ibaretler. 0 yapıp ExcuteConditionData 50 yaparsak %50de spawn yapıyor eliteleri. ExcuteConditionType 1 yapıp ExcuteConditionData milisaniye cinsinden 60000ms yani 60sn olarak yaparsak kendine bastığı buffu 60saniyede bir basıyor. Doğrumudur ?
RefAISkill'de 0 ve 1 ler : hpye ya da süreye göre elite attırır.. Elite spawn eden skill eklenecek oraya. sadece elite spawn eden skill ID
 
Oyla 0
Evet şimdi farkettim ExcuteConditionType verileri 0 ve 1'den ibaretler. 0 yapıp ExcuteConditionData 50 yaparsak %50de spawn yapıyor eliteleri. ExcuteConditionType 1 yapıp ExcuteConditionData milisaniye cinsinden 60000ms yani 60sn olarak yaparsak kendine bastığı buffu 60saniyede bir basıyor. Doğrumudur ?
 
Oyla 0
Çözüm
Geri
Üst Alt