Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Vsro Tai Sui spawn Süresi ayarlama

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cikho12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cikho12

Vsro Editör
.
Katılım
1 May 2019
Mesajlar
196
Tepkime puanı
203
Puanları
43
Yaş
32
Konum
istanbul
Türk Lirası
0.00₺
Arkadaşlar Tai'sui slotlara eklemedim ve bunların spawn süresini nasıl ayarlayabilirim ?
 
verilen Kod bu Fakat hata veriyor ?
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.


verdiği hata :
Msg 512, Level 16, State 1, Line 1
Subquery returned more than 1 value. This is not permitted when the subquery follows =, !=, <, <= , >, >= or when the subquery is used as an expression.
The statement has been terminated.
 
Oyla 0
USE SRO_VT_SHARD /* Add Unique Aydogan52 VsroEditör */

DECLARE @UNIQUE VARCHAR (129)
DECLARE @CHARNAME VARCHAR (64)
DECLARE @mindealy INT
DECLARE @maxdelay int
DECLARE @INITRADIUS INT
DECLARE @RADIUS int
DECLARE @MAXNEST int = (SELECT MAX (dwNestID) FROM Tab_RefNest)+1
DECLARE @MAXHIVE int = (SELECT MAX (dwHiveID) FROM Tab_RefHive)+1
DECLARE @MAXTACTICS int = (SELECT MAX (dwTacticsID) FROM Tab_RefTactics)+1

/* put your settings here */
SET @UNIQUE = 'UniqueKoduYazın' -- Unique code name from _RefobjCommon table
SET @CHARNAME = 'CharNickYazın' -- Character name from _Char table to get mob position X Y Z
SET @mindealy = 600 -- Minimum time before appears in seconds
SET @maxdelay = 620 -- Maximum time before appears in seconds
SET @INITRADIUS = 100 -- Radius around spot unique can generated at
SET @RADIUS = 100 -- Radius around spot Unique can move in
/* end of settings area */

/* get ID of mob by code name */
Declare @MOBID int SET @MOBID = (SELECT ID FROM _RefObjCommon WHERE CodeName128 = @UNIQUE)

SET IDENTITY_INSERT Tab_RefTactics ON
INSERT INTO Tab_RefTactics (dwTacticsID,dwObjID,btAIQoS,nMaxStamina,btMaxStaminaVariance,nSightRange,btAggressType,AggressData,btChangeTarget,btHelpRequestTo,btHelpResponseTo,btBattleStyle,BattleStyleData,btDiversionBasis,DiversionBasisData1,DiversionBasisData2,DiversionBasisData3,DiversionBasisData4,DiversionBasisData5,DiversionBasisData6,DiversionBasisData7,DiversionBasisData8,btDiversionKeepBasis,DiversionKeepBasisData1,DiversionKeepBasisData2,DiversionKeepBasisData3,DiversionKeepBasisData4,DiversionKeepBasisData5,DiversionKeepBasisData6,DiversionKeepBasisData7,DiversionKeepBasisData8,btKeepDistance,KeepDistanceData,btTraceType,btTraceBoundary,TraceData,btHomingType,HomingData,btAggressTypeOnHoming,btFleeType,dwChampionTacticsID,AdditionOptionFlag,szDescString128) VALUES
(@MAXTACTICS,@MOBID,0,500,50,200,0,0,2,2,2,0,0,5,0,0,0,0,0,30,0,0,4,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,1,500,0,0,2,0,0,112,@UNIQUE)
SET IDENTITY_INSERT Tab_RefTactics OFF

SET IDENTITY_INSERT Tab_RefHive ON
INSERT INTO Tab_RefHive (dwHiveID,btKeepMonsterCountType,dwOverwriteMaxTotalCount,fMonsterCountPerPC,dwSpawnSpeedIncreaseRate,dwMaxIncreaseRate,btFlag,GameWorldID,HatchObjType,szDescString128) VALUES
(@MAXHIVE,0,1,0,0,0,0,1,1,@UNIQUE)
SET IDENTITY_INSERT Tab_RefHive OFF

/* get position coordinates of your character */

DECLARE @REGION INT SET @REGION = (SELECT (LatestRegion) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)
DECLARE @POSX INT SET @POSX = (SELECT (POSX) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)
DECLARE @POSY INT SET @POSY = (SELECT (POSY) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)
DECLARE @POSZ INT SET @POSZ = (SELECT (POSZ) FROM _Char WHERE CharName16 = @CHARNAME)

SET IDENTITY_INSERT Tab_RefNest ON
INSERT INTO Tab_RefNest (dwNestID,dwHiveID,dwTacticsID,nRegionDBID,fLocalPosX,fLocalPosY,fLocalPosZ,wInitialDir,nRadius,nGenerateRadius,nChampionGenPercentage,dwDelayTimeMin,dwDelayTimeMax,dwMaxTotalCount,btFlag,btRespawn,btType) VALUES
(@MAXNEST,@MAXHIVE,@MAXTACTICS,@REGION,@POSX,@POSY,@POSZ,0,@RADIUS,@INITRADIUS,0,@mindealy,@maxdelay,1,0,1,0)
SET IDENTITY_INSERT Tab_RefNest OFF


print ''
print ''
print 'Aydogan52 VsroEditör'
 
Oyla 0
Tab_RefNest Set dwDelayTimeMin=10800 , dwDelayTimeMax=10800
bu Tablo da unique id bul ekledigin oyunu ordan bu kodlara göre sürelerini ayarlayabilirsin
 
Oyla 0
Anlatım Göre Yaparsan Sorun Kalkar

Or2odA.png
 
Oyla 0
kodlarda herhangi bir sorun görünmüyor yazılan yorumlar açıklayıcı şekilde detaylandırılmıştır.Sorun hala devam ediyorsa özelden team bilgilerini gönderin bakalım.
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt