Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Paylaşım .....

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bu konu içeriği başlıktan anlaşıldığı gibi Permanent Buff Sistemini içeriyor ama bu nasıl bir buff sistemi?

Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere Permanent Buff Sistemi prosedürler ile _TimedJob tablosunu kullanıp sürekli veri girişi sağlıyor ve bu da bir çok oyunda
GameServer'ın çökmesine, hatalar vermesine, oyunda lag oluşumuna sebebiyet veriyor.

Bizim bu sisteme Fake dememizin amacı, _TimedJob tablosuna girdi oluşturmaması ve Teleport olunca silinmesi.
Harici olarak öldüğünüz de bufflar hiç bir şekilde silinmez.

Şimdi gelelim işleme, nerede neler yapacağız?
[Hidden content]

Öncelikle Database ve Media'mızın yedeğiniz alıp bir kenara koyalım.

[Hidden content]

[Hidden content]


_RefSkill tablonuzdan eski buff skillerini sildik, şimdi Permanent olarak kullanacaklarımızı ekleyeceğiz.
Ekte bulunan "Sieger - Fake Permanent Buff Sistemi.txt"yi indirip, içinde yazılı olanlarda hiç bir değişiklik yapmadan kopyalayıp direkt olarak
_RefSkill tablonuzun içine yapıştırıp, satırları girmesini kısa bir süre bekleyin.

[Hidden content][Hidden content][Hidden content][Hidden content]
Şimdi yaptığımız bu işlemleri media'ya aktarıp, oyun içinde aktif etmek için Db2Media programını kullanıp,
tüm skilldata_xxxxx dosyalarını import/patch geçin ve GameServer'ınızı yeniden başlatın.

Eklediğiniz skillerin hepsi 24 saat olarak ayarlanmış ve skill açma efektleri deaktif duruma getirilmiştir.
Yani tüm skilleri 1 saniye içinde açabilirsiniz.

Öldüğünüzde skiller hiç bir şekilde silinmeyecektir.

Tüm işlemlerimiz bitti, _RefSkill tablomuzu Otomatik ID özelliğini eski haline getirip kayıt edebiliriz.

İşlem sonucu:

Dip not:
Bu skillerin max ayarları, 100 Cap Only CH sisteme göre ayarlanmıştır.
Farklı bir cap seçeneğiniz var ise mantığı çözümledikten sonra işlemleri kendinize göre düzenleyebilirsiniz.

Fikir ve yönlendirme için @SonPadisah & @ByMnkn 'e teşekkürlerle.
 
[QUOTE = "Sieger, publicación: 48921, miembro: 307"]
Hola a todos amigos
El contenido de este tema incluye el Sistema de mejora permanente como sugiere el título, pero ¿qué tipo de sistema de mejora es este?

Como sabes o no sabes, el Sistema de mejora permanente proporciona una entrada continua de datos mediante el uso de la tabla _TimedJob con procedimientos, que en muchos juegos
Hace que GameServer se bloquee, genere errores y cree retrasos en el juego.

El propósito de llamar falso a este sistema es que no crea una entrada en la tabla _TimedJob y se elimina cuando se convierte en Teleport.
Si mueres externamente, los beneficios no se eliminan de ninguna manera.

Ahora vamos al proceso, ¿dónde vamos a hacer?
[Contenido oculto]

Primero, hagamos una copia de seguridad de nuestra Base de Datos y Medios y déjelo a un lado.

[Contenido oculto]

[Contenido oculto]


Eliminamos viejas habilidades de mejora de su tabla _RefSkill, ahora agregaremos lo que usaremos como Permanente.
Descargue el adjunto "Sieger - Fake Permanent Buff System.txt" y cópielo directamente sin realizar ningún cambio en los escritos en él.
Pégalo en tu tabla _RefSkill y espera a que ingrese las filas.

[Contenido oculto] [Contenido oculto] [Contenido oculto][Contenido oculto]
Ahora usamos Db2Media para transferir estos procesos a los medios y activarlos en el juego,
Importe / aplique todos los archivos skilldata_xxxxx y reinicie su GameServer.

Todas las habilidades que ha agregado están configuradas en 24 horas y los efectos de apertura de habilidades están desactivados.
Entonces puedes desbloquear todas las habilidades en 1 segundo.

Las habilidades no se eliminarán de ninguna manera cuando mueras.

Todos nuestros procesos han terminado, podemos restaurar y guardar nuestra tabla _RefSkill con la función Auto ID.

El resultado del procedimiento:
Ekli dosyayı görüntüle 6994[/ SPOILER]

Nota:
La configuración máxima de estas habilidades se ajusta al sistema de 100 Cap Only CH.
Si tiene una opción de límite diferente, después de analizar la lógica, puede organizar las operaciones por usted.

Gracias a [USER = 4224] @SonPadisah [/ USER] & [USER = 344] @ByMnkn [/ USER] por la idea y orientación.
[/ CITA]
Bueno e
 
Geri
Üst Alt