Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Yardım Action_Overlap Değerinin Hesaplama Formülü

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
977
Çözümler
2
Tepkime puanı
459
Puanları
63
Konum
İstanbul
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba,

Arkadaşlar konu başlığında belirttiğim üzere, Overlap değeri ne şekilde hesaplanıyor? Formülü nedir? Konu hakkında bir çok araştırma ve deneme yanılma yaparak net bir sonuç elde edemedim. Konu hakkında detaylı bir anlatım ve formülü yazacak var ise, şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
biraz sıkıntılı ya uğraşmak gerekiyor farklı sayı kombinasyonlarıyla overlap değerini bytelara bölüp daha sonra yukardaki sorguyu çalıştırıp o baytlara ait bir overlap değeri varmı yokmu onu kontrol etmen gerekiyor bu sayı 10 da olabilir 500 de olabilir işte 10 basamaklıda olabilir.. Biraz deneme yanılma ile yapman gerekiyor. Tam olarak bi kısayolunu bulduğumda konu olarak paylaşım yaparım.
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Burdan türevler ürettim. Dec to hex değeri kullanılıyor byte'lerde. Ona göre değerler ürettim. Sonra query'i genişlettim. Tüm tabloyu bytelere bölüp çakışanları buldum değiştirdim ama gidip 1 tane byte çakışıyor bu da 2-3-4 skille denk geliyor işin içinden çıkamıyorsun. 1-2 item varsa overlap için uğraşılabilir fakat harici olarak bunu bu şekilde oturup çözmek kafayı yedirir. 3 saat uğraştım ama nafile anlamsız skille çakışıyor. Eu ve CH olarak tüm skilleri, buffları tek tek denemek lazım çakışma var mı yok mu diye. Düşünün 15 tane wing effect eklediniz ve overlap bağlayacaksınız. Kaç kere test etmeniz gerekli, kaç kere overlap değeri üretmeniz ve çakışmamasını sağlamanız gerekli. O yüzden overlap değerini 0 yazmak en iyisi. Yormaz.
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Bulamazsın, çok zor. 2 basamak 2 basamak değiştirdim. Tam oldu diyorum, gidip farklı byteler ile çakışıyor. Sondan 3 basamak atlayıp değiştiriyorum. Tam oldu diyorsun gidip farklı scroll ile çakışıyor. İmkansız değil bunun basit yolunu ve hesaplamasını bulmak fakat imkansıza yakın zorlukta.
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Zaten overlap'ı çözemediğimiz için 0 yapıyoruz. 0 deaktif oluyor ard arda basabilmen için.
Kanatlarda herhangi bi özellik yoksa zaten silk ya da TL ile satıyorsan isterse 70 tane bassın beni ilgilendirmez.
Ama özellik varsa overlap değeri bulmak zorundasın.
3-5 itemde uğraşılıp bulunabilir çok yormaz fakat bunlardan 40-50 tane varsa uğraşılmaz demek istiyorum.
 
Oyla 0
Konu hakkında şöyle bir yorum yapmak istiyorum eskiden üst üste efekt basmamaları için misal Wing 1 overlap degeri 3994 Wing 2 overlap degeri 3995 yapmıştım çakışmıyordu hiçbir itemle fakat misal clericin blesiyle çakışıyor efect açıkken bless basılmıyordu örnektir bu farklı bir skillde olabilir sonra bende ilk sayı ve sondaki sayıyı degiştiriyordum örnek wing 1 3994 wing 2 3995 yerine wing 2 4997 yani farklı degerler farklı bytelar hiçbir skill ve hiçbir itemle çakışmıyordu o zaman çakışsa bile oyunda olmayan bir iteme veya skile denk gelmesi gerek sorunsuz olması için çok ugraştırıcı ve yorucu bir işlem en az 10 saat ugraşmışımdır her skili test etmek ve önemli itemleri test etmek gerekiyor çakışmaması için
 
Oyla 0
Action_Overlap değerini sadece effectler için ayarlamak isteyenler MaxiGuard ile sorunu çözebilir hesaplamak için uğraşmaya gerek kalmaz. Örneğin _OnSkillScrollUsed_EDIT prosedürünü inceleyin. Eğer timedjobda belirlediğiniz girdi varsa return ile değer döndürerek scroll kullanımını engelleyebilirsiniz
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt