DECLARE @Link1 INT = (SELECT ID FROM _RefAbilityByItemOptLevel WHERE RefItemID = (Devil Item ID) AND ItemOptLevel = (Devil +))
Yukarıda adı geçen tabloda belirli bir devilin + değerine göre skill eklenebilmesine olanak sağlayan bir ID kayıt altına alıyor sistem.
SELECT RefSkillID FROM _RefSkillByItemOptLevel WHERE Link = @Link1
Buradaki tabloda ise o + değerine ulaşıldığında hangi skill ekleneceğini belirtiyoruz.
Yapman gereken şey öncelikle _RefObjCommon'dan o devilin ID'sini ve hangi + değerinde bu skillin çıktığını öğrenmek.
Ardından yukarıdaki adımı takip ederek skill ID'sini bulabilir ve Devil Ignore Skill ID'si ile değiştirebilirsin.
Amalrun Devil;
+3, +4, +5 Ignore Skill = "SKILL_MALL_AMALRUN_MOBDEFENCEIGNORE_01"
+6, +7, +8 Ignore Skill = "SKILL_MALL_AMALRUN_MOBDEFENCEIGNORE_02"
SELECT ID FROM _RefSkill WHERE Basic_Code = "SKILL_MALL_AMALRUN_MOBDEFENCEIGNORE%"
Gerekli ID numarasını aşağıdaki query ile güncelleyebilirsin.
UPDATE _RefSkillByItemOptLevel SET RefSkillID = (Ignore Skill ID) WHERE Link = @Link1