yasin4235
.
.
niceeeeeeeeeeeklasörde kod kaymaları vardı ve sıralama hataları vardı düzeltildi ıd'leri kendinize göre ayarlayın sorunsuz şekilde çalışıyor
niceeeeeeeeeeeklasörde kod kaymaları vardı ve sıralama hataları vardı düzeltildi ıd'leri kendinize göre ayarlayın sorunsuz şekilde çalışıyor
Merhabalar teşekkürler bu güzel çalışma için yalnız bir hata buldum sanırsam. Bu ID'nin yerine tam olarak ne yazmamız gerektiğini bilemedim.klasörde kod kaymaları vardı ve sıralama hataları vardı düzeltildi ıd'leri kendinize göre ayarlayın sorunsuz şekilde çalışıyor
_refskillbyitemoptleveldata (database+media)
91 33827
92 33827
93 33827
94 33828
95 33828
96 33828
97 33829
98 33829
99 33829
100 33829
101 33829
102 33827
103 33827
104 33827
105 33828
106 33828
107 33828
108 33829
109 33829
110 33829
111 33829
112 33829
113 33830
114 33830
115 33830
116 33831
117 33831
118 33831
119 33832
120 33832
121 33832
122 33832
123 33832
124 33830
125 33830
126 33830
127 33831
128 33831
129 33831
130 33832
131 33832
132 33832
133 33832
134 33832
135 33833
136 33833
137 33833
138 33833
139 33834
140 33834
141 33835
142 33835
143 33835
144 33835
145 33835
146 33833
147 33833
148 33833
149 33834
150 33834
151 33834
152 33835
153 33835
154 33835
155 33835
156 33835
94 33836
95 33836
96 33836
97 33837
98 33837
99 33837
100 33837
101 33837
105 33836
106 33836
107 33836
108 33837
109 33837
110 33837
111 33837
112 33837
116 33836
117 33836
118 33798
119 33837
120 33837
121 33837
122 33837
123 33837
127 33836
128 33836
129 33836
130 33837
131 33837
132 33837
133 33837
134 33837
138 33836
139 33836
140 33836
141 33837
142 33837
143 33837
144 33837
148 33837
149 33836
150 33836
151 33836
152 33837
153 33837
154 33837
155 33837
156 33837
Ayrıca malesef devili kullanınca sağ altta kırmızı yazı beliriyor ama DC falan atmıyor. Yukarı skilller geliyor. Sadece görüntü gelmiyor hiçbir şekilde. Sizin paylaştığınız tüm dosyalar data, particle, media benim dosyalarımda var acaba eksik başka şeyler de olabilir mi?klasörde kod kaymaları vardı ve sıralama hataları vardı düzeltildi ıd'leri kendinize göre ayarlayın sorunsuz şekilde çalışıyor
kırmızı yazının sorunu skilleffect ile alakalıMerhabalar teşekkürler bu güzel çalışma için yalnız bir hata buldum sanırsam. Bu ID'nin yerine tam olarak ne yazmamız gerektiğini bilemedim.
Konumu söylüyorum
Amalrun Spirit Fixed+Effects.txt> _refskillbyitemoptleveldata (database+media) > 118 33798
Bu id den koskoca txt dosyasında 1 tane var bu yüzden yanlışlık olduğunu düşündüm. Evet bir üstteki sayı 33836 ve bir altındaki sayı 33837. Bu ikisinden birisi olduğu kesin gibi duruyor ama hangisi olduğuna karar veremedim. Sizce de bir yanlışlık var mı?
Tam txt atıyorum konu daha iyi anlaşılsın diye.
_refskillbyitemoptleveldata (database+media) 91 33827 92 33827 93 33827 94 33828 95 33828 96 33828 97 33829 98 33829 99 33829 100 33829 101 33829 102 33827 103 33827 104 33827 105 33828 106 33828 107 33828 108 33829 109 33829 110 33829 111 33829 112 33829 113 33830 114 33830 115 33830 116 33831 117 33831 118 33831 119 33832 120 33832 121 33832 122 33832 123 33832 124 33830 125 33830 126 33830 127 33831 128 33831 129 33831 130 33832 131 33832 132 33832 133 33832 134 33832 135 33833 136 33833 137 33833 138 33833 139 33834 140 33834 141 33835 142 33835 143 33835 144 33835 145 33835 146 33833 147 33833 148 33833 149 33834 150 33834 151 33834 152 33835 153 33835 154 33835 155 33835 156 33835 94 33836 95 33836 96 33836 97 33837 98 33837 99 33837 100 33837 101 33837 105 33836 106 33836 107 33836 108 33837 109 33837 110 33837 111 33837 112 33837 116 33836 117 33836 118 33798 119 33837 120 33837 121 33837 122 33837 123 33837 127 33836 128 33836 129 33836 130 33837 131 33837 132 33837 133 33837 134 33837 138 33836 139 33836 140 33836 141 33837 142 33837 143 33837 144 33837 148 33837 149 33836 150 33836 151 33836 152 33837 153 33837 154 33837 155 33837 156 33837
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
Ayrıca malesef devili kullanınca sağ altta kırmızı yazı beliriyor ama DC falan atmıyor. Yukarı skilller geliyor. Sadece görüntü gelmiyor hiçbir şekilde. Sizin paylaştığınız tüm dosyalar data, particle, media benim dosyalarımda var acaba eksik başka şeyler de olabilir mi?
burdaki ıd kısmı refskillde olan ıd'lerMerhabalar teşekkürler bu güzel çalışma için yalnız bir hata buldum sanırsam. Bu ID'nin yerine tam olarak ne yazmamız gerektiğini bilemedim.
Konumu söylüyorum
Amalrun Spirit Fixed+Effects.txt> _refskillbyitemoptleveldata (database+media) > 118 33798
Bu id den koskoca txt dosyasında 1 tane var bu yüzden yanlışlık olduğunu düşündüm. Evet bir üstteki sayı 33836 ve bir altındaki sayı 33837. Bu ikisinden birisi olduğu kesin gibi duruyor ama hangisi olduğuna karar veremedim. Sizce de bir yanlışlık var mı?
Tam txt atıyorum konu daha iyi anlaşılsın diye.
_refskillbyitemoptleveldata (database+media) 91 33827 92 33827 93 33827 94 33828 95 33828 96 33828 97 33829 98 33829 99 33829 100 33829 101 33829 102 33827 103 33827 104 33827 105 33828 106 33828 107 33828 108 33829 109 33829 110 33829 111 33829 112 33829 113 33830 114 33830 115 33830 116 33831 117 33831 118 33831 119 33832 120 33832 121 33832 122 33832 123 33832 124 33830 125 33830 126 33830 127 33831 128 33831 129 33831 130 33832 131 33832 132 33832 133 33832 134 33832 135 33833 136 33833 137 33833 138 33833 139 33834 140 33834 141 33835 142 33835 143 33835 144 33835 145 33835 146 33833 147 33833 148 33833 149 33834 150 33834 151 33834 152 33835 153 33835 154 33835 155 33835 156 33835 94 33836 95 33836 96 33836 97 33837 98 33837 99 33837 100 33837 101 33837 105 33836 106 33836 107 33836 108 33837 109 33837 110 33837 111 33837 112 33837 116 33836 117 33836 118 33798 119 33837 120 33837 121 33837 122 33837 123 33837 127 33836 128 33836 129 33836 130 33837 131 33837 132 33837 133 33837 134 33837 138 33836 139 33836 140 33836 141 33837 142 33837 143 33837 144 33837 148 33837 149 33836 150 33836 151 33836 152 33837 153 33837 154 33837 155 33837 156 33837
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
Ayrıca malesef devili kullanınca sağ altta kırmızı yazı beliriyor ama DC falan atmıyor. Yukarı skilller geliyor. Sadece görüntü gelmiyor hiçbir şekilde. Sizin paylaştığınız tüm dosyalar data, particle, media benim dosyalarımda var acaba eksik başka şeyler de olabilir mi?
bende öyle bir şey yok malesef gözden kaçmış olabilir 33836 diye geçiyor bende o farklı olan yerMerhabalar teşekkürler bu güzel çalışma için yalnız bir hata buldum sanırsam. Bu ID'nin yerine tam olarak ne yazmamız gerektiğini bilemedim.
Konumu söylüyorum
Amalrun Spirit Fixed+Effects.txt> _refskillbyitemoptleveldata (database+media) > 118 33798
Bu id den koskoca txt dosyasında 1 tane var bu yüzden yanlışlık olduğunu düşündüm. Evet bir üstteki sayı 33836 ve bir altındaki sayı 33837. Bu ikisinden birisi olduğu kesin gibi duruyor ama hangisi olduğuna karar veremedim. Sizce de bir yanlışlık var mı?
Tam txt atıyorum konu daha iyi anlaşılsın diye.
_refskillbyitemoptleveldata (database+media) 91 33827 92 33827 93 33827 94 33828 95 33828 96 33828 97 33829 98 33829 99 33829 100 33829 101 33829 102 33827 103 33827 104 33827 105 33828 106 33828 107 33828 108 33829 109 33829 110 33829 111 33829 112 33829 113 33830 114 33830 115 33830 116 33831 117 33831 118 33831 119 33832 120 33832 121 33832 122 33832 123 33832 124 33830 125 33830 126 33830 127 33831 128 33831 129 33831 130 33832 131 33832 132 33832 133 33832 134 33832 135 33833 136 33833 137 33833 138 33833 139 33834 140 33834 141 33835 142 33835 143 33835 144 33835 145 33835 146 33833 147 33833 148 33833 149 33834 150 33834 151 33834 152 33835 153 33835 154 33835 155 33835 156 33835 94 33836 95 33836 96 33836 97 33837 98 33837 99 33837 100 33837 101 33837 105 33836 106 33836 107 33836 108 33837 109 33837 110 33837 111 33837 112 33837 116 33836 117 33836 118 33798 119 33837 120 33837 121 33837 122 33837 123 33837 127 33836 128 33836 129 33836 130 33837 131 33837 132 33837 133 33837 134 33837 138 33836 139 33836 140 33836 141 33837 142 33837 143 33837 144 33837 148 33837 149 33836 150 33836 151 33836 152 33837 153 33837 154 33837 155 33837 156 33837
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
Ayrıca malesef devili kullanınca sağ altta kırmızı yazı beliriyor ama DC falan atmıyor. Yukarı skilller geliyor. Sadece görüntü gelmiyor hiçbir şekilde. Sizin paylaştığınız tüm dosyalar data, particle, media benim dosyalarımda var acaba eksik başka şeyler de olabilir mi?
Cevaplar için teşekkürler. Malesef 3 kere tekrar tekrar sildim sildim eklemeye çalıştım. Her seferinde aynı hatayı alıyorum.kırmızı yazının sorunu skilleffect ile alakalı
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
burdaki ıd kısmı refskillde olan ıd'ler
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
bende öyle bir şey yok malesef gözden kaçmış olabilir 33836 diye geçiyor bende o farklı olan yer
team varsa ver bakayım bi bendeCevaplar için teşekkürler. Malesef 3 kere tekrar tekrar sildim sildim eklemeye çalıştım. Her seferinde aynı hatayı alıyorum.
sağ olasın tekrardan eline sağlıkteam varsa ver bakayım bi bende
rica ederimsağ olasın tekrardan eline sağlık
Problem skilleffect.txt de satırları en aşağıya eklememden kaynaklanıyormuş. Doğru yerlerine yapıştırınca sorun düzeldi. @tolgacan4ever sağolsun ayarladı.
Tekrardan merhabalar. Devili çıkartıp giyme efekti ve ignore veren bufu açınca ses efektinin kapalı olduğu gördükten sonra nasrun devilin dosyalarına baktım ve eksik olan yerleri saptadım aynı mantık amalruna eklemeye çalıştım ama başarısız oldum. Yardımcı olabilir misiniz?klasörde kod kaymaları vardı ve sıralama hataları vardı düzeltildi ıd'leri kendinize göre ayarlayın sorunsuz şekilde çalışıyor
1 연장 아이템_사용 ITEMSKILL_MALL_NASRUN_EXTENSION_USE 0 FALSE 0 DEFAULT none none none none none none none none 0 0,0,0,0 ONE none none none none none none none 0 1
1 나스룬 변신 제트 EFFECT_NASRUN_NASRUN_RUN_01 0 FALSE 0 DEFAULT none none none none none none none none 0 0,0,0,0 ONE none none none none LIGHT_8 none none 0 1
1 나스룬 변신 회오리 EFFECT_NASRUN_NASRUN_RUN_02 0 FALSE 0 DEFAULT none none none none none none none none 0 0,0,0,0 ONE none none none none none none none 0 1
//나스룬 (불꽃 장갑)
이벤트용 나스룬_활성 ITEMSKILL_EVENT_AVATAR_NASRUN_AWAKE ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_awake01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Awake1.wav none
유료용 나스룬_활성 ITEMSKILL_MALL_AVATAR_NASRUN_AWAKE ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_awake01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Awake1.wav none
이벤트용 나스룬_장착 ITEMSKILL_EVENT_AVATAR_NASRUN_EQUIP ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_equip01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Equip1.wav none
유료용 나스룬_장착 ITEMSKILL_MALL_AVATAR_NASRUN_EQUIP ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_equip01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Equip1.wav none
이벤트용 나스룬_시간만료 ITEMSKILL_EVENT_AVATAR_NASRUN_TIMEOUT ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_unequip01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Unequip1.wav none
유료용 나스룬_시간만료 ITEMSKILL_MALL_AVATAR_NASRUN_TIMEOUT ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_unequip01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Unequip1.wav none
이벤트용 나스룬_탈착 ITEMSKILL_EVENT_AVATAR_NASRUN_UNEQUIP ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_unequip01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Unequip1.wav none
유료용 나스룬_탈착 ITEMSKILL_MALL_AVATAR_NASRUN_UNEQUIP ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_unequip01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Unequip1.wav none
연장 아이템_사용 ITEMSKILL_MALL_NASRUN_EXTENSION_USE ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_awake01.efp Bip01 Spine1 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none Avatar\Avatar_Nasrun1_Awake1.wav none
나스룬 변신 제트 EFFECT_NASRUN_NASRUN_RUN_01 ACT_S 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_skill01_dust01.efp none 0,0,11 none 0,0,0 none 0 none Avatar\mvNasrunMove1.wav none
- EFFECT_NASRUN_NASRUN_RUN_01 ACT_L 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_LOOP MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_skill01_dust02.efp none 0,0,11 none 0,0,0 none 0 none none none
- EFFECT_NASRUN_NASRUN_RUN_01 DEACT 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_ONE_FOLLOW MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_skill01_dust01.efp none 0,0,11 none 0,0,0 none 0 none none none
나스룬 변신 회오리 EFFECT_NASRUN_NASRUN_RUN_02 ACT_L 0 FALSE none CHAR_BASE 0 0 0 0 1 0,0 AT_LOOP MOV_NONE,0,0,0 0,0,0 false,0,0,0,0,false system\ avatar_nasrun01_skill01_keep03.efp none 0,0,0 none 0,0,0 none 0 none none none