Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Blender SROBJ Expert Hatası alıyom

iqodas

.
Katılım
26 Mar 2019
Mesajlar
335
Çözümler
1
Tepkime puanı
139
Puanları
43
Yaş
30
Konum
izmir
Türk Lirası
0.00₺
Yine ben :) geniş kapsamlı araştırıyom çözüm bulamayınca Konu acıyom kusura bakmayın :) bu tür şeyleri çözünce konu olarak acıyom Başlıkta yazdıgım gibi Blender puligin var SROBJ die exportliyinca hata veriyo bu hatayı 3 sene öncede aldım çözemeyince bıraktı yine tekrar illet oldu bana :) bu arada pegasus deil yeni pet :D unicorn

 
Söz ağızdan bi kere çıktı yaptığını belli ettin azda olsa tam bir anlatım yapsan şu hatayı geçsekte sıradaki konuyu açsak ?
Biz blenderden Export yaparken hata alıyoruz ondan bahsediyorum ?

O hata büyük ihtimal mesh'leri triangular yapmıyorsunuz o yüzden. 3dmax de daha kolay olması lazım uv mapping ve mesh ayarlamasının blender kanser birazcık :)
 
Oyla 0
Bir server var çogu yerde var ama şuan bunu örenek göstericem arkadaşlar bir teleport var teleportta mesela .bsr .bms .bmt .ban editi yapılmş herşeyi ile oynanmış yani ve bu .bms leri .objyede çeviremiyoruz bunlar hangi programı kullanıyor herşeyi yapıyorlar https://www.********.org/forum/images/smilies/icon17.gif dosyaları uplaod edeyim belki incelemek isteyen vardır .
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.

Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.

[video=youtube_share;5xPPcsM6NO4]
 
Oyla 0
ben çözdüm beyler şimdi mantık söyle yeni ekleyeceginiz bir şeyin pet yada avatar olsun parçalarından birine tıklayıp yeni ekleyeceginiz birşeyinde parçasına tıklayıp ctrl+j ile birleştirin sonra edit deyin sonra vertex groupdan oyundaki modelin grubunun iskeletini remove diyerek kendi ekleyeceginiz iskeleti assign diyin ve çıkardığınız oyundaki eski objeyi silin edit modundayken srobj hata vermeden export edecektir cok kafa yoruluyor bu işe bende deli olcaktım valla ve son olarak objenizin parçalanmadan oyunda gözükmesi için objenize triangulate eklentisi ekleyin böylece oynunuzdaki karakter yada eşyalar parça pinçik görünmesin silkroaddaki yapılar üçgen şeklinde oynatılır yani triangulate şeklinde
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt