Öncelikle şunu belirtmek isterim. Bir oyundan dress pet avatar almak biraz daha bilgi sahibi olmanızı gerektirir.
Ayrıca öncelikle db'e ekleme yaparak sonra bunları mediaya atmanız gerekiyor. Patch işlemi de burada başlıyor.
Files içinde bulunan patch_internal klasörünü bilgisayarınızda bulunan oyununuza ait client klasörü gibi düşünün.
Oyun klasörünüzde ne varsa her şeyi patch_internal içinde ona göre sıralamanız gerek.
Dikkat etmeniz gereken kısım.. patch için hazırladığınız klasör isimleri büyük harf ile
başlamamalı!
Dress ekleyecekseniz iconların yolları RefObjCommon üzerinde item/avatar/mall_herhangibirdress.ddj ise
klasör yolu mesela şudur:
patch_internal içinde media/icon/item/avatar ve avatar klasöründe de ddj'ler.
icon klasörü cantanız ve npcdeki görünümdür. icon64 ise F10'daki görünüm için.
data kısmı ise yine
patch_internal\data\mtrl\item\etc yine etc içinde ddjler.
mtrl ani prim skel gibi klasör yolları da aynı şekilde..
paylaşılmış avatarlarda data yoluna pek dokunmaz... paylaşılan data klasörünü hep patc_internal içine direk atarsınız.
Ayrıca media kısmında textdata klasöründeki textdata_object ya da skilleffect gibi txtlere ekleme yaparsınız direk
atmazsınız.
Anlatabildiğimi düşünüyorum.
Kısaca.... Oyun klasörü içindeki yerleşimin aynısı patch_internal için geçerlidir.
Patch sonrası patch_internal içeriğini silebilirsiniz ama
9_22 ,
patch_internal_comp,
download_files
klasörlerine dokunmayın. Yoksa oyuncular daha önceki patch'leri alamaz.