Eu-ch dengesi çok fazla ayrıntılı bir yapıya sahip, orjinalde zaten eu daha baskın olarak eklenmiş diyebilirim.
Bu dengeyi sağlamak mümkün ancak en ince ayrıntısına kadar ele almak gerek.
Denge için neleri hesaba katmak gerekir;
- Karakterin seviyesi,
- Karakterin str-int durumu,
- Karakterin giydiği zırhın fiziksel/büyüsel koruma oranı,
- Karakterin kullandığı skillere göre karşı tarafa vuracağı fiziksel/büyüsel hasar,
- Karakterin kullandığı skillerin delay süresi gibi devam eder gider.
Diyelim ki ch-eu iki karakter var;
Başlangıçta zırhların büyüsel ve fiziksel koruma değerlerini 100 olarak düşünelim hepsi aynı ch-eu farketmeksizin;
Baktın ch karakter eziliyor, sende dedin ki ben bu armor, protector ve garment koruma değerlerini 200'e çekiyim dedin ve yaptın.
Bu durum o kadar karmaşık bir yapıda ki sen onu ister 200'e çek ister 500'e yukarıda verdiğim maddeleri hesaba katmadıysan;
1lv eu karakter 110lv ch karaktere tek atabilir.