Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü failed to build data from this refobjcommon table

hsyntrn

.
.
Katılım
6 Ara 2018
Mesajlar
394
Tepkime puanı
64
Puanları
28
Konum
Bursa
Türk Lirası
0.00₺
Bu sekilde bi hata aldim dun gece @Spare nın yardımı ıle bı eskı bı dbden Refobjcommon ıle objıtem cektım sanırım bu cektıgımız commonda bulunan npcler bende
olmadıgı ıcın hata alıyorum foto alıntıdır aynı sorun var.
29
 
130capve haritasini begenmedim sehir ici de gorseller kotu kapi onunde manglar disinda bircok degisiklik var
haritalar orjinal sekilde olur 120 cap olabilirse odbyi kullanabilirim aslinda
 
Oyla 0
120 Cap'e düşürmekte herhangi bir sorun yok, düşürmek zor bir işlem değil.

Zira siz bir dbdeki belirli kısımları başka bir db'ye aktarırsanız çeşitli sıkıntılar her zaman çıkacaktır.

Şöyle söyleyeyim en zor işlemlerden biri bir vsro editoru için hiç kayıpsız - hatasız databaseyi başka bir database ile değiştirmektir.

Buna en başında çok iyi karar vermelisiniz, sonrasında DB değiştirme şansınız hiç olmayacak.
 
Oyla 0
tamam 120 cap yaptik haritalar bagdat acik kapatmaliyim slotlar jangan kapi onu ve sehir goruntusu bunlari mi yapmaliyim yada nasil yapmaliyim
 
Oyla 0
Sorunu anlamadım zaten elinizdeki 130 Cap şuan hali hazırda iyi bir sistemse, değiştirin.

120 Cap için Baghdad kapanması gerekiyorsa, kapatın. Slot kapatmak zor birşey değil.

GameServer ve SRO_Client Mastery ve Level limiti 120'ye göre ayarlayın.

Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

Bu kod ile 13 DG itemleri droptan kaldırabilirsiniz.
 
Oyla 0
acikcasi sorun su 13d item 101 lwlde giymeye cekilecek
haritalar duzenlenecek baska bisey gerekmiyor aslinda
 
Oyla 0
USE SRO_VT_SHARD
GO
UPDATE RefObjCommon SET ReqLevel1=101 WHERE CodeName128 LIKE 'ITEM%13%_RARE'


Bu kod ile 13 Degree Sox itemleriniz 101 level'e sabitlenecektir.

ItemData'yı yeniden oluşturup dbtomedia ile pk2 'ye atmayı unutmayın.
 
Oyla 0
USE SRO_VT_SHARD /* Change mob slots query created VSROBiz */
UPDATE [dbo].[Tab_RefTactics]SET dwObjID = replace(dwObjID, 'Eski Mob ID', 'Yeni Mob ID')WHERE dwObjID LIKE 'Eski Mob ID Tekrar';
print 'Mob Slot değiştirme'


Mod ID'leri bulmak için ;

Jangandaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_CH%'
Donwhang'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_WC%'
Donwhang'daki moblar 2: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_OA%'
Hotandaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_KT%'
Karakoramdaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_KK%'
Taklamakan'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_TK%'
Downhang Cave'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_DH%'
Roc Mountain'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_RM%'
Constantinople'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_EU%'
Samarkand'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_AM%'
Samarkand'daki moblar 2 : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_CA%'
Jangan cave'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_TQ%'
Alexandria'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_SD%'
Jupiter'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_JUPITER%'
Forgotten World'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like '%MOB_GOD%'
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt