Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü FGW Trigger Dungeon Çit ve Spawn sorunu

Katılım
18 Eyl 2019
Mesajlar
129
Tepkime puanı
20
Puanları
18
Yaş
27
Konum
Tekirdağ
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba beyler

Databaseye dungeon eklemek istedim fgw ile girişi herşeyi mapı felan ayarladım
örnek olarak deneme amaclı bir tane playpvp diye bi forumdan hazır garden dungeon triggerlerini felan kopyala yapıştır yaptım içeriye girdiğimde moblar mevcut onların tamamını kestiğimde bu çitlerin kalkması ve diğer uniquelerin sırayla spawn olması gerekiyor fakat ilk girişteki mobları kestiğimde bu çitler kalkmıyor nedeni nedir sizce eminimki baya tecrübeli arkadaşlar mevcut yardımlarınızı bekliyorum.


SRO[2023-11-30 19-21-54]_26.jpg
 
Merhaba beyler

Databaseye dungeon eklemek istedim fgw ile girişi herşeyi mapı felan ayarladım
örnek olarak deneme amaclı bir tane playpvp diye bi forumdan hazır garden dungeon triggerlerini felan kopyala yapıştır yaptım içeriye girdiğimde moblar mevcut onların tamamını kestiğimde bu çitlerin kalkması ve diğer uniquelerin sırayla spawn olması gerekiyor fakat ilk girişteki mobları kestiğimde bu çitler kalkmıyor nedeni nedir sizce eminimki baya tecrübeli arkadaşlar mevcut yardımlarınızı bekliyorum.


Ekli dosyayı görüntüle 17318
Çalışmamasının sebebi mob slotlarını eklediğinde ID identy si açık olduğu için triggerlarda o mobların nest id si veya hive id si girili olduğu için uyumsuzluk oluyor bu yüzden triggerlar tetiklenmiyordur
 
Oyla 0
Çalışmamasının sebebi mob slotlarını eklediğinde ID identy si açık olduğu için triggerlarda o mobların nest id si veya hive id si girili olduğu için uyumsuzluk oluyor bu yüzden triggerlar tetiklenmiyordur
ilgin için teşekkür ederim hocam ama identylerinide tekrar YES olarak ayarladım tabloların yine denedim olmadı
 
Oyla 0
ilgin için teşekkür ederim hocam ama identylerinide tekrar YES olarak ayarladım tabloların yine denedim olmadı
Anladım, dediğim gibi uyumsuzluktan dolayı triggerlar tetiklenmiyordur. _RefTriggerConditionParam tablosuna ekleme yaparken HIVE_KILL olan değerlerin Value kısmına mobların hive id kısımlarını yazıyor ve _RefTriggerCondition tablosuyla eşleştiriyoruz. _RefTriggerConditionBind tablosundada bu conditionun ID sini hangi triggera koşul eklemek istiyorsan o triggerın ID sini bağlıyoruz. bide bu koşul gerçekleştiğinde hangi aksiyonu gerçekleştirmesini istiyorsak _RefTriggerActionParam tablosuna yazıp _RefTriggerAction tablosunda eşleştirip ID yide _RefTriggerActionBind tablosunda kondinasyonu belirlediğin Triggerın ID si ile tekrar eşleştiriyoruz. Son olarak _RefTriggerEvent tablosunda (Mob ölme eventi = 5) bir kayıt oluşturup o kaydın ID sinide _RefTriggerEventBind tablosunda koşul ve aksiyonu belirdiğin Triggerın ID sini tekrar eşleştiriyoruz ve trigger çalışıyor. Bu dediğim tabloları kontrol edip herşeyin yolunda olduğundan emin olmak gerekiyor.


Burda
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
@Xena nın paylaşmış olduğu çok güzel bir rehber var. Bu konuyu inceleyip mantığı anladığın vakit istediğin gibi dungeon üzerinde oynama yapabileceğine inanıyorum benden bu kadar kolay gelsin 😄
 
Oyla 0
Anladım, dediğim gibi uyumsuzluktan dolayı triggerlar tetiklenmiyordur. _RefTriggerConditionParam tablosuna ekleme yaparken HIVE_KILL olan değerlerin Value kısmına mobların hive id kısımlarını yazıyor ve _RefTriggerCondition tablosuyla eşleştiriyoruz. _RefTriggerConditionBind tablosundada bu conditionun ID sini hangi triggera koşul eklemek istiyorsan o triggerın ID sini bağlıyoruz. bide bu koşul gerçekleştiğinde hangi aksiyonu gerçekleştirmesini istiyorsak _RefTriggerActionParam tablosuna yazıp _RefTriggerAction tablosunda eşleştirip ID yide _RefTriggerActionBind tablosunda kondinasyonu belirlediğin Triggerın ID si ile tekrar eşleştiriyoruz. Son olarak _RefTriggerEvent tablosunda (Mob ölme eventi = 5) bir kayıt oluşturup o kaydın ID sinide _RefTriggerEventBind tablosunda koşul ve aksiyonu belirdiğin Triggerın ID sini tekrar eşleştiriyoruz ve trigger çalışıyor. Bu dediğim tabloları kontrol edip herşeyin yolunda olduğundan emin olmak gerekiyor.


Burda
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
@Xena nın paylaşmış olduğu çok güzel bir rehber var. Bu konuyu inceleyip mantığı anladığın vakit istediğin gibi dungeon üzerinde oynama yapabileceğine inanıyorum benden bu kadar kolay gelsin 😄
Kanka eyvallah zaman ayirdigin için eklemem gereken 1 kac sey var ucretli edit yapiyorsan bana bi discord felan verirmisin 1 kaç sey sormam gerekiyorda müsaitsen yapmıyorum diyorsan onerebilecegin birileri varmidir
 
Oyla 0
Kanka eyvallah zaman ayirdigin için eklemem gereken 1 kac sey var ucretli edit yapiyorsan bana bi discord felan verirmisin 1 kaç sey sormam gerekiyorda müsaitsen yapmıyorum diyorsan onerebilecegin birileri varmidir
Discord adresi vermek yasak forumda ama
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
bizim forumun discord hesabı burası burdan bana ulaşabilirsin discord adımda Hades
 
Oyla 0
Merhaba beyler

Databaseye dungeon eklemek istedim fgw ile girişi herşeyi mapı felan ayarladım
örnek olarak deneme amaclı bir tane playpvp diye bi forumdan hazır garden dungeon triggerlerini felan kopyala yapıştır yaptım içeriye girdiğimde moblar mevcut onların tamamını kestiğimde bu çitlerin kalkması ve diğer uniquelerin sırayla spawn olması gerekiyor fakat ilk girişteki mobları kestiğimde bu çitler kalkmıyor nedeni nedir sizce eminimki baya tecrübeli arkadaşlar mevcut yardımlarınızı bekliyorum.


Ekli dosyayı görüntüle 17318
Çitleri kırdıgında uniqulerin spawn olabilmesi için tetikleyici bir trigger olması gerekli. sorunun başlıca kaynagı %99 bu. ?
 
Oyla 0
Trigger ayarların doğru ise mob kesildikten sonra Kapın yada çitlerin açılmıyorsa kontrol etmen gereken 2 tablo var birisi _RefGameWorldBindTriggerCategory diğeri ise _RefEventZone > Zonedeki Poslar Trigger tablolarıyla uyuştuğu zaman _RefGameWorldBindTriggerCategory ID eşitlemesi yapıp _RefTriggerCategory arasında köprüleme bağlantısını kurarak sorunsuz bir şekilde çalışacaktır.
Konu hakkında @Hades 'in bilgileri daha faydalı olacaktır genel olarak senkronize edilmesi gerekiyor.
 
Oyla 0
Tesekkurler arkadaşlar deneyip dönüş sağlayacağım tekrar
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:


Sorun çözülmüştür paylaşılan dungeon dosyalarında eksiklik var mesela bu tabloya hiç bir girdi yapılmamış
( _RefGameWorldBindTriggerCategory ) sistem şuan herşey stabil çalışıyor değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
@iMonarch @Hades @realmardinspor
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt