Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Fgw Trigger Hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Shanks
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Shanks

.
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
194
Çözümler
1
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Yaş
29
Konum
Muğla
Türk Lirası
0.00₺
Merhabalar
Yeni fgw ekledim herşey sorunsuz işliyor partydeki oyuncuları felan yanıma çekebiliyorum yani fgwye dair herşeyi yaptım fakat en zor kısım olan trigger ile uğraşıyorum ama bir türlü beceremedim burayı. Trigger'ın mantığı bildiğim kadarıyla belirli mobları kesince kapıların açılması ve diğer mobların çıkması unique'in spawn olması vb işlerde kullanılıyor. TabRefNest'ten mobları sorunsuz spawn yaptırdım fakat bütün moblar fgw'ye girdiğin anda spawn oluyor. Bu konuda bilgili kişiler yardım edermisiniz ? Biraz bilgi sahibi oldum trigger hakkında neler nerelere bağlı az çok çözdüm fakat mobları bir türlü ayarlayamadım.

jqXpAg.jpg
 
Sorunu tam olarak herşeyiyle çözdüm. Mobları kesince çitlerin kalkmasından tut diğer odadaki mobların spawn olmasına kadar herşeyi sorunsuz yaptım. Eğer bu işi başlayıpta sorun yaşayanlar için söyleyebileceğim tek şey _RefTriggerConditionParam’a girilen RefHiveID örnek 2000deki bütün mobları kesince _RefTriggerActionParam’a girilen _RefNestID’deki moblar spawn oluyor. Bir diğer ipucu ise moblar kesildikçe spawn olmasını istediğiniz mobları _refnest’de btType kolonunu 0 yerine 1 yapmalısınız
Size zahmet olmazsa bunun ile ilgili bir konu açarsanız daha faydalı olacaktır :)
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt