Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Glow reset

Katılım
7 May 2019
Mesajlar
792
Tepkime puanı
329
Puanları
63
Yaş
31
Konum
Germany
Merhaba arkadaşlar ben Model switcher scroll Glow scroll eklemiştim bunlarda sorun yok fakat Glow reset scroll için yaptıgım tabloların bazıları çalışıyor bazıları çalışmıyor tablolarda çakışma yok çok detaylı incelemede yaptım sorun gözükmüyor sizce neden olabilir?



Addlogıtem

-------- --13DG --11DG-----BODH WHITE GLOW EFECT-------------
IF (@Operation = 41) -- If item used!
Begin
IF (@ItemRefID = 118079) -- RefObjCommon A girdiğiniz id
Begin
Execute [SRO_VT_LOG].[dbo].[_Glow11DG_BODH_WHITE_RESET] @CharID
End
End



ve bunu görücek olan tabloda aşşgıda



USE [SRO_VT_LOG]
GO
/****** Object: StoredProcedure [dbo].[_Glow11DG_BODH_WHITE] Script Date: 02.10.2020 18:32:35 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO



ALTER PROCEDURE [dbo].[_Glow11DG_BODH_WHITE]
@CharID Int
As

-- Declare expression.
Declare @CreaterName Varchar(60) = 'DuMaN' , -- Creater Name
@WeaponSlot Int = 13 , -- char inventory weapon slot
@ShieldSlot Int = 13 , -- char inventory shield slot
@ReqOptLevel Int = 11 , -- Change old item requiared plus for upgrade.
@NewOptLevel Int = 11 , -- Change new item plus after upgrade
-- Set Old and New Weapons RefObjCommon ID below
-- Use This Query to get each item ID by Codename128
-- Select ID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_RefObjCommon] Where CodeName128 Like 'Item Code Name'

---> Old weapon ID's ---> New weapons ID's
@Old_CH_SWORD_ID Int = 109934 , @New_CH_SWORD_ID Int = 111981 , --@New Chinese Sword
@Old_CH_BLADE_ID Int = 109937 , @New_CH_BLADE_ID Int = 111984 , --@Chinese Blade
@Old_CH_SPEAR_ID Int = 109940 , @New_CH_SPEAR_ID Int = 111987 , --@Chinese Spear
@Old_CH_TBLADE_ID Int = 109943 , @New_CH_TBLADE_ID Int = 111990 , --@Chinese Glaive
@Old_CH_BOW_ID Int = 109946 , @New_CH_BOW_ID Int = 111993 , --@Chinese Bow
@Old_CH_SHIELD_ID Int = 109949 , @New_CH_SHIELD_ID Int = 111996 , --@Chinese Shield
@Old_EU_DAGGER_ID Int = 110069 , @New_EU_DAGGER_ID Int = 111999 , --@European Dagger
@Old_EU_XBOW_ID Int = 110081 , @New_EU_XBOW_ID Int = 112011 , --@European CrossBow
@Old_EU_AXE_ID Int = 110078 , @New_EU_AXE_ID Int = 112008 , --@European Axe
@Old_EU_SWORD_ID Int = 110072 , @New_EU_SWORD_ID Int = 112002 , --@European One Hand Sword
@Old_EU_TSWORD_ID Int = 110075 , @New_EU_TSWORD_ID Int = 112005 , --@European Two Hand Sword
@Old_EU_TSTAFF_ID Int = 110087 , @New_EU_TSTAFF_ID Int = 112017 , --@European Two Hand Staff
@Old_EU_STAFF_ID Int = 110093 , @New_EU_STAFF_ID Int = 112023 , --@European Claric Rod
@Old_EU_DSTAFF_ID Int = 110084 , @New_EU_DSTAFF_ID Int = 112014 , --@European Warlock Rod
@Old_EU_HARP_ID Int = 110090 , @New_EU_HARP_ID Int = 112020 , --@European Harp
@Old_EU_SHIELD_ID Int = 110096 , @New_EU_SHIELD_ID Int = 112026 --@European Shield


--------------------------------------------------------------------------------------------
-- Start Upgrade system :

-- CH Weapons Upgrade.
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_CH_SWORD_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_CH_SWORD_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@sword
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_CH_BLADE_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_CH_BLADE_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Blade
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_CH_SPEAR_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_CH_SPEAR_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Spear
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_CH_TBLADE_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_CH_TBLADE_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@T-Blade
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_CH_BOW_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_CH_BOW_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Bow
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_CH_SHIELD_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @ShieldSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_CH_SHIELD_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Shield
-- EU Weapons Upgrade.
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_DAGGER_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_DAGGER_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Dagger
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_XBOW_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_XBOW_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Crossbow
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_AXE_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_AXE_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Axe
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_SWORD_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_SWORD_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@OneHand Sword
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_TSWORD_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_TSWORD_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@T-Sword
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_TSTAFF_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_TSTAFF_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@T-Staff
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_STAFF_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_STAFF_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Staff
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_DSTAFF_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_DSTAFF_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Dark-Staff
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_HARP_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @WeaponSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_HARP_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Harp
Update [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Items] Set RefItemID = @New_EU_SHIELD_ID , OptLevel = @NewOptLevel , CreaterName = @CreaterName Where ID64 = (Select ItemID From [SRO_VT_SHARD].[dbo].[_Inventory] Where CharID = @CharID and Slot = @ShieldSlot and ItemID> 0) and RefItemID = @Old_EU_SHIELD_ID and (OptLevel >= @ReqOptLevel) --@Shield


Glowların her biri ayrı ayrı tablo bu şekilde yaptım kısa yoldan calıstıran procoder olmadıgı için bende biraz zahmetli iş sizce neden olabilir add logta bu şekilde çok veri koydugumdan dolayı olabilirmi veya bunları kısayoldan nasıl çalıştırabilirim fikri olan yorum yazabilirmi teşekkürler
 
Prosedürü şu şekilde basitçe yapıp, tablodan itemID'leri ile çektirtmek varken ne diye karman çorman yapıyorsunuz? :D

IF (@Operation = 41) and (@ItemRefID = 44968)
EXEC SRO_VT_SIEGER.._SiegerSwitcher_11A @CharID,13
END

Olmamasının nedeni, karşısında ki itemid'sinin boşa gelmesi, öyle bir item olmamasından kaynaklı olur.

Tek bir item üzerinden örnek ver, tabloyu, prosedürleri ekle bakayım.

Buraya hepsini copy-paste yapıpta "sorunumu çözün yauv" diye bekleme.
 
Oyla 0
Switch case yapısını incelerseniz daha kısa yoldan daha performanslı yazabilirsiniz sistemlerinizi.
 
Oyla 0
Prosedürü şu şekilde basitçe yapıp, tablodan itemID'leri ile çektirtmek varken ne diye karman çorman yapıyorsunuz? :D

IF (@Operation = 41) and (@ItemRefID = 44968)
EXEC SRO_VT_SIEGER.._SiegerSwitcher_11A @CharID,13
END

Olmamasının nedeni, karşısında ki itemid'sinin boşa gelmesi, öyle bir item olmamasından kaynaklı olur.

Tek bir item üzerinden örnek ver, tabloyu, prosedürleri ekle bakayım.

Buraya hepsini copy-paste yapıpta "sorunumu çözün yauv" diye bekleme.
model swıtcher glow swıtcher scroll mantıgınıda bu sekılde yaptım karsındaki itemde boşa degıl kontrol ettim ıd leri dogru en az 2 3 defa kontrol ettim



örnek tstaff için diyelim bu 11 dg model den beyaz glowa dönüştüren item idleri @Old_EU_TSTAFF_ID Int = 110087 , @New_EU_TSTAFF_ID Int = 112017

buda aynı mantıktan reset yapması için item idleri olay bu @Old_EU_TSTAFF_ID Int = 112017 , @New_EU_TSTAFF_ID Int = 110087
aynı sistemden GLOW +MODEL+ RESET Yaptım ondan olabilirmi veri çoklugundan
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Switch case yapısını incelerseniz daha kısa yoldan daha performanslı yazabilirsiniz sistemlerinizi.
örnek gösterebileceğiniz bir link varmı acaba örnek görsem yapabilirim
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt