tesekkürlerBir kaç forumda ve paylaşımda cracklenmiş halde gördüm. Programı ben tasarladım ve vsro.org'a özel ücretsiz kullanıma açıyorum.
Crack her zaman risklidir.
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ücretsiz Kullanım Kullanıcı Bilgileri
Kullanıcı Adı:vsro.org
Şifre:kovboi
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Uygulama veritabanı ayarlarından sonra otomatik olarak veritabanı kurulumu yapmaktadır.
İşlevleri
Eksikleri
- Sınırsız sayıda karaktere giriş yapabilir.
- Saniyede yaklaşık 10.000 tekil komut işleyebilir.
- Komut okuyucu algoritma yoğunlukta da boşlukta da hissedilir seviyede CPU tüketmez.
- Komutları girdiğiniz sıralamayla çalıştırır ve herhangi bir şekilde delay eklemeniz gerekmez. (Örneğin GoTown komutunun ardından RecallUser komutunu kullandınız veya MoveToUser komutunun ardından MakeItem komutunu kullandınız. Teleport işlemi bittikten sonra sıradaki komutu çalıştıracaktır.)
- Şu prosedürleri kullanabilir: _CharDied, _DoEveryPeriod, _GotPM, _StallBought, _UniqueAppearedDied, GiveDC, GlobalLog, GMSkill, GoTown, LoadMonster, MakeItem, MoveToNPC, MoveToUser, PartyFormLog, PTFormAcceptJoin (PT Form üzerinden istek geldiğinde bu prosedür çalıştırılır. Bu prosedürle reddetmeyi veya onaylamayı karakter adına göre programlayabilirsiniz.), PTFormCreate, PTFormDelete, PTJoinedCharLog, PTKickChar, PTLeavedCharLog, RecallGuild, RecallUser, RefreshCharInventory, SendGlobal, SendLocal, SendNotice, SendPM, StallAdItem, StallClose, StallCreate, StallOpen, StallRemove, TakeCape (Cape takılış süresince sıradaki komutları bekletir.), ToTownUser, UseInvincible, UseInvisible, Warp (Prosedürlerin içeriklerindeki algoritmaları toplu komutlar için ayrı kullanmanızı öneririm.)
- Global kullanması gerektiğinde envanterinde global yoksa otomatik olarak envanterine global atar.
- Belirli Query'ler oluşturup schedule edebilirsiniz. Bu Query'ler "go" komutunu da destekliyor. (SQL Agent alternatifi)
- Stall Bot, Unique Event Bot, SafeTheBoss Event Bot gibi hayal edebileceğiniz her türden eventi sadece prosedürler geliştirerek oluşturabilirsiniz.
- Oyunda daha kalabalıklık hissi yaratmak için Stall ve PartyForm özelliklerini kullanabilirsiniz.
- RefreshCharInventory prosedürünü kullanarak herhangi bir yerden online bir karaktere item göndermeniz halinde guardınızın anlık güncelleme desteği yoksa karakteri olduğu yerde bir kez teleport ederek envanterini veya yapılan herhangi bir değişikliği güncelleyebilirsiniz.
- _UniqueAppearedDied prosedürünü kullanarak kendinize özel geliştirdiğiniz paneliniz varsa anlık unique loglarını güncelleyebilirsiniz.
- _GotPM prosedürünü kullanarak ChatBot geliştirebilirsiniz.
- Sıralı komut özelliği karakter bazlı değil tek iş parçacığından çalışıyor. Dolayısıyla örneğin cape takmak 10 saniye sürer. Bu 10 saniye boyunca diğer karakterlere de verdiğiniz komutlar bekleyecektir.
- İçeriğinde herhangi bir event yoktur. Tamamen geliştirmeye yönelik tasarlanmıştır. Yani eventleri siz geliştirmelisiniz veya hazır eventler bulmalısınız.
- Eklenen karakterlere Veritabanı Emiri görevi atamayı unutmamalısınız. Aksi halde verilen emirleri yerine getirmeyeceklerdir.
Programdan Görseller
thxxxBir kaç forumda ve paylaşımda cracklenmiş halde gördüm. Programı ben tasarladım ve vsro.org'a özel ücretsiz kullanıma açıyorum.
Crack her zaman risklidir.
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ücretsiz Kullanım Kullanıcı Bilgileri
Kullanıcı Adı:vsro.org
Şifre:kovboi
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Uygulama veritabanı ayarlarından sonra otomatik olarak veritabanı kurulumu yapmaktadır.
İşlevleri
Eksikleri
- Sınırsız sayıda karaktere giriş yapabilir.
- Saniyede yaklaşık 10.000 tekil komut işleyebilir.
- Komut okuyucu algoritma yoğunlukta da boşlukta da hissedilir seviyede CPU tüketmez.
- Komutları girdiğiniz sıralamayla çalıştırır ve herhangi bir şekilde delay eklemeniz gerekmez. (Örneğin GoTown komutunun ardından RecallUser komutunu kullandınız veya MoveToUser komutunun ardından MakeItem komutunu kullandınız. Teleport işlemi bittikten sonra sıradaki komutu çalıştıracaktır.)
- Şu prosedürleri kullanabilir: _CharDied, _DoEveryPeriod, _GotPM, _StallBought, _UniqueAppearedDied, GiveDC, GlobalLog, GMSkill, GoTown, LoadMonster, MakeItem, MoveToNPC, MoveToUser, PartyFormLog, PTFormAcceptJoin (PT Form üzerinden istek geldiğinde bu prosedür çalıştırılır. Bu prosedürle reddetmeyi veya onaylamayı karakter adına göre programlayabilirsiniz.), PTFormCreate, PTFormDelete, PTJoinedCharLog, PTKickChar, PTLeavedCharLog, RecallGuild, RecallUser, RefreshCharInventory, SendGlobal, SendLocal, SendNotice, SendPM, StallAdItem, StallClose, StallCreate, StallOpen, StallRemove, TakeCape (Cape takılış süresince sıradaki komutları bekletir.), ToTownUser, UseInvincible, UseInvisible, Warp (Prosedürlerin içeriklerindeki algoritmaları toplu komutlar için ayrı kullanmanızı öneririm.)
- Global kullanması gerektiğinde envanterinde global yoksa otomatik olarak envanterine global atar.
- Belirli Query'ler oluşturup schedule edebilirsiniz. Bu Query'ler "go" komutunu da destekliyor. (SQL Agent alternatifi)
- Stall Bot, Unique Event Bot, SafeTheBoss Event Bot gibi hayal edebileceğiniz her türden eventi sadece prosedürler geliştirerek oluşturabilirsiniz.
- Oyunda daha kalabalıklık hissi yaratmak için Stall ve PartyForm özelliklerini kullanabilirsiniz.
- RefreshCharInventory prosedürünü kullanarak herhangi bir yerden online bir karaktere item göndermeniz halinde guardınızın anlık güncelleme desteği yoksa karakteri olduğu yerde bir kez teleport ederek envanterini veya yapılan herhangi bir değişikliği güncelleyebilirsiniz.
- _UniqueAppearedDied prosedürünü kullanarak kendinize özel geliştirdiğiniz paneliniz varsa anlık unique loglarını güncelleyebilirsiniz.
- _GotPM prosedürünü kullanarak ChatBot geliştirebilirsiniz.
- Sıralı komut özelliği karakter bazlı değil tek iş parçacığından çalışıyor. Dolayısıyla örneğin cape takmak 10 saniye sürer. Bu 10 saniye boyunca diğer karakterlere de verdiğiniz komutlar bekleyecektir.
- İçeriğinde herhangi bir event yoktur. Tamamen geliştirmeye yönelik tasarlanmıştır. Yani eventleri siz geliştirmelisiniz veya hazır eventler bulmalısınız.
- Eklenen karakterlere Veritabanı Emiri görevi atamayı unutmamalısınız. Aksi halde verilen emirleri yerine getirmeyeceklerdir.
Programdan Görseller
çok teşekkürlerBir kaç forumda ve paylaşımda cracklenmiş halde gördüm. Programı ben tasarladım ve vsro.org'a özel ücretsiz kullanıma açıyorum.
Crack her zaman risklidir.
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Ücretsiz Kullanım Kullanıcı Bilgileri
Kullanıcı Adı:vsro.org
Şifre:kovboi
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Uygulama veritabanı ayarlarından sonra otomatik olarak veritabanı kurulumu yapmaktadır.
İşlevleri
Eksikleri
- Sınırsız sayıda karaktere giriş yapabilir.
- Saniyede yaklaşık 10.000 tekil komut işleyebilir.
- Komut okuyucu algoritma yoğunlukta da boşlukta da hissedilir seviyede CPU tüketmez.
- Komutları girdiğiniz sıralamayla çalıştırır ve herhangi bir şekilde delay eklemeniz gerekmez. (Örneğin GoTown komutunun ardından RecallUser komutunu kullandınız veya MoveToUser komutunun ardından MakeItem komutunu kullandınız. Teleport işlemi bittikten sonra sıradaki komutu çalıştıracaktır.)
- Şu prosedürleri kullanabilir: _CharDied, _DoEveryPeriod, _GotPM, _StallBought, _UniqueAppearedDied, GiveDC, GlobalLog, GMSkill, GoTown, LoadMonster, MakeItem, MoveToNPC, MoveToUser, PartyFormLog, PTFormAcceptJoin (PT Form üzerinden istek geldiğinde bu prosedür çalıştırılır. Bu prosedürle reddetmeyi veya onaylamayı karakter adına göre programlayabilirsiniz.), PTFormCreate, PTFormDelete, PTJoinedCharLog, PTKickChar, PTLeavedCharLog, RecallGuild, RecallUser, RefreshCharInventory, SendGlobal, SendLocal, SendNotice, SendPM, StallAdItem, StallClose, StallCreate, StallOpen, StallRemove, TakeCape (Cape takılış süresince sıradaki komutları bekletir.), ToTownUser, UseInvincible, UseInvisible, Warp (Prosedürlerin içeriklerindeki algoritmaları toplu komutlar için ayrı kullanmanızı öneririm.)
- Global kullanması gerektiğinde envanterinde global yoksa otomatik olarak envanterine global atar.
- Belirli Query'ler oluşturup schedule edebilirsiniz. Bu Query'ler "go" komutunu da destekliyor. (SQL Agent alternatifi)
- Stall Bot, Unique Event Bot, SafeTheBoss Event Bot gibi hayal edebileceğiniz her türden eventi sadece prosedürler geliştirerek oluşturabilirsiniz.
- Oyunda daha kalabalıklık hissi yaratmak için Stall ve PartyForm özelliklerini kullanabilirsiniz.
- RefreshCharInventory prosedürünü kullanarak herhangi bir yerden online bir karaktere item göndermeniz halinde guardınızın anlık güncelleme desteği yoksa karakteri olduğu yerde bir kez teleport ederek envanterini veya yapılan herhangi bir değişikliği güncelleyebilirsiniz.
- _UniqueAppearedDied prosedürünü kullanarak kendinize özel geliştirdiğiniz paneliniz varsa anlık unique loglarını güncelleyebilirsiniz.
- _GotPM prosedürünü kullanarak ChatBot geliştirebilirsiniz.
- Sıralı komut özelliği karakter bazlı değil tek iş parçacığından çalışıyor. Dolayısıyla örneğin cape takmak 10 saniye sürer. Bu 10 saniye boyunca diğer karakterlere de verdiğiniz komutlar bekleyecektir.
- İçeriğinde herhangi bir event yoktur. Tamamen geliştirmeye yönelik tasarlanmıştır. Yani eventleri siz geliştirmelisiniz veya hazır eventler bulmalısınız.
- Eklenen karakterlere Veritabanı Emiri görevi atamayı unutmamalısınız. Aksi halde verilen emirleri yerine getirmeyeceklerdir.
Programdan Görseller
thanksNéhány fórumon és hozzászólásban láttam, hogy megrepedt. A programot én készítettem, és kizárólag a vsro.org oldalon teszem elérhetővé ingyenesen .
A repedés mindig kockázatos.
*** Rejtett szöveg: nem idézhető. ***
Felhasználói információk ingyenes felhasználása
Felhasználónév:vsro.org
Jelszó:kovboi
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Az alkalmazás az adatbázis beállításait követően automatikusan telepíti az adatbázist.
Funkciók
hiányosságait
- Korlátlan számú karaktert írhat be.
- Körülbelül 10 000 egyedi parancsot képes feldolgozni másodpercenként.
- A parancsolvasó algoritmus nem fogyaszt észrevehető mennyiségű CPU-t sem sűrűségben, sem térben.
- A parancsokat a megadott sorrendben futtatja, és nem kell késleltetést hozzáadnia. (Például a RecallUser parancsot a GoTown parancs után vagy a MakeItem parancsot a MoveToUser parancs után használta. A teleport folyamat befejezése után a következő parancsot futtatja.)
- A következő eljárásokat használhatja: _CharDied, _DoEveryPeriod, _GotPM, _StallBought, _UniqueAppearedDied, GiveDC, GlobalLog, GMSkill, GoTown, LoadMonster, MakeItem, MoveToNPC, MoveToUser, a JPTFormLThis eljáráson keresztül érkezik a PartyFormAc . Ezzel az eljárással elutasíthatja vagy jóváhagyhatja a karakter nevében . (a következő parancs a cape beragadásakor várakoztatja őket , ToTownUser, UseInvincible, UseInvisible, Warp (javaslom, hogy a tömeges parancsokhoz külön használja az eljárásokban szereplő algoritmusokat .)
- Amikor globálist kell használnia, ha nincs globális a készletében, automatikusan hozzárendel egy globálist a készletéhez.
- Létrehozhat és ütemezhet konkrét lekérdezéseket. Ezek a lekérdezések a "go" parancsot is támogatják. (SQL Agent alternatíva)
- Bármilyen elképzelhető eseményt létrehozhat, például Stall Bot, Unique Event Bot, SafeTheBoss Event Bot, pusztán eljárások fejlesztésével.
- A Stall és PartyForm funkciók segítségével zsúfoltabb érzést kelthet a játékban.
- Ha a RefreshCharInventory eljárással bárhonnan küldesz egy tárgyat egy online karakternek
- Ha rendelkezik egy speciálisan saját maga által kifejlesztett panellel, azonnal frissítheti az egyedi naplókat a _UniqueAppearedDied eljárással.
- A ChatBotot a _GotPM eljárással fejlesztheti.
- A szekvenciális parancsszolgáltatás egyetlen szálból működik, nem karakter alapú. Így például egy köpeny felhúzása 10 másodpercet vesz igénybe. Ez alatt a 10 másodperc alatt a rendszer kivárja a többi karakternek adott parancsot.
- Nem tartalmaz semmilyen eseményt. Teljesen fejlesztésre készült. Tehát magának kell fejlesztenie az eseményeket, vagy kész eseményeket kell találnia.
- Ne felejtse el hozzárendelni az Adatbázis-rendelés feladatot a hozzáadott karakterekhez. Ellenkező esetben nem tartják be a kapott utasításokat.
Képek a programból