Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Maxiguard komut sistemcileri buraya! Belirlenen regionlarda bulunan tüm karakterleri teleport etme hk.

Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,609
Çözümler
72
Tepkime puanı
6,492
Puanları
213
Konum
Lutsk
Türk Lirası
0.00₺
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

Yukarıdaki örnekte karakteri direkt survival arena ortasına ışınlıyorum ok sorun yok.

Benim amacım worldID ve ek olarak belli birkaç regiondaki tüm karakterleri, belirlediğim zamanda belirlediğim koordinatlara göndermek.
Yani worldID'ye göre bir tane, RegionID'ye göre ikinci bir tane lazım. Ayrı ayrı lazım çünkü DefautGameWorld'e bağlı odalarım var.
Bunu dökümanlarda bulamadım var mı böyle bir özelliği ?
Bu işlem survival için değil, Hazırladığım odaları zamanlı açtırıp kapatıyorum.. süre bittiğinde herkesi dışarı atsın istiyorum.

1694375164422.png
 
Declare @WarpCoordinates int = (select warpcoordinates from SRO_VT_LOG.._WarpCoordinates where ID = 1)
Declare @Charname varchar(16) = (select Charname16 from SRO_VT_SHARD.._Char where charID = @CharID)

sro_vt_log a tablo açıp ID ve warpcoordinates kolonu gir int değeri alacak
INSERT INTO _BridgeCommands(CommandID, Executor, Data1, Data2, Date) VALUES(68, 'Donwhang', '@Charname', '@WarpCoordinates', GETDATE())

bu şekilde bir test etmeni tavsiye ederim buradan random seçtirebilirsinde biraz geliştirip


test etmedim spesifik yazdım
 
Declare @WarpCoordinates int = (select warpcoordinates from SRO_VT_LOG.._WarpCoordinates where ID = 1)
Declare @Charname varchar(16) = (select Charname16 from SRO_VT_SHARD.._Char where charID = @CharID)

sro_vt_log a tablo açıp ID ve warpcoordinates kolonu gir int değeri alacak
INSERT INTO _BridgeCommands(CommandID, Executor, Data1, Data2, Date) VALUES(68, 'Donwhang', '@Charname', '@WarpCoordinates', GETDATE())

bu şekilde bir test etmeni tavsiye ederim buradan random seçtirebilirsinde biraz geliştirip


test etmedim spesifik yazdım
Değerli zamanından ayırıp cevapladığın için teşekkür ederim.
Bunu gündüz vakti deneyebilirim geç oldu.
Haricen 2022 SQL'de bir veritabanım var, onun içinden de bir şeyler çıkabilir.
Senin yazdığını deneyeceğim yarın..
İyi sabahlar :)
 
Aklıma bir şey geldi ama emin değilim.
Teleport kontrolü ile o teleporttan geçenleri bir tabloya yazdırsam.
Sonra süre bitince hepsini dışarı attırsam.
Sonrasında tabloyu temizletsem..
bilmiyorum bir şekilde yapıcaz artık ama Sarkolata buna bir açıklık getirirse kafam rahatlayacak :)
 
Açıkçası altyapını görmeden sana yardım edebilme şansım olduğunu düşünmüyorum elimden gelen bu kadar :) istenirse yapılabilme şansı var bu sefer charname i char tablosundan değil de yazdırdığın tablodan çektirirsin çoğaltılabilir örnekler mevcut
 
Aklıma bir şey geldi ama emin değilim.
Teleport kontrolü ile o teleporttan geçenleri bir tabloya yazdırsam.
Sonra süre bitince hepsini dışarı attırsam.
Sonrasında tabloyu temizletsem..
bilmiyorum bir şekilde yapıcaz artık ama Sarkolata buna bir açıklık getirirse kafam rahatlayacak :)
Tam istediğin şeyi anlayamadım abi ama MaxiGuard ta bulunan planlı komut sistemi ile istediğin saatte istediğin komutu çalıştırabilirsin diye düşünüyorum
 
Aklıma bir şey geldi ama emin değilim.
Teleport kontrolü ile o teleporttan geçenleri bir tabloya yazdırsam.
Sonra süre bitince hepsini dışarı attırsam.
Sonrasında tabloyu temizletsem..
bilmiyorum bir şekilde yapıcaz artık ama Sarkolata buna bir açıklık getirirse kafam rahatlayacak :)
Bridgecommand_Planed kullanabilirsin.Giren oyuncuları görüyorsun. Insert yapar sonrasında planedte eklediğin süre ile otomatik olarak dışarı atmış olursun.
 
Adam içeri kalır YADA oyundan çıkar sen dışarı attırmak için ne yaparsan yap o adam içeride kalır bunun için bir prosedür ve tablo yapmalısın.
Birinci prosedürde karakterin LatestRegionunu LatestWorldID, LatestPosX,LatestPosY,LatestPosz 'sini belirlediğin diğer tablolardan oda numaralandırılmasına göre update ettir , Dc yiyip içeri doğan karakteri yada bilerek bunu suistimal eden karakterleri nereden odaya girdiğse orada doğmasını filtrele
Aksi takdirde bunu kötüye kullanırlar.
 
Geri
Üst Alt