Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Paylaşım Sieger Farkı ile Reset Scroll's (Detaylı & Fix Tüm Scroll'lar)

Aslında çok vaktim olsa bu tüm scrolları tek bir tabloda birleştirip ufacık bir prosedür ile işlem daha hızlı olabilir zamanla paylaşırım onuda vaktim oldugunda .
Onu bende yapabilirim. Fakat amacım bu değil. İhtiyaç olanı kullansınlar.
Bir tablo oluşturup, prosedür kullanınca tablo tetiklendirilebilir, yazılan ID'nin işlemi yapması sağlanabilir. Daha stabil olur fakat amacım bu değil.
Tamamen sorunsuz ve fix olarak paylaşmak, kimin hangisine ihtiyacı varsa onu kullanması.
 
Uzun zaman sonra herkese merhabalar.
Bu paylaşımda piyasa da bulunan ve bulunmayan tüm Reset Scroll'ları temizleyip, düzenleyip, fixleyip sizlerle paylaşıyorum.

İçeriğinde neler var?
Skill Reset Scroll
Stat Reset Scroll
Guild Penalty Scroll
Job Penalty Scroll
ADV Remove Scroll
Blue & Red's Remove Scroll
PK Delete Scroll
FGW Reset Scroll
HWT Reset Scroll
Devil Gender Scroll
Premium Delete Scroll
Max Level Scroll
Devil Time Reset Scroll

Nasıl Çalışırlar?
- Scroll mantığı ile çalışır.
- Karakter de açık olan tüm skilleri ve masteryleri sıfırlar.
- Sıfırladığı tüm skill ve masterylerin toplam SP miktarlarını karaktere iade eder.
* Ek SP vermek isterseniz Prosedür içerisine uyarı ekledim, düzenleyebilirsiniz.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Sadece Town içerisinde çalışır. (BattleField = 0)
- Karakter scroll'u Town dışında kullanırsa işlem gerçekleşmez ve scroll karaktere iade edilir. (BattleField = 1)
- Stat ile birlikte Snow Skill'ini de siler. (STR Snow Bug yapmaması için.)
* Prosedür içerisinde ödül kodunu kendinize göre düzenlemeyi unutmayın.
** Paylaşımda ki gibi eklerseniz ödül kodunu değiştirmeniz gerekmez.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Teleport sonrası cezalarınız sıfırlanır.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- ADV Basılı olan iteminizden, basılı olan ADV'yi siler.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Itemlerinizde bulunan Blue'leri ve Max. Durability (Unique itemleri vb.) değerlerini siler.
- Avatar'ınız da bulunan Blue'leri siler.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.
* Blue, Durability değerleri _Items tablosunda ki Param değerlerini kullandığı için tüm işlemler tek scroll'a bağlanmıştır.

- TimedJob ve DC mantığı ile çalışır.
- PK statünüzü tamamen siler.
- Kullandığınız _RefSkill tetiklenir ve DC yersiniz.
- Tekrar girişiniz de PK statünüz tamamen silinmiş olur.
* PK statüsünde teleport, return kullanılamadığından TimedJob mantığı ile işlemesi zorunludur.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- FGW & HWT için giriş sürelerinizi sıfırlar. Bu sayede süre beklemeden tekrar giriş yapabilirsiniz.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- FGW & HWT için giriş sürelerinizi sıfırlar. Bu sayede süre beklemeden tekrar giriş yapabilirsiniz.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Aktif/Deaktif, Ölü/Diri tüm devillerinizi cinsiyetini değiştirir.
- Prosedür içerisine oyunda varolan tüm Devil'ler dahil edilmiştir.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Aktif ve kullanımda olan Premium ve tüm Premium skillerinizi (Ticket'ler dahil) siler.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Belirlenmiş level'e geçmek için kullanılır.
- Belirlenmiş level'e ait olan tüm STR, INT ve Stat Point'leri verir.

* Prosedür içerisinde kullanılan şartlar;
- Kullanan karakter 1 level olmak zorundadır. (@CurrentLevel = 1 değişkeni)
- @MLevel değeri, _RefLevel tablosunda bulunan Exp_C sütununda ki 99999999 column'unu kayda alır. (Max. level için 99999 yazdığımız için.)
* @MLevel değişkenini = 120 (Level) olarak değiştirebilirsiniz.
- Kullanan karakter level zorunluluğu olduğu için herhangi bir bug yapılamaz.
- STR, INT değerlerini kontrol edip, StatPoint'lerini ona göre verir. Burada da bir bug yapılamaz.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Aktif olan devilinizin süresini sıfırlar ve devilinizi kapatır.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.
- Devil'i tekrar aktif ettiğiniz de hiç kullanılmamış gibi (28 gün) olarak işlem görür.

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
asd sağoloasın
 
Uzun zaman sonra herkese merhabalar.
Bu paylaşımda piyasa da bulunan ve bulunmayan tüm Reset Scroll'ları temizleyip, düzenleyip, fixleyip sizlerle paylaşıyorum.

İçeriğinde neler var?
Skill Reset Scroll
Stat Reset Scroll
Guild Penalty Scroll
Job Penalty Scroll
ADV Remove Scroll
Blue & Red's Remove Scroll
PK Delete Scroll
FGW Reset Scroll
HWT Reset Scroll
Devil Gender Scroll
Premium Delete Scroll
Max Level Scroll
Devil Time Reset Scroll

Nasıl Çalışırlar?
- Scroll mantığı ile çalışır.
- Karakter de açık olan tüm skilleri ve masteryleri sıfırlar.
- Sıfırladığı tüm skill ve masterylerin toplam SP miktarlarını karaktere iade eder.
* Ek SP vermek isterseniz Prosedür içerisine uyarı ekledim, düzenleyebilirsiniz.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Sadece Town içerisinde çalışır. (BattleField = 0)
- Karakter scroll'u Town dışında kullanırsa işlem gerçekleşmez ve scroll karaktere iade edilir. (BattleField = 1)
- Stat ile birlikte Snow Skill'ini de siler. (STR Snow Bug yapmaması için.)
* Prosedür içerisinde ödül kodunu kendinize göre düzenlemeyi unutmayın.
** Paylaşımda ki gibi eklerseniz ödül kodunu değiştirmeniz gerekmez.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Teleport sonrası cezalarınız sıfırlanır.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- ADV Basılı olan iteminizden, basılı olan ADV'yi siler.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Itemlerinizde bulunan Blue'leri ve Max. Durability (Unique itemleri vb.) değerlerini siler.
- Avatar'ınız da bulunan Blue'leri siler.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.
* Blue, Durability değerleri _Items tablosunda ki Param değerlerini kullandığı için tüm işlemler tek scroll'a bağlanmıştır.

- TimedJob ve DC mantığı ile çalışır.
- PK statünüzü tamamen siler.
- Kullandığınız _RefSkill tetiklenir ve DC yersiniz.
- Tekrar girişiniz de PK statünüz tamamen silinmiş olur.
* PK statüsünde teleport, return kullanılamadığından TimedJob mantığı ile işlemesi zorunludur.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- FGW & HWT için giriş sürelerinizi sıfırlar. Bu sayede süre beklemeden tekrar giriş yapabilirsiniz.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- FGW & HWT için giriş sürelerinizi sıfırlar. Bu sayede süre beklemeden tekrar giriş yapabilirsiniz.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Aktif/Deaktif, Ölü/Diri tüm devillerinizi cinsiyetini değiştirir.
- Prosedür içerisine oyunda varolan tüm Devil'ler dahil edilmiştir.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Aktif ve kullanımda olan Premium ve tüm Premium skillerinizi (Ticket'ler dahil) siler.
- Klasik kullanılan bir sistemdir.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Belirlenmiş level'e geçmek için kullanılır.
- Belirlenmiş level'e ait olan tüm STR, INT ve Stat Point'leri verir.

* Prosedür içerisinde kullanılan şartlar;
- Kullanan karakter 1 level olmak zorundadır. (@CurrentLevel = 1 değişkeni)
- @MLevel değeri, _RefLevel tablosunda bulunan Exp_C sütununda ki 99999999 column'unu kayda alır. (Max. level için 99999 yazdığımız için.)
* @MLevel değişkenini = 120 (Level) olarak değiştirebilirsiniz.
- Kullanan karakter level zorunluluğu olduğu için herhangi bir bug yapılamaz.
- STR, INT değerlerini kontrol edip, StatPoint'lerini ona göre verir. Burada da bir bug yapılamaz.

- Scroll mantığı ile çalışır.
- Aktif olan devilinizin süresini sıfırlar ve devilinizi kapatır.
- Kullanılacak itemin Inventory'de Page 1, Slot 1' de olması gereklidir.
- Devil'i tekrar aktif ettiğiniz de hiç kullanılmamış gibi (28 gün) olarak işlem görür.

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
senin bütün arşivine sahip olmak isterdim :)
 
Geri
Üst Alt