Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Sox Rate Ayarlarını Tablolar üzerinden yapabilir miyim ?

Katılım
17 Eyl 2019
Mesajlar
76
Tepkime puanı
87
Puanları
18
Yaş
28
Konum
Ankara
Türk Lirası
0.00₺
Öncelikle herkese iyi forumlar . İncelediğim kadarıyla ne forumda ne de başka bir yerde tablolar üzerinden sox rate ayarlarını tam anlamıyla anlatan bir konu bulamadım . Uzun süredir araştırıp uğraşmama rağmen ben de içinden çıkamadığım için yardım konusu oluşturmaya karar verdim .

Örnek olması açısından ortalama istediğim dropları buraya yazmakta fayda görüyorum :

Sos Drop Rate 1-5 level arası 15-25, 5-10 level arası 30-50 ,mob 10-16 level arası 60-120 mob

Moon Drop Rate 1-5 level arası 35-70 ,5-10 level arası 100-170, 10-16 level arası 200-350 mob
Sun Drop Rate 1-5 level arası 50-100, 5-10 level arası 120-200 mob, 10-16 level arası 250-400 mob

---

Forumda baktığımda rateler hep 0.01 vs şeklinde ilerlemiş tam anlamıyla her hangi bir netlik olmayan 1000'de 1 sistemiyle ilerlemiş . Fakat benim yapmak istediğim rateler yukardakine yakın olacak.

Sadede gelecek olursak sizlere sorularım şu şekilde olacaktır :

Bu dropları ayarlamak için ilgili tablolar nelerdir ve nasıl ayarlanması gerekir ?
Bu şekilde ayarlamak mümkün değil ise eğer drop group oluşturup tek tek eklemek mantıklı mıdır ?
 
Çözüm
Genel drop sisteminin işleyiş algoritması çok farklı bir yapıda işliyor.

Eğer bu sistemi kullanacaksan tablolarda bazı düzenlemeler yapmalısın bunlar;
_RefDropItemAssign,
_RefDropClassSel_Equip, _RefDropClassSel_RareEquip


Bu tablolarda aşağıdada not olarak belirttiğim gibi clean verileri tamamen hatalıdır.
Item grup levelleri uygunsuz şekilde drop olmakla beraber kimi item bazen zor drop oluyor.
Burada yapman gereken Probları Monlevellerine eşitlemek ile başlıyor.

Server.cfg txt içerisinde bulunan Itemdrop 100 olarak sabit kalmalı.

Düşmesini istediğin mob dropları rastlantısal şans faktörünü ele alarak drop olacaktır.


Bu sistemi bizzat deneyerek ve test ederek sana yapmıştım yanlış hatırlamıyorsam 30-60 arası...
Kesin bilgi değil zaten en son bu tarz rateyi 6 ay önce yapmıştım ve bu tablolarda işlem yaptığımı hatırlıyorum.Tabi ki editör arkadaşlar olaya daha hakimdir.

keyifli çalışmalar.
Tabloyu hazırlatanın ben olduğumu varsayarak konuşuyorum ücretli aldığım için nedir ne değildir inceleme zamanım olmadı projeyi de yedeklemediğim için böyle bir konu açmadım .
 
Oyla 0
Tabloyu hazırlatanın ben olduğumu varsayarak konuşuyorum ücretli aldığım için nedir ne değildir inceleme zamanım olmadı projeyi de yedeklemediğim için böyle bir konu açmadım .
bunu duyduğuma üzüldüm kral.Dilerim sorunun tez zamanda çözülür.Söylediğim tabloları incele istersen eğer bir netice elde edemezsen bilgi sahibi arkadaşlar müsait olduğunda konuya dönüş yaparlar mutlaka.

Keyifli çalışmalar.
 
Oyla 0
Genel drop sisteminin işleyiş algoritması çok farklı bir yapıda işliyor.

Eğer bu sistemi kullanacaksan tablolarda bazı düzenlemeler yapmalısın bunlar;
_RefDropItemAssign,
_RefDropClassSel_Equip, _RefDropClassSel_RareEquip


Bu tablolarda aşağıdada not olarak belirttiğim gibi clean verileri tamamen hatalıdır.
Item grup levelleri uygunsuz şekilde drop olmakla beraber kimi item bazen zor drop oluyor.
Burada yapman gereken Probları Monlevellerine eşitlemek ile başlıyor.

Server.cfg txt içerisinde bulunan Itemdrop 100 olarak sabit kalmalı.

Düşmesini istediğin mob dropları rastlantısal şans faktörünü ele alarak drop olacaktır.


Bu sistemi bizzat deneyerek ve test ederek sana yapmıştım yanlış hatırlamıyorsam 30-60 arası manyang kestiğimizde Otomatik sox düşüyordu.

A , B , C class itemlerin ve soxların aralarında tier farkı mevcut bunuda hatırlatayım (yani reinforce ve stat değerlerinide duzenlemelisin ki , drop olan itemin bir değeri olsun eğer gerçekten bu sistemi kullanmak istiyorsan biraz emek vererek istediğini elde edebilirsin.


Varsayalım, extra bir drop ekliyeceksin bunuda basit yoldan eklemek istiyorsun.
Unknown blue hatası almaman için _RefMonster_AssignedItemRndDrop tablosuna 0 ila 1 arasında RefMagicGroupID girmemen gerekiyor.
Girdiğinde Classel tablolarıyla çakıştığında itemlerin blue adı altından gözüküp blue değerlerini göremeyeceksin.

DipNot: Genel Drop Sistemi Orjinalde tamamen hatalıdır.
Düzenleme için MonLevelleri ItemClasslarına uyarlamanız gerekiyor.
Alt yapıyı ReqLevelden baz alarakta yapabilirsiniz.
Keyifli Çalışmalar Dilerim.
 
Oyla 1
Çözüm
Genel drop sisteminin işleyiş algoritması çok farklı bir yapıda işliyor.

Eğer bu sistemi kullanacaksan tablolarda bazı düzenlemeler yapmalısın bunlar;
_RefDropItemAssign,
_RefDropClassSel_Equip, _RefDropClassSel_RareEquip

Bu tablolarda aşağıdada not olarak belirttiğim gibi clean verileri tamamen hatalıdır.
Item grup levelleri uygunsuz şekilde drop olmakla beraber kimi item bazen zor drop oluyor.
Burada yapman gereken Probları Monlevellerine eşitlemek ile başlıyor.

Server.cfg txt içerisinde bulunan Itemdrop 100 olarak sabit kalmalı.

Düşmesini istediğin mob dropları rastlantısal şans faktörünü ele alarak drop olacaktır.


Bu sistemi bizzat deneyerek ve test ederek sana yapmıştım yanlış hatırlamıyorsam 30-60 arası manyang kestiğimizde Otomatik sox düşüyordu.

A , B , C class itemlerin ve soxların aralarında tier farkı mevcut bunuda hatırlatayım (yani reinforce ve stat değerlerinide duzenlemelisin ki , drop olan itemin bir değeri olsun eğer gerçekten bu sistemi kullanmak istiyorsan biraz emek vererek istediğini elde edebilirsin.


Varsayalım, extra bir drop ekliyeceksin bunuda basit yoldan eklemek istiyorsun.
Unknown blue hatası almaman için _RefMonster_AssignedItemRndDrop tablosuna 0 ila 1 arasında RefMagicGroupID girmemen gerekiyor.
Girdiğinde Classel tablolarıyla çakıştığında itemlerin blue adı altından gözüküp blue değerlerini göremeyeceksin.

DipNot: Genel Drop Sistemi Orjinalde tamamen hatalıdır.
Düzenleme için MonLevelleri ItemClasslarına uyarlamanız gerekiyor.
Alt yapıyı ReqLevelden baz alarakta yapabilirsiniz.
Keyifli Çalışmalar Dilerim.
Konuyu @iMonarch 'ın cevabı sayesinde çözümledik kendisine ve diğer yorum yapanlara çok teşekkür ediyorum .
Çözümü merak edenler Ozan'ın yazdığından yola çıkarak yapabilirler . İyi forumlar .
 
Oyla 0
Sabit olarak drop olmasını istiyorsanız drop grup oluşturarak yapmanız gerekiyor. Fakat oyununuzda bulunan oyuncu sayısını göz önüne almanız gerekiyor ayarladığınız drop rate player bazlı değil tüm serverde kesilen mob üzerinden işliyor. Orjinal tablolar üzerinden 100 mobda bir Sox düşecek şekilde ayarlasanız bile kesin olarak atmıyor ama drop grup oluşturduğunuzda kaç mob ayarlarsanız o kadar mob kesildiğinde %100 veriyor drobu.
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt