Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü vSro .bsk edit.

Katılım
17 Ağu 2019
Mesajlar
464
Çözümler
2
Tepkime puanı
121
Puanları
43
Yaş
28
Konum
Türkiye
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba arkadaşlar oyunda iskelet yapısı var bildigimiz gibi fakat bunu için edit gibi bir şey göremedim fakat 1 serverin dosyalarında yeni bi .bsk gördüm belkide normal 1 .bskyı kopyalıyıp ismini değiştirmişlerdir sanırım wing tribeye ait amacım kendi modelledigim bir cismin skeleton yapısını .bmt ye nasıl çeviririm. bununla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilirse istedigimiz herşeyi yapabiliriz oyuna .

Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Oyla 0
İlk olarak ihtiyacın olan şey iskelet yapısının hangi programda oluşturulduğu.
Bunu bildikten sonrası kolay (aslında iş yeni başlıyo :D).
Sro da dediğine göre .bsk uzantısı iskelet yapısını kontrol ediyorsa bunları açabildiğin yeni yapılar oluşturabildiğin bir program lazım dediğim gibi, bu programda istediğin yapının modüllerini eşleştirdiğin sürece herhangi bir sıkıntı yaşamadan atama yapabilirsin.
Demek istediğim şey örneğin: "Wind Tribe saldırırken sağ kolunu şu şekilde kullansın" diye bir iskelet yapısı ve kod var .bsk dosyasında senin bunu atayacağın objenin bir kolu varmı ilk olarak ya da kol olarak atadığın bir materyali varmı bu önemli. Evet hiç sorun çıkmadan wind tribenin .bsk dosyalarını Manyanglara ekleyebilirsin çünkü ikisininde kolu var (iyi fikirmiş aslında denemem lazım güzel gözükebilir :) ) Bir pandora box ı alıp onu canavara çevirip saldırı şekli eklediğinde kutu sadece saldırı esnasında ki gövdesel hareketini gerçekleştirecektir. Çünkü Kol olarak atanmış bir materyali bulunmadığı için hata ile karşılaşacak ve buda hem Gameserver hemde client için hata oluşturacak.
İşin Özeti: Bunları açıp üzerinde oynayabileceğin bir program daha sonrasında oluşturduğun modüllerle uygun çalışacak bir mob ayarlaman gerek.
Gidip Roc un Nefes skilini manyanga eklersen mangang görsel bug yaşayacak ama skill effect i verecek sana ama aynı iskelet yapısında olmadığı için dediğim gibi sıkınıt yaşacaksın uyumsuzluk olacak.
 
Oyla 0
bms to obj ya da ddj to dss gibi programlar aslında yaptıklarık tek şey birden fazla dosya uzantısını elle değiştirmek uzun süreceği için toplu olarak dosya uzantısı değiştirmek amacıyla yapılmış şeyler. Örneğin DB den çıakrttığın bir .djj uzantılı dosyanın uzantısını elle .bmp yapıp photoshopta vs. üzerinde oynayıp elle tekrardan .djj yapabilirsin. Kaynak olarak kodu olarak değişikliği sağlamayacak. Bunu yapabileceğin programı zaten kullanıyorsun aslında. Farklı kaydet dediğinde dosya uzantısını kodlamasıyla kaydedebilmen lazım eğer o uzantı yoksa internette gerekli coder package lerini bulman gerekli. Hangi programda çalışıyorsun senin için bakabilirim
 
Oyla 0
demek istedigim şey su suana kadar 50 60 tane yeni pet yaptım fakat 3 4 tanesi düzgün oldu mesela bunlar hep çöp sildiklerim ss de duran resimler iskelet yapısı yaptıgın modelle 1-1 olması lazm yoksa ortaya sacma goruntu cıkıyor
SRO[2019-11-06 03-51-03]_43.jpgSRO[2019-11-07 13-38-31]_98.jpgSRO[2019-11-08 01-16-22]_07.jpg
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt