Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü vSro .bsk edit.

Katılım
17 Ağu 2019
Mesajlar
464
Çözümler
2
Tepkime puanı
121
Puanları
43
Yaş
28
Konum
Türkiye
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba arkadaşlar oyunda iskelet yapısı var bildigimiz gibi fakat bunu için edit gibi bir şey göremedim fakat 1 serverin dosyalarında yeni bi .bsk gördüm belkide normal 1 .bskyı kopyalıyıp ismini değiştirmişlerdir sanırım wing tribeye ait amacım kendi modelledigim bir cismin skeleton yapısını .bmt ye nasıl çeviririm. bununla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilirse istedigimiz herşeyi yapabiliriz oyuna .

Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
 
Son düzenleme:
yani demek istedigim şey kendi modelledigim mobun iskelet yapısını .bks olarak oyuna aktarmak farklı bir bks kullandıgım için mobla farklılık gösteriyor ve ortaya sacma birşey cıkıyor azcık programlama bilsem joymaxın tüm uzantılarını değişicemde malsef birşey yapamıyorm :(
 
Oyla 0
Programlama evet gerekli ama gerek yok aslında senin yaptığın işlem için. Discord kullanıyorsan eğer sesli olarak anlatabilirim daha yardımcı olacaktır.
 
Oyla 0
aynen demek istediğim şey buydu.
Senin elinde ki mobla iskelet yapısını aldığın mobun yapıları aynı olmayabilir. Bak attığın örnekte aslında anlattığım şey var.
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!

Orada Roc un iskelet yapısı verilmiş. Mangang dediğimiz canavar samandan oluşan temel bir insan formu ile anlatılabilir.
Manyang'ın 2 kolu var 2 bacağı var 1 gövde 1 kafa
Roc'un ise: 2 kolu her kolunda 4 ayrı parmağı 1 gövdesi 1 kuyruğu 1 kafası var.
Bak şimdi bunları eşleştirdiğinde bile manyangda kol var ama parmak yok. Parmak animasyonları yapmak istediğinde haliyle görsel bir bug olacak. Sorunda burada doğuyor zaten :) Senin oluşturduğun mobla, iskelet yapısını aldığın mobun yapıları aynı olmak zorunda.
Anlamadıysan eğer DC link veriyorum yine:
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt