Merhaba Vsro Ailesi
Bu Konumuzda Sizlere Mob Drop Grup ile İtem Ekleme Ayarlamayı Detaylı Olarak Anlatacagım. Sırasıyla izleceğimiz Adımlar Şu Şekilde;
İşlem Yapacağımız Tablolar _RefMonster_AssignedItemRndDrop ve _RefDropItemGroup Tablolarında İşlem Yapılacak
1.Adım : Öncelikle _RefMonster_AssignedItemRndDrop Tablosunda Moba Eklenecek Grupları Ayarlıyoruz .
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Üstteki Kodu Direkt Kopyalayın Sqle Yapıştırın.
KIRMIZI RENK : Yapacağımız Grup IDsi
SARI RENK: Ayarladığınız Grup İsmi (NOT: _RefDropItemGroup Tablosuna Gireceğimiz Grup İsmi İle Aynı Olmak Zorundadır.)
YEŞİL RENK : Mobdan Düşecek Olan İtemin Minimum Değeri
MOR RENK : Mobdan Düşecek Olan İtemin Maximum Değeri
SİYAH RENK : İtemin Mobdan Düşme Oranı ( örn:1000 Mobda 1 için 0,001 Yapıyoruz )
PEMBE RENK : Hangi Moblara Eklemek İstiyorsanız RefObjCommon a Ekli olan Mob Kodunu Yazıcaksınız
NOT: Rate İşlemleri 2 Aşamalı 2. Adımda Detaylı Anlatım Mevcuttur
NOT: Toplu Mob Kodları
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
NOT 2 : Sadece Uniqlere Eklemek İstiyorsanız Üsteki Mob Kodlarının Sonuna and Rarity=3 Yazmanız Yeterlidir.
Örneğin; select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_GOD%' and Rarity=3
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Resim Örnek : Bu şekilde Uniqleri seçmiş Olursunuz
Sonuç : Execute Ettikten Sonra Çıkan Sonuçları Kopyalayıp _RefMonster_AssignedItemRndDrop Tablosuna Yapıştırıyoruz
ADIM 2: Bu Adımda _RefDropItemGroup Tablosunda İşlem Yapıyoruz Burasıda Moba Eklenecek Olan İtem Kısmını
Ayarlıyoruz _RefMonster_AssignedItemRndDrop Bu Tablo ile Bağlantılı
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Üsteki Kodu Kopyalayıp Sqlde New Query Açarak Yapıştırın
Yukarıda Belirtilen Koddaki Renklerin Anlamları
KIRMIZI RENK : Eklediğimiz Grup ID leri
NOT: KESİNLIKLE _RefMonster_AssignedItemRndDrop BURAYA EKLEDİĞİNİZ ID İLE AYNI OLMAK ZORUNDADIR AKSİ TAKTİRDE GAMESERVER AÇILMAYACAKTIR !!!!
SARI RENK : Eklediğiniz Grup İsmi
NOT: KESİNLIKLE _RefMonster_AssignedItemRndDrop BURAYA EKLEDİĞİNİZ GRUP İSMİ İLE AYNI OLMAK ZORUNDADIR AKSİ TAKTİRDE GAMESERVER AÇILMAYACAKTIR !!!!
YEŞİL RENK : İtemin Düşme Ratesi Bunu Şöyle Açıklayayım Örneğin _RefMonster_AssignedItemRndDrop Bu Tabloya Eklediğinizdeki Ayarladığınız Rate İtemin Mobdan Çıkma Ratesiydi ama Bundaki Ayarladığınız Rate ise Diyelim Mob Tablosuna Ekledğiniz Rate %10 du o %10 denk geldi item düşecek buradaki ayarladığınız rate ise mobdaki item ratesi denk geldikten sonraki itemin düşme ratesi olucak yani örnek vermek gerekirse ben drop ayarladım moba %50 verdim ve o moba ben Set ekledim sette kaç parça item var 36 item var Bu 36 iteme tek tek rate veya toplu giriliyor örneği ben kafalıkların ratelerini %100 yani 1 yapıcam böyle yapınca 36 itemin arasından en çok kafalık çıkıyor neden çünkü onu 1 diğerlerini düşük yaptık yani bu tabloda rateyi ne yaparsanız yapın mobdan ayarladığınız rate tuttuğu sürece bu tablodaki itemin ratesi önemli değil düşecektir yani silahların veya başka bir itemin düşme olasılığını diğerlerine göre daha zor ayarlıyabilirsiniz umarım anlamışsınızdır aslında basit az çok bilen arkadaşlar dediklerimi anladı rahatlıkla yapıcaklar bilmeyenler için detaylı öğrenme olasılığı oldu
PEMBE RENK : burası eklemek istediğiniz item kodunu yazacağınız yer ben örnek olarak o kodu koydum o kod sayesinde tüm silah set acc çin eu ayırmaksızın sizin için sıralamaktadır
NOT: Sadece Çin Swler İçin
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
bu kodu kullanın Bu sayede Eu itemleri içinden çıkarır itemi sıralar
Kodu Kendiniz Eklemek İsterseniz 2. Adımda verdiğim Kodun Sonuna " and CodeName128 not like 'ITEM_EU%' ' " Kodunuz Yapıştırın
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
RESİM 2 : Çin ve Avrupa İtemler Kırmızı Kare
Kodları Okuttuntan Sonra Çıkan Sonuçları Kopyalayıp _RefDropItemGroup Bu Tabloya Yapıştırdıktan Sonra Tüm İşlem Tamamlanmıştır Artık İstediğiniz Gibi Drop Grup Ayarlıyabilirsiniz.