Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
715
Tepkime puanı
831
Puanları
93
Konum
Mersin
Türk Lirası
0.00₺
Video link kırılmıştır (en yakın zamanda güncellenecektir)

Görüntü kalitesinin düşük olmasından dolayı TxT ve Resimli Anlatım eklenmiştir.
Güle güle kullanın. :)
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.


Resimli Anlatım:

1.png

_RefSetItemGroup'a
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
2.png

refsetitemgroup.txt'ye
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
3.png

textdata_equip&skill.txt'ye
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
4.png

_RefObjCommon'da vSro.org kısmını hangi iteme vericeğimizi bulduk.
4-1.png

Rarity 'yi 6 yaptık.
4-2.png

Link'ini aldık.
4-3.png

_RefObjItem'de aradık bulduk ve SetID kısmını 49 yaptık.
5.png

Itemdata_xxx.txt'de itemimizi bulduk ve
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
kısmındaki 2 Rarity'dir onu da 6 yaptık.
5-1.png

devamında
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Kısmında 28'den sonraki 0'ı 49 yaptık.
6.png

itemdata_xxx.txt
refsetitemgroup.txt
textdata_equip&skill.txt
Bu 3 dosyayı değiştirdiğimiz için bunları patch attık.
SRO-2019-04-20-00-26-54-22.jpg
Evet arkadaşlar,
Sox ile ilgili kısa bir özet geçmek istiyorum.
Öncelikle düz itemi sox yapacaksanız rarity değerini bilmeniz gerekir.
Seal of XXX itemin rarity değeri 3 yada 6'dır.
Eğer siz bu iteme set type (yeşil kısım) ekliyecekseniz 6'yı kullanmanız gerekir.
Eğer ITEM_XXX_X bir itemin sos-som-sun-nova olmasını istiyorsanızda, o itemin refobjitem'deki yerini bulup ItemClass'ını aşağıdakilere göre vermeniz gerekir.
A= Seal of Star // B= Seal of Moon // C= Seal of Sun // Nova'yı hatırlayamadım deneyip bulabilirsiniz onu da :)

1= A (1dg) 4= A (2dg) 7= A (3dg) 10= A (4dg) 13= A (5dg) 16= A (6dg) 19= A (7dg) 22= A (8dg) 25= A (9dg) 28=a (10dg) 31= A (11dg)
2= B (1dg) 5= B (2dg) 8= B (3dg) 11= B (4dg) 14= B (5dg) 17= B (6dg) 20= B (7dg) 23= B (8dg) 26= B (9dg) 29= B (10dg) 32= B (11dg)
3= C (1dg) 6= C (2dg) 9= C (3dg) 12= C (4dg) 15= C (5dg) 18= C (6dg) 21= C (7dg) 24= C (8dg) 27= C (9dg) 30= C (10dg) 33= C (11dg)

Başta @doncarlone ve @Spare olmak üzere emeği geçen herkese teşekkürler :)
 
Son düzenleme:
Harika anlatım, harika konu, harika çalışma! ❤️

Çorbada tuzumuz olduysa ne mutlu. :)

Ellerine emeğine sağlık. :)
 


Görüntü kalitesinin düşük olmasından dolayı TxT ve Resimli Anlatım eklenmiştir.
Güle güle kullanın. :)
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.


Resimli Anlatım:

1.png

_RefSetItemGroup'a
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
2.png

refsetitemgroup.txt'ye
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
3.png

textdata_equip&skill.txt'ye
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
4.png

_RefObjCommon'da vSro.org kısmını hangi iteme vericeğimizi bulduk.
4-1.png

Rarity 'yi 6 yaptık.
4-2.png

Link'ini aldık.
4-3.png

_RefObjItem'de aradık bulduk ve SetID kısmını 49 yaptık.
5.png

Itemdata_xxx.txt'de itemimizi bulduk ve
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
kısmındaki 2 Rarity'dir onu da 6 yaptık.
5-1.png

devamında
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Kısmında 28'den sonraki 0'ı 49 yaptık.
6.png

itemdata_xxx.txt
refsetitemgroup.txt
textdata_equip&skill.txt
Bu 3 dosyayı değiştirdiğimiz için bunları patch attık.
SRO-2019-04-20-00-26-54-22.jpg

Başta @doncarlone ve @Spare olmak üzere emeği geçen herkese teşekkürler :)

eline sağlık brom güzel anlatım olmuş (y)(y):)
 


Görüntü kalitesinin düşük olmasından dolayı TxT ve Resimli Anlatım eklenmiştir.
Güle güle kullanın. :)
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.


Resimli Anlatım:

1.png

_RefSetItemGroup'a
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
2.png

refsetitemgroup.txt'ye
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
3.png

textdata_equip&skill.txt'ye
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Ekledik.
4.png

_RefObjCommon'da vSro.org kısmını hangi iteme vericeğimizi bulduk.
4-1.png

Rarity 'yi 6 yaptık.
4-2.png

Link'ini aldık.
4-3.png

_RefObjItem'de aradık bulduk ve SetID kısmını 49 yaptık.
5.png

Itemdata_xxx.txt'de itemimizi bulduk ve
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
kısmındaki 2 Rarity'dir onu da 6 yaptık.
5-1.png

devamında
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Kısmında 28'den sonraki 0'ı 49 yaptık.
6.png

itemdata_xxx.txt
refsetitemgroup.txt
textdata_equip&skill.txt
Bu 3 dosyayı değiştirdiğimiz için bunları patch attık.
SRO-2019-04-20-00-26-54-22.jpg

Başta @doncarlone ve @Spare olmak üzere emeği geçen herkese teşekkürler :)

Sade ve güzel anlatım eline sağlık. Bir sorum olacak bu işlem sadece o yeşil yazıyı mı ekliyor? Silaha ekstra birşey katmıyor değil mi?
 
Video kalitesiz olsa da önce videoyu izleyip sonra yazılı anlatımı okuyanlar gözü kapalı yapabilirler.
Paylaşım için teşekkürler, basit ve oyuna renk katan bir işlem.
 
Konuya ek olarak şunu söyliyeyim, droplarımı group olarak düzenlemiştim çok önceden.
SetItemType ve Rarity değiştirdiğim itemler ilginç bir şekilde droplardan çıkmaya başladı. (Hiç bir drop group içeriğimde mevcut değil, normal droplarda kapalı.)
Sorunun ne olduğunu halen daha çözemedim, ben de bu işlemi iptal edip itemleri eski haline döndürdüm.

Kullanacak arkadaşlar buna dikkat etsin.
Çözümünü bulursam buraya ekleyeceğim.
 
Geri
Üst Alt