- Katılım
- 6 Şub 2019
- Mesajlar
- 2,443
- Çözümler
- 6
- Tepkime puanı
- 6,516
- Puanları
- 303
- Web sitesi
- vsroeditor.com
- Türk Lirası
- 0.00₺
Her ikinizin söylediği de mantıklı. Ama olayın aslına gelirsek, pvp oyunlar maksimum 2-3 ay sürdüğü için zaten yeteri kadar elixir stack oluşturuluyor, oyuncular itemin patlamasından korkmuyor. Genel sistemler kervan'a dayalı olduğundan olduğundan fazla gold stacklanabiliyor. 1 immo fiyatı ise 1 tur kervana denk geldiği için patlasa da patlamasa da önemi kalmıyor.
Zaten anlamadığım en büyük nokta da, olmaması gereken şeyleri vsro dosyalarına import etmeye çalışmak. Ne gerek var bunca kafa yormaya. Olanlar fazlasıyla yetiyor, bir çoğu da kullanılmıyor, talep edilmiyor. Gerek olmadığını düşünüyorum. Yıllardır gözlemlediğim ve oyuncuların istediği tek şey karmaşık sistemlerin olmayışı.
Oyunun orjinalinden dışarı çıkınca talepler de absürt olmaya başlıyor. 2-3 switcher, 2-3 glow ve tamamen orjinal sistem. Kervan, kale savaşı, ba, ctf ve droplar ile bir takım şeylerin yapılması. Stabil olan bu, üstünü abartınca, istekler de absürtleşip saçma bir yol almaya başlıyor.
@sarkolata @kovboi görüşleriniz ve önerileriniz için ayriyeten çok teşekkür ederim.