Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Map'de Bulunan Yazılar ve Taklamakan'a Geçişi kapatma

Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
715
Tepkime puanı
831
Puanları
93
Konum
Mersin
Türk Lirası
0.00₺
Merhabalar, resimde gördüğünüz üzere map'de bulunan yazıları kaldırmak istiyorum,
Media'daki konumu nerdedir, nasıl kaldırılır?
@fahribey 'in geçenlerde aklıma getirdiği diğer konu "Taklamakan'a geçişi kapatma"yı da burdan çözümleyebilirsek, fazla konu açarak spam yapmış olmam :)
İyi forumlar..
media>server_dep>silkroad>textdata> "textdata_object ve worldmap_localinfo"
Bunları çıkarıyoruz ve önce textdata_object'de yazıyı aratıyoruz; örn. "Cheonsan Mountain"
Karşımıza şöyle bir satır çıkıyor;
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Bu satırda ihtiyacımız olan "SN_ZONE_24012" kısmını kopyalayıp bu sefer worldmap_localinfo içerisinde aratıyoruz.
Karşımıza şu satır çıkıyor;
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
İlk baştaki 1 ise Service açıktır; 0 ise Service kapalıdır. Yazıyı açmak istiyorsak 1 / kapatmak istiyorsak 0 olarak değiştirip kaydedeceğiz.
Daha sonra bu txt'yi patch atarak veya pk2 import ile aldığımız yere geri koyacağız. Bu kadar :)
Map'den ikon kaldırmak istiyorsak,
media>interface>worldmap klasörünü ve
media>server_dep>silkroad>textdata> "worldmap_localinfo"yu çıkartmamız gerekiyor.
Çıkarttıktan sonra ddj to dds programıyla çevirip, paint.Net ile görünür hale geldiyse kaldırmak istediğiniz ikonun ismini bulun.
Bulduğunuz ismi örn. "xy_dungeon" "worldmap_localinfo.txt"de aratın.
Karşınıza şu satırlar çıkacaktır;
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
Bir tanesi Donwhang Cave'in diğeri Jangan Cave'in üstünde bulunan ikondur.
İlk baştaki 1 ise Service açıktır; 0 ise Service kapalıdır. Yazıyı açmak istiyorsak 1 / kapatmak istiyorsak 0 olarak değiştirip kaydedeceğiz.
Daha sonra bu txt'yi patch atarak veya pk2 import ile aldığımız yere geri koyacağız. Bu kadar :)
Bu gün sizlere daha doğrusu 80 cap 90 cap server açan arkadaşlara yarayacak konumuz
bazı bolgelerin gecişini kapamaktır
diyelim 80 cap server acacaksınız samerkent actınız ama bir sorun var cok serverde goruyorum
samerkent koprüden gecişler var bazıları mobları kaldırıyor diğer tarafta bazıları ısınlama kapatıyor
buna gerek yok istediğiniz bolgeden gecişi kapatabilirsiniz
öncelikle gm karakterimize giriyoruz


1dc06307490a304f7.jpg


samerde köprüye geliyoruz ve gm konsoluna (addralypoint)yazarak buranın koordinatlarını alıyoruz
resmin sağ alt köşede görünen 26728,(1205.0,159.4,1854.0) kodumuzun 26728 olanını hafızamıza alıyor ve
sql serverimizi açıp buradan _RefInstance_World_Region içine giriyoruz


2019-03-08-1.png


örnek resimde görüldüğü gibi region kodumuzu buluyoruz
Worlıd kısmını 0 yapıp oynumuzu acıyoruz artık o bölge geçişi kapalı oluyor
bu şekilde istediğiniz yeri kapatabilirsiniz

/* @PortalDark'ın alıntısından alıntıdır. *\
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
image.png
image.png
image.png
 
Son düzenleme:
Merhabalar, resimde gördüğünüz üzere map'de bulunan yazıları kaldırmak istiyorum,
Media'daki konumu nerdedir, nasıl kaldırılır?
@fahribey 'in geçenlerde aklıma getirdiği diğer konu "Taklamakan'a geçişi kapatma"yı da burdan çözümleyebilirsek, fazla konu açarak spam yapmış olmam :)
İyi forumlar..
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
image.png
textzonename.txt
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
textdata_object.txt
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
\textquest_speech&name.txt
Kod:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.
 
Oyla 0
Bu gün sizlere daha doğrusu 80 cap 90 cap server açan arkadaşlara yarayacak konumuz
bazı bolgelerin gecişini kapamaktır
diyelim 80 cap server acacaksınız samerkent actınız ama bir sorun var cok serverde goruyorum
samerkent koprüden gecişler var bazıları mobları kaldırıyor diğer tarafta bazıları ısınlama kapatıyor
buna gerek yok istediğiniz bolgeden gecişi kapatabilirsiniz
öncelikle gm karakterimize giriyoruz


1dc06307490a304f7.jpg


samerde köprüye geliyoruz ve gm konsoluna (addralypoint)yazarak buranın koordinatlarını alıyoruz
resmin sağ alt köşede görünen 26728,(1205.0,159.4,1854.0) kodumuzun 26728 olanını hafızamıza alıyor ve
sql serverimizi açıp buradan _RefInstance_World_Region içine giriyoruz


2019-03-08-1.png


örnek resimde görüldüğü gibi region kodumuzu buluyoruz
Worlıd kısmını 0 yapıp oynumuzu acıyoruz artık o bölge geçişi kapalı oluyor
bu şekilde istediğiniz yeri kapatabilirsiniz

alıntıdır @fahribey
 
Oyla 0
textdata_object dosyasından başlarındaki 1 sayısını 0 yapıp kapatabilirsin haritada geçen isimleri araştırıp
Misal roc haritasından bazıları

1 SN_ZONE_25033_1 Roc Mountain Northeast Dock
1 SN_ZONE_25033_2 Roc Mountain Southeast Dock
1 SN_ZONE_25033_3 Roc Mountain Northwest Dock
1 SN_ZONE_25033_4 Asia Minor Southeast Dock
1 SN_ZONE_25033_5 Central Asia Aircraft Dock
1 SN_ZONE_25034 Wind Town
1 SN_ZONE_25035 Shepherd Town
1 SN_ZONE_25036 Lost Town
1 SN_ZONE_25037 Eye Peak
1 SN_ZONE_25038 Brain Peak
1 SN_ZONE_25039 Heart Peak
1 SN_ZONE_25040 Wing Peak
1 SN_ZONE_25041 Claw Peak
1 SN_ZONE_25042 Tail Peak
1 SN_ZONE_25043 Beak Peak
 
Oyla 0
Sen en iyisi worldmap_localinfo.txt dosyasında düzenleme yap, yazıları sadece textdata dosyalarından kaldırabilirsin ama ikonları ordan kaldıramazsın iki iş yapmamış olursun yani tek dediğim dosya yeterli.
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Sen en iyisi wlocalmap_localinstaniceinfo dosyasında düzenleme yap, yazıları sadece textdata dosyalarından kaldırabilirsin ama ikonları ordan kaldıramazsın iki iş yapmamış olursun yani tek dediğim dosya yeterli.
worldmap_mapinfo.txt
worldmap_localinfo.txt
worldmap_instanceinfo.txt
söylediğin bunlardan biri ama hangisi bilmiyorum inceleyip bulurum sanırım teşekkürler :)
 
Oyla 0
worldmap_mapinfo.txt
worldmap_localinfo.txt
worldmap_instanceinfo.txt
söylediğin bunlardan biri ama hangisi bilmiyorum inceleyip bulurum sanırım teşekkürler :)
Hep adlarını karıştırıyorum ya ?worldmap_localinfo.txt olması lazım en uzun tekst , Ctrl f ile tahomet yaz diğerleri onun yakınındadır
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Geri
Üst Alt