Merhabalar, resimde gördüğünüz üzere map'de bulunan yazıları kaldırmak istiyorum,
Media'daki konumu nerdedir, nasıl kaldırılır?
@fahribey 'in geçenlerde aklıma getirdiği diğer konu "Taklamakan'a geçişi kapatma"yı da burdan çözümleyebilirsek, fazla konu açarak spam yapmış olmam
İyi forumlar..
Media'daki konumu nerdedir, nasıl kaldırılır?
@fahribey 'in geçenlerde aklıma getirdiği diğer konu "Taklamakan'a geçişi kapatma"yı da burdan çözümleyebilirsek, fazla konu açarak spam yapmış olmam
İyi forumlar..
media>server_dep>silkroad>textdata> "textdata_object ve worldmap_localinfo"
Bunları çıkarıyoruz ve önce textdata_object'de yazıyı aratıyoruz; örn. "Cheonsan Mountain"
Karşımıza şöyle bir satır çıkıyor;
Bu satırda ihtiyacımız olan "SN_ZONE_24012" kısmını kopyalayıp bu sefer worldmap_localinfo içerisinde aratıyoruz.
Karşımıza şu satır çıkıyor;
İlk baştaki 1 ise Service açıktır; 0 ise Service kapalıdır. Yazıyı açmak istiyorsak 1 / kapatmak istiyorsak 0 olarak değiştirip kaydedeceğiz.
Daha sonra bu txt'yi patch atarak veya pk2 import ile aldığımız yere geri koyacağız. Bu kadar
Bunları çıkarıyoruz ve önce textdata_object'de yazıyı aratıyoruz; örn. "Cheonsan Mountain"
Karşımıza şöyle bir satır çıkıyor;
Bu satırda ihtiyacımız olan "SN_ZONE_24012" kısmını kopyalayıp bu sefer worldmap_localinfo içerisinde aratıyoruz.
Karşımıza şu satır çıkıyor;
İlk baştaki 1 ise Service açıktır; 0 ise Service kapalıdır. Yazıyı açmak istiyorsak 1 / kapatmak istiyorsak 0 olarak değiştirip kaydedeceğiz.
Daha sonra bu txt'yi patch atarak veya pk2 import ile aldığımız yere geri koyacağız. Bu kadar
Map'den ikon kaldırmak istiyorsak,
media>interface>worldmap klasörünü ve
media>server_dep>silkroad>textdata> "worldmap_localinfo"yu çıkartmamız gerekiyor.
Çıkarttıktan sonra ddj to dds programıyla çevirip, paint.Net ile görünür hale geldiyse kaldırmak istediğiniz ikonun ismini bulun.
Bulduğunuz ismi örn. "xy_dungeon" "worldmap_localinfo.txt"de aratın.
Karşınıza şu satırlar çıkacaktır;
Bir tanesi Donwhang Cave'in diğeri Jangan Cave'in üstünde bulunan ikondur.
İlk baştaki 1 ise Service açıktır; 0 ise Service kapalıdır. Yazıyı açmak istiyorsak 1 / kapatmak istiyorsak 0 olarak değiştirip kaydedeceğiz.
Daha sonra bu txt'yi patch atarak veya pk2 import ile aldığımız yere geri koyacağız. Bu kadar
media>interface>worldmap klasörünü ve
media>server_dep>silkroad>textdata> "worldmap_localinfo"yu çıkartmamız gerekiyor.
Çıkarttıktan sonra ddj to dds programıyla çevirip, paint.Net ile görünür hale geldiyse kaldırmak istediğiniz ikonun ismini bulun.
Bulduğunuz ismi örn. "xy_dungeon" "worldmap_localinfo.txt"de aratın.
Karşınıza şu satırlar çıkacaktır;
Bir tanesi Donwhang Cave'in diğeri Jangan Cave'in üstünde bulunan ikondur.
İlk baştaki 1 ise Service açıktır; 0 ise Service kapalıdır. Yazıyı açmak istiyorsak 1 / kapatmak istiyorsak 0 olarak değiştirip kaydedeceğiz.
Daha sonra bu txt'yi patch atarak veya pk2 import ile aldığımız yere geri koyacağız. Bu kadar
Bu gün sizlere daha doğrusu 80 cap 90 cap server açan arkadaşlara yarayacak konumuz
bazı bolgelerin gecişini kapamaktır
diyelim 80 cap server acacaksınız samerkent actınız ama bir sorun var cok serverde goruyorum
samerkent koprüden gecişler var bazıları mobları kaldırıyor diğer tarafta bazıları ısınlama kapatıyor
buna gerek yok istediğiniz bolgeden gecişi kapatabilirsiniz
öncelikle gm karakterimize giriyoruz
samerde köprüye geliyoruz ve gm konsoluna (addralypoint)yazarak buranın koordinatlarını alıyoruz
resmin sağ alt köşede görünen 26728,(1205.0,159.4,1854.0) kodumuzun 26728 olanını hafızamıza alıyor ve
sql serverimizi açıp buradan _RefInstance_World_Region içine giriyoruz
örnek resimde görüldüğü gibi region kodumuzu buluyoruz
Worlıd kısmını 0 yapıp oynumuzu acıyoruz artık o bölge geçişi kapalı oluyor
bu şekilde istediğiniz yeri kapatabilirsiniz
/* @PortalDark'ın alıntısından alıntıdır. *\
bazı bolgelerin gecişini kapamaktır
diyelim 80 cap server acacaksınız samerkent actınız ama bir sorun var cok serverde goruyorum
samerkent koprüden gecişler var bazıları mobları kaldırıyor diğer tarafta bazıları ısınlama kapatıyor
buna gerek yok istediğiniz bolgeden gecişi kapatabilirsiniz
öncelikle gm karakterimize giriyoruz
samerde köprüye geliyoruz ve gm konsoluna (addralypoint)yazarak buranın koordinatlarını alıyoruz
resmin sağ alt köşede görünen 26728,(1205.0,159.4,1854.0) kodumuzun 26728 olanını hafızamıza alıyor ve
sql serverimizi açıp buradan _RefInstance_World_Region içine giriyoruz
örnek resimde görüldüğü gibi region kodumuzu buluyoruz
Worlıd kısmını 0 yapıp oynumuzu acıyoruz artık o bölge geçişi kapalı oluyor
bu şekilde istediğiniz yeri kapatabilirsiniz
/* @PortalDark'ın alıntısından alıntıdır. *\
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Son düzenleme: