Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Mob spawn ekleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cikho12
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cikho12

Vsro Editör
.
Katılım
1 May 2019
Mesajlar
196
Tepkime puanı
203
Puanları
43
Yaş
32
Konum
istanbul
Türk Lirası
0.00₺
Merhaba.

Forumda paylaşılan SkyTemple haritalarını ekledim. Sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Haritaya ait mobları yine forumdaki konu ile ekliyorum ancak spawn olmuyorlar. Bir mobun örnek tablosu şöyle :

RefHive
1576000000951MOB SkyTemple (A)
RefNest
39250157647493253091027,6810335,630700600108129010
RefTactics
47493188000015050130002220050000030004000000000001500001000MOB_SKYTEMPLE_A_AR_BARUSWOLF_ADONIS2

RefObjCommon
1188000MOB_SKYTEMPLE_A_AR_BARUSWOLF_ADONIS2??? ???MOB_EU_BARUSWOLFSN_MOB_SKYTEMPLE_A_AR_BARUSWOLF_ADONIS2xxx0112115000300000000000000000-10-10-10-10861000009411050180mob\arabia\baruswolf_adonis2.bsrxxxxxxxxxxxx188080
RefObjChar
18808011021000000929292929292000000000000000000000000000000000000390165911311312080208237355043000376703767100000000000000000000

Burada bir yanlış mı var acaba ? Mobları loadmonster ile manual olarak spawn edebiliyorum. Warp ile nest koordinatlarına gittiğimde moblar görünmüyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
dün konuyu gördükten sonra bende ekleyim dedim, bi kontrol etmek için. Revhive nest ve tactics kısımlarını dahi yaptım mı yapmadım mı emin değilim Gameserver crash oluyor. Çünkü verilen tüm tablolar sıkıntılı, herşey birbirine girmiş sanki. Ya da bana mı böyle geldi bilmiyorum. Hele bir refobjchar var ki evlere şenlik, sıfırdan yapmak daha kolay sanırım.

Çok iyi bi anlatım olmamış ya da ben hala beceriksizim :D
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Data.pk2'den dolayı crash aldığımızı sanmıyorum, tablolarda MANGYANG_PRUNE_CLONE2'yi ekleyene kadar yani 23. satırları crash vermedi. Tek tek ekleye ekleye kontrol ettim.
Senin anlayacağın o satırda bir sıkıntı var. Bende mobları ekleyemedim.
 
Oyla 0
Konu neden böyle sapıyor onu anlamış değilim. Ben sorunu belirttim. Burada başka sorunlara çözüm aranıyor enteresan.
 
Oyla 0
İşlem aslında basit fakat arkadaş bir yerde takılıyor şu şekilde anlatım sağlıyayım ilk önce Sky templenin regionlarını çek daha sonra bu regionlar hangi gameworlde baglı onu kontrol et daha sonra buradaki gameworld'ID >RefInstanceworldRegion tablosundakı WorldID ile aynımı onu kontrol , Spawn ettiğin mobu Refhive tablosundan gameworld'ID >RefGameWorld ID ile aynımı işin, ana temeli budur burada vermiş olduğum doneler üzerinden kendi sorununu kendin çözebileceğin kanaatindeyim..
 
Oyla 0
çünkü warp ile gittiginde karakterinin WorldId si 1 olarak kalıyor. Skytempleyi eklerken hem worlid1 e hemde 95 e ekliyorsun. Karakterini worldid 95 e ışınlaman gerekiyor. Teleport noktası koymalısın veya _Chardan worldid 95 yapmalısın.
 
Oyla 0
Sorun çözüldü. SkyTemple world id 1 olarak güncelleyince moblar spawn oldu. Haritada teleportlar mevcut bu arada.
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt