Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Paylaşım Sieger Farkı ile Electus Effect Ekleyin! (Tamamen Sorunsuz ve eksiksiz)

@Sieger teşekkürler tekrardan.... ID ve grup ID'leri kontrol ede ede ekledim.. 3. defadır.. sorunum media ile ilgili galiba... resimlerde görüldüğü gibi... kanatlar ve boynuzlu başlıkların etrafında kare kare parıltılar var. Diğerlerinde de durum aynı. Bu kareler çok fazla büyükler.. DB kısmını excelde düzenledim... o da ekte.. Data Media ve Particles kısımlarını da dikkatlice yerlerine attım. Bu işlemleri 3. defadır yapıyorum.. ne eksik acaba bilginiz var mı ?


Edit mesaj: Bildiğim sağlam açık bir servera ait Particles'ı alarak onda denedim... o kareler gitti.
Sormak istediğim 3 soruyu burada paylaşayım..

1- Başka servera ait eksiksiz Particles.Pk2'i kullansam kendi mediam ve clientimle uyuşmazlık yaşar mıyım ? Hiç denemedim daha bunu ama particlesı değişince şu an Char effectler sorunu çözüldü..
2- Eğer yukarda bahsettiğim şekilde sorun yaşama olasılığım varsa, bende ne eksik ki o kareler boy gösteriyor. Onları çekeyim bari.. Bendeki db clean üzerinden ilerlediğim bi db.
3- Action Overlap'ı kendimize göre ayarlamızı söylemişsiniz.. Oraya neye göre bir değer giricem.. TRAIL olanlarda ki aynı değeri o üst üste basılan 35 taneye de mi girmeliyim ?

Bu arada gerçekten paylaşım ve emeklerin için teşekkürler.



Ekler:
ScreenShots.
Tabloya ekleneceklerin excel'de düzenlenmiş hali
 

Ekli dosyalar

  • SRO[2020-04-21 00-20-58]_97.jpg
    SRO[2020-04-21 00-20-58]_97.jpg
    302.3 KB · Görüntüleme: 133
  • SRO[2020-04-21 00-20-53]_74.jpg
    SRO[2020-04-21 00-20-53]_74.jpg
    344.3 KB · Görüntüleme: 131
  • SRO[2020-04-21 00-19-09]_33.jpg
    SRO[2020-04-21 00-19-09]_33.jpg
    326 KB · Görüntüleme: 111
  • SRO[2020-04-21 00-19-07]_36.jpg
    SRO[2020-04-21 00-19-07]_36.jpg
    325.1 KB · Görüntüleme: 111
  • Electus Char Ef.xlsx
    Electus Char Ef.xlsx
    47.7 KB · Görüntüleme: 27
  • SRO[2020-04-21 00-31-03]_94.jpg
    SRO[2020-04-21 00-31-03]_94.jpg
    405.4 KB · Görüntüleme: 123
@Sieger teşekkürler tekrardan.... ID ve grup ID'leri kontrol ede ede ekledim.. 3. defadır.. sorunum media ile ilgili galiba... resimlerde görüldüğü gibi... kanatlar ve boynuzlu başlıkların etrafında kare kare parıltılar var. Diğerlerinde de durum aynı. Bu kareler çok fazla büyükler.. DB kısmını excelde düzenledim... o da ekte.. Data Media ve Particles kısımlarını da dikkatlice yerlerine attım. Bu işlemleri 3. defadır yapıyorum.. ne eksik acaba bilginiz var mı ?


Edit mesaj: Bildiğim sağlam açık bir servera ait Particles'ı alarak onda denedim... o kareler gitti.
Sormak istediğim 3 soruyu burada paylaşayım..

1- Başka servera ait eksiksiz Particles.Pk2'i kullansam kendi mediam ve clientimle uyuşmazlık yaşar mıyım ? Hiç denemedim daha bunu ama particlesı değişince şu an Char effectler sorunu çözüldü..
2- Eğer yukarda bahsettiğim şekilde sorun yaşama olasılığım varsa, bende ne eksik ki o kareler boy gösteriyor. Onları çekeyim bari.. Bendeki db clean üzerinden ilerlediğim bi db.
3- Action Overlap'ı kendimize göre ayarlamızı söylemişsiniz.. Oraya neye göre bir değer giricem.. TRAIL olanlarda ki aynı değeri o üst üste basılan 35 taneye de mi girmeliyim ?

Bu arada gerçekten paylaşım ve emeklerin için teşekkürler.



Ekler:
ScreenShots.
Tabloya ekleneceklerin excel'de düzenlenmiş hali
Farklı particles kullanırsan, oyununda olan farklı şeyler hata verecektir.
Overlap kısmına, TRAIL 'de bulunanı yazarsan biri açıkken, diğerlerini kullanamazsın.
Onun için DB'de bulunan Overlap kısmından bir değeri baz alıp, içerisinde ki herhangi bir sayıyı değiştirip yazabilirsin.

Piksel hatası textures ile alakalı aşağıda verdiğimi clientine düzgün import ettiğine emin ol;
- DL:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.

- VT:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
 
Farklı particles kullanırsan, oyununda olan farklı şeyler hata verecektir.
Overlap kısmına, TRAIL 'de bulunanı yazarsan biri açıkken, diğerlerini kullanamazsın.
Onun için DB'de bulunan Overlap kısmından bir değeri baz alıp, içerisinde ki herhangi bir sayıyı değiştirip yazabilirsin.

Piksel hatası textures ile alakalı aşağıda verdiğimi clientine düzgün import ettiğine emin ol;
- DL:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.

- VT:
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Teşekkür ederim bilgiler için. 4 gün sonra yapıcam artıkta PC yanıma almadan çıktım.
 
Geri
Üst Alt