Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Şimdi sizlere mapte herhangi bir noktaya teleport taşı ekleyip buna teleport noktası eklemeyi göstericem.
Öncelikle DB ve Media.pk2 yedeklerinizi alınız ve adımları lütfen dikkatlice takip ediniz.
Buradaki kısımlar anlatım içindir ve lütfen indirme linki ile TXT dosyasını indirin. Oradaki satırları düzenleyerek ekleyin. Yani buradakileri eklemeyin.
Çünkü burada TAB yapılamıyor, boşluk yapılabiliyor. Oda eklemede hata verecektir.
Şimdi ilk adım olarak bir char açın ve onu taşı eklemeyi düşündüğünüz alana götürün ve oyundan çıkın. Char oyunda olmasın işlem sırasında.
Ardından _Char tablosuna girip char'ınızın bulunduğu satırda şu sütunların bilgilerini alın;
LatestRegion, PosX, PosY, PosZ, WorldID -> Bunlar charınızın son koordinatlarıdır.
(Database)
Aşağıdaki satırda renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefObjCommon'a ekleyin;
1 45000 STORE_VSRORG ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı bize _RefObjCommon'da Link olacak. Bu yüzden bu rakamı kendinize göre ayarlayın ve _RefObjCommon'da da değiştirin.
Aşağıdaki satırda renkli yeri kendinize göre düzenleyip _RefObjStruct'a ekleyin;
100 0
Burada KIRMIZI renkteki sayı _RefObjCommon ID'sidir ve Media'ya ekleme kısmında yardımcı olacak. Bu ID'yi kendinize göre ayarlayın.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak (106,232424) ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı, bir üstteki satırdaki sayıdır. Yani _RefObjStruct'aki ID değerimizdir. Bunuda kendinize göre düzenleyin.
Ardından aşağıdaki satırdaki renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefTeleport'a ekleyin;
1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 0 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz olacak. _RefTeleLink'te bu ID lazım olacak.
Burada KIRMIZI renkteki sayı _refobjcommon ID'mizdir. Yine bunuda kendinize göre düzenleyin.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion değeridir.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX değeridir.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY değeridir.
Burada AÇIK MAVİrenkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ değeridir.
Burada SİYAH renkteki sayı (Satırın sondan üçüncü sütunu "GenWorldID sütunu) _Char tablosundan aldığımız WorldID değeridir.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Son olarak DB'de _RefTeleLink tablosuna veri ekleyeceğiz. Ama burada ekstradan 2 ayrı satır verecem. 1 TANESİNİ EKLEYİN.
Alttaki satır Level sınırı koymaz. Level sınırlaması istemiyorsanız bunu kullanın.
1 250 1 5000 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez .
Alttaki satır ise Level sınırı koyar. Level sınırı istiyorsanız bir üsttekinin yerine bunu ekleyin.
1 250 1 5000 0 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DATABEDEKİ İŞLEMLERİMİZİ TAMAMLAMIŞ BULUNUYORUZ.
ŞİMDİ SIRA MEDİAPK2'DE...
Satırlarımızı media.pk2/server_dep/silkroad/textdata bölgesindeki TXT'lere ekleyeceğiz.
Yukarıdaki vermiş olduğum renklerdirmelere bakarak İşlemlerinizi devam ettirebilirsiniz.
İlk olarak aşağıdaki satırı TeleportBuilding.txt'ye ekleyeceğiz;
1 45000 STORE_VSRORG_GATE ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
İkincil olarak TeleportData.txt 'ye aşağıdaki satırı ekleyeceksiniz;
1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1
Üçüncül olarak TeleportLink.txt 'ye aşağıdaki satırlardan BİRİNİ ekleyin. Hangisini ekleyeceğinizi yukarda belirtmiştim
Level sınırı olmayan TeleportLink'i;
1 250 1 5000 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Level sınırı olan teleport Linki;
1 250 1 5000 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Textdata_Object.txt 'ye aşağıdakileri ekleyeceksiniz
1 SN_ZONE_VSRORG VSro Org
1 SN_NPC_VSRORG VSro Biz Teleport
Şimdi sizlere mapte herhangi bir noktaya teleport taşı ekleyip buna teleport noktası eklemeyi göstericem.
Öncelikle DB ve Media.pk2 yedeklerinizi alınız ve adımları lütfen dikkatlice takip ediniz.
Buradaki kısımlar anlatım içindir ve lütfen indirme linki ile TXT dosyasını indirin. Oradaki satırları düzenleyerek ekleyin. Yani buradakileri eklemeyin.
Çünkü burada TAB yapılamıyor, boşluk yapılabiliyor. Oda eklemede hata verecektir.
Şimdi ilk adım olarak bir char açın ve onu taşı eklemeyi düşündüğünüz alana götürün ve oyundan çıkın. Char oyunda olmasın işlem sırasında.
Ardından _Char tablosuna girip char'ınızın bulunduğu satırda şu sütunların bilgilerini alın;
LatestRegion, PosX, PosY, PosZ, WorldID -> Bunlar charınızın son koordinatlarıdır.
(Database)
Aşağıdaki satırda renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefObjCommon'a ekleyin;
1 45000 STORE_VSRORG ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı bize _RefObjCommon'da Link olacak. Bu yüzden bu rakamı kendinize göre ayarlayın ve _RefObjCommon'da da değiştirin.
Aşağıdaki satırda renkli yeri kendinize göre düzenleyip _RefObjStruct'a ekleyin;
100 0
Burada KIRMIZI renkteki sayı _RefObjCommon ID'sidir ve Media'ya ekleme kısmında yardımcı olacak. Bu ID'yi kendinize göre ayarlayın.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion sayısıdır.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX sayısıdır.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY sayısıdır.
Burada AÇIK MAVİ renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ sayısıdır.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak (106,232424) ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Burada KOYU MAVİ renkteki sayı, bir üstteki satırdaki sayıdır. Yani _RefObjStruct'aki ID değerimizdir. Bunuda kendinize göre düzenleyin.
Ardından aşağıdaki satırdaki renkli yerleri kendinize göre düzenleyip _RefTeleport'a ekleyin;
1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 0 1088 -107 1397 150 0 0 1 1 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz olacak. _RefTeleLink'te bu ID lazım olacak.
Burada KIRMIZI renkteki sayı _refobjcommon ID'mizdir. Yine bunuda kendinize göre düzenleyin.
Burada SARI renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız LatestRegion değeridir.
Burada YEŞİL renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosX değeridir.
Burada PEMBE renkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosY değeridir.
Burada AÇIK MAVİrenkteki sayı _Char tablosundan aldığımız PosZ değeridir.
Burada SİYAH renkteki sayı (Satırın sondan üçüncü sütunu "GenWorldID sütunu) _Char tablosundan aldığımız WorldID değeridir.
NOT= Asla koordinatları küsüratlı sayı olarak girmeyin. Örnek olarak 106,232424 ise ; 106 olarak girmeniz yeterli. Yani sayıyı tam sayıya yuvarlayın.
Son olarak DB'de _RefTeleLink tablosuna veri ekleyeceğiz. Ama burada ekstradan 2 ayrı satır verecem. 1 TANESİNİ EKLEYİN.
Alttaki satır Level sınırı koymaz. Level sınırlaması istemiyorsanız bunu kullanın.
1 250 1 5000 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Burada MOR renkteki sayı TeleportID'miz. "Nereden?" sorusuna cevap veren noktadır.
Burada KAHVERENGİ renkteki sayı Jangan TeleportID'sidir. "NEREYE?" sorusuna cevap veren noktadır.
Yani bu teleport, teleport taşımızın olduğu noktadan Jangana ışınlanmak için kullanılabilir. Başka yere gidecekseniz kahverengi kısmı değiştirin.
Burada AÇIK YEŞİL renkteki kısım teleportun ücretidir. 5k olarak default ayarlı. 0 yaptığınız zaman ücret kesmez .
Alttaki satır ise Level sınırı koyar. Level sınırı istiyorsanız bir üsttekinin yerine bunu ekleyin.
1 250 1 5000 0 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
DATABEDEKİ İŞLEMLERİMİZİ TAMAMLAMIŞ BULUNUYORUZ.
ŞİMDİ SIRA MEDİAPK2'DE...
Satırlarımızı media.pk2/server_dep/silkroad/textdata bölgesindeki TXT'lere ekleyeceğiz.
Yukarıdaki vermiş olduğum renklerdirmelere bakarak İşlemlerinizi devam ettirebilirsiniz.
İlk olarak aşağıdaki satırı TeleportBuilding.txt'ye ekleyeceğiz;
1 45000 STORE_VSRORG_GATE ???? xxx SN_NPC_VSRORG xxx 0 0 4 1 1 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 26265 0 1088 -107 1397 0 0 100 25 10 0 quest\ins_quest_teleport.bsr xxx xxx xxx xxx 100
İkincil olarak TeleportData.txt 'ye aşağıdaki satırı ekleyeceksiniz;
1 250 GATE_VSRORG xxx 45000 SN_ZONE_VSRORG 26265 1088 -107 1397 150 0 0 1
Üçüncül olarak TeleportLink.txt 'ye aşağıdaki satırlardan BİRİNİ ekleyin. Hangisini ekleyeceğinizi yukarda belirtmiştim
Level sınırı olmayan TeleportLink'i;
1 250 1 5000 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Level sınırı olan teleport Linki;
1 250 1 5000 0 0 1 90 999 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Textdata_Object.txt 'ye aşağıdakileri ekleyeceksiniz
1 SN_ZONE_VSRORG VSro Org
1 SN_NPC_VSRORG VSro Biz Teleport
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.