Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü Yeni skill ekleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Ağu 2019
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
3
Yaş
30
Konum
ravzon
Türk Lirası
0.00₺
Arkadaşlar Gm skillerini biliyorsunuz onları eklemiştim clientimi sorunsuz çalışıyorlar fakat ben yeni bir skill eklemek istiyorum daha doğrusu örnek vermek gerekirse Cold Fire Lightning'in yanına yeni bir sekme açıp sekmenin içeriğine 1 adet skill eklemek istiyorum bu konuda desteğinizi alabilir miyim? Mesela bu sekmenin altına 30 levelda açılan fire nukesini eklemek istiyorum skill aynı ama farklı bir ad altında işte bunun ismini hasarını falan değiştiriceğim. yani aynı şeyi farklı bir isimle yeniymiş gibi yapacağım.
 
GMSkill mastery ekleme dosyalarını örnek alabilirsin ekledikten sonra o skilleri service 0 yapıp istediğin skilleri oraya taşıyabilirsin

Please, Giriş yap or Kayıt ol to view URLs content!
 
Oyla 0
Eklediğin skill'in _RefSkill , _RefSkillGroup , _RefSkillMastery kopyala ona göre ekle , media dosyalarında ise , skilldata_35000enc , skilleffect , skillgroup , skillmasterydata , textdata_equip&skill , textuisystem txtlerinde yapmalısın ek olarakta şunu belirtelim hemen _Refskill tablosunda Action_overlap stunu eklediğin diğer skill rowu ile aynı değerde olduğu için , o skillin overlap değerlerini '0' yapmalısın .Diğer skill grubu ile birbirine bağlı olmaz aynı anda kullanamazlar. Aynı işlemi Skilldata enc'ye geçirmeyi unutma..
 
Oyla 0
Yeni bir mastery adı oluşturucaksın daha sonra bunu gruplandıracaksın ,bu grubu ilk önce Yeni ID lerini DB'den _RefSkillGroup , _RefSkillMastery Media'dan skillgroup , skillmasterydata txt lerine girerek ekleyeceksin, daha sonra mediadan gruplandırma işlevini gerçekleştireceksin skillgroup txtini açacaksın ;
C++:
İçeriği görebilmek için Giriş yap ya da üye ol.

Eklediğin Gm mastery ID ne ise onun hemen altına oluşturduğun MasterID 'in çatısı altında Yeni bir Grup açacaksın bu kadar.Bu verdiğim doneler üzeirnden anlamaya çalış bu biraz kapsamlı işlem buradaki 275 276 114 113 Id leri ne demek ne anlama geliyor onları çözmeye çalış sonuca ulaşacaskın. @newstar görseli bu anlatıklarımın içinde saklı sana yapacağım en son kıyak budur hazıra değil araştırıp çözerek odaklanki yürüyüş algoritmasını çöz...
 
Oyla 0
Söylediklerini doğru biliyosun fire layt skilleri nasıl eklenmiş force sekmesi çatısı altında onlardan yola çıkarak yapmaya çalış.
 
Oyla 0
8 ci rows (Mind Bow (Flower) örnek olarak 8 seviyeye geldiginde baska bi skilin üzerine biniyodur skilin.,yani tam olarak su şekilde skillerin sırasını belirleyen 4 stun mevcut, bunlar soldan sağa 0 dan başlar veya yukarıdan aşağıya 0 dan başlar.
Örnek vermek gerekirse force sekmesinde 3. sıradaki 4. skil diyelim. skil ağacına baktığımızda WEAPON/ FORCE var soldan sağa 0 dan başlıyarak sağdığımızda weapon =0 force=1 yani birinci değerimiz 1, force tıkladıgımızda COLD / LIGHT / FIRE / FORCE
yine saydığımızda cold=0 light=1 fire=2 force=3 yani değerimiz 3 . totalde şimdiye kadar 1 -3 degerine ulaştık, force'ye tıkladığımızda skill sırasını yukarıdan aşağı doğru saydığımızda 1. sıra =0 2. sıra=1 3. sıra = 2 yani 1 3 2 oldu. şimdi o sıradaki. 4. skilin yeride 3 olucagına göre yani bu skili tam olarak force sekmesinde 3. sıradaki 4. skil kısmında olması için bize gerek değer 1 3 2 3 bunları sırasıyla UI_Skilltab UI_Skilpage UI_SKilColumn UI_SkilRow stunlarına girmen gerekli, bu kolonları kontrol ettiğinde senin 9. skilinde bi anormallik yok ise bir üst seviyedekilerle aynı ise sorunun mediaya yanlıs girme yada skilldeki paramların bozulmasından kaynaklıdır.
 
Oyla 0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt