Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü iSro Database

Conqueror

Vsro/Database-Editör
.
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
1,522
Tepkime puanı
2,488
Puanları
113
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.google.com
Türk Lirası
0.00₺
Konu başlığı için kusura bakmayın öncelikle :D

Birkaç aydır edit işleri yapıyorum. Bugün farkettim ki databasedeki bilgiler media.pk2 içerisinde mevcut zaten. iSro orjinal clienti kullanarak ve media içerisindeki skilleri itemleri olduğu gibi databaseye geçirsem sıfırdan iSro yapısına uyarlamış olurmuyum?


Bilen birinden hangi txt dosyalarının karşılığı databasedeki tabloyla aynı bunları söyleyebilir misiniz.

Misal: RefObjCommon = itemdata.txt

World region , shop ,questler uniqler vs bütün herşey db ye geçebilecek txtleri geçirmek istiyorum.


Tablonun otomatik id vermesini kaldırıp txtlerdeki idleri oldugu gibi sıralamayı eklicem bozmadan copy paste yöntemiyle.
Maksadım cliente uygun db yapıp gameserverin shardı okuyup açması.


iSro clientini kullanarak txt. içerisindekileri kullanarak isroya yakın db yapma fikrim var ne kadar olur bilmiyorum.
İçerisinde farklı txt.ler var vsro clientlerinde olmayanlar. Bu txt leri yine yukarıda verdiğim örnekte olduğu gibi SRO_VT_SHARD da tablo açıp okutsam questler yeni skiller sistemler vb.

Bana sadece hangi txt. dosyasının db deki karşılığını söyler misiniz denemek istiyorum.
 
Son düzenleme:
Ya ben artık editide geçtim. Uğraşmıyorum eskisi gibi evet
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
DB ve media uyumu zaten çözülebilecek bir şey Ayrıca şuanda isronun en basit text kodlarının mantığı bile vsroyla alakasını yitirmiş durumda. Bu adamlar çok farklı sistemler kullanıyor kanımca. Bu mümkün olsaydı zaten vietnam klasörleri paylaşılmazdı. Her şeyi geçtim Kullandığın Managerlerin uyumunu nasıl sağlayacaksın İlk yaptığın şeyde hatalar alacaksın ve çözüm bulamayacaksın. Çünkü Çözümü yok. Vsro filesler her alanda her şeyi desteklemiyor. Şuanda geliştirmeye çalışılan bazı sistemlerin en basit dile getirilmiş haliyle vsro fileslere entegresi bile günlerce çözüm aranıyor. Dostum bunu seni üzmek için söylemiyorum ama bu yola hiç bulaşmamalısın boşuna çabalarsın. En basit haliyle isrodaki server_dep text dosyalarının bile çalışma mantığı şuankiyle çok farklı Valla daha ne diyim ki. Neyse her şey gönlünce olsun.
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
vSroya baghdat sky temple gibi mapleri ekleyen arkadaşlar isro güncel pk2leri kullanabiliyor. iSronun sadece media.pk2sini komple kullanamıyoruz. Media içerisinde misal vsroda skilleffecte bişiy eklerken crash hatası alıyoruz. Uyumsuzluk txt dosyalarında bunlar dbye uyarlandımı sorunun ortadan kalkacağına inanıyorum.
 
Oyla 0
Prosedür yazmayı bilen arkadaşlar olsa bile yapamazlar aslında. Çünkü iSro gibi bir sistemin nasıl bir prosedür kullandığı belirsiz.
Eksik olan tek şey Prosedürler değil Triggerlar tablolar, Server Filesları (gameserver agnet shard vs.) var oğlu var.
Kodlama konusunda iyi olan birisi her şeyi yapabilir tabiki bu ayrı mesele ama bire bir iSro sistem bir oyun kurabilirsin zaten gezin internette gerekli her şeyi bulursun emin ol. Bütün SW ler edit yapanlar zaten iSro kSro dosyalarından kopyala yapıştır yaparak kendileri prosedür yazmaya çalışıyor tablolara eklemeler yapmaya çalışıyor :) iSro kSro şirketleri zaten yıllar öncesinden bu günün güncellemelerini hazırlamış şirketler emin olabilirsin. :)
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Bizlerin en büyük sorunu bu işte isro prosedürleri ksro kraterleri vs. Prosedürleri isronun kapısını çalarak almaya gerek yokki ekli olan sistemleri kendine göre yazabilmek mesele. Asıl mesele prosedür yazabilen adamın hangi sistemi neye göre yazacağını bilmemesi değil bunu yapmayıp ve iSro diyip geçmesi.
 
Oyla 0
Kendi sistemini prosedürünü yazabilen arkadaşlar ve sw files içerisindeki serverlara editle vsroya isroyu komple giydirebilir fikrim var fakat deneyimimle kaldım bu işte yeteneğim yok henüz.
 
Oyla 0
Yetenekten ziyade hayal gücü aslında asıl olay ve azim. Pes etmediğin sürece çözebiliirsin her şeyi. iSro nun düşündüğün kadar zor bir sistemi yok. Ekstra sayılabilecke hiç bir şeyi yok hatta. iSroda yapılan her şey yapılabiliyor zaten pvp serverlarda hatta çok daha iyileri yapılıyor emin ol. Electus Online ye bak anlarsın. Adamlar işin en uç noktasını oluşturmuş durumda.
 
Oyla 0
DBToMedia ile sqlden bilgileri çektiğimde misal Refobjcommon ile refobjitemi bir txt içerisinde buluşturuyor. Dün Refonjcommonu temizleyip isronun txtsini geçirdim tabiki link id leri olmadıgı için ID hatası aldım refobj tablosunda. Tablodaki satırda misal 60 sıra var bu sıradan sonra ID oluşturup txt içerisindeki Common ve item kısmını bölebilen bir program yapılabilirse işler daha da kolaylaşır basitleşir.
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt