Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

vSRO Çözüldü iSro Database

Conqueror

Vsro/Database-Editör
.
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
1,522
Tepkime puanı
2,488
Puanları
113
Konum
İstanbul
Web sitesi
www.google.com
Türk Lirası
0.00₺
Konu başlığı için kusura bakmayın öncelikle :D

Birkaç aydır edit işleri yapıyorum. Bugün farkettim ki databasedeki bilgiler media.pk2 içerisinde mevcut zaten. iSro orjinal clienti kullanarak ve media içerisindeki skilleri itemleri olduğu gibi databaseye geçirsem sıfırdan iSro yapısına uyarlamış olurmuyum?


Bilen birinden hangi txt dosyalarının karşılığı databasedeki tabloyla aynı bunları söyleyebilir misiniz.

Misal: RefObjCommon = itemdata.txt

World region , shop ,questler uniqler vs bütün herşey db ye geçebilecek txtleri geçirmek istiyorum.


Tablonun otomatik id vermesini kaldırıp txtlerdeki idleri oldugu gibi sıralamayı eklicem bozmadan copy paste yöntemiyle.
Maksadım cliente uygun db yapıp gameserverin shardı okuyup açması.


iSro clientini kullanarak txt. içerisindekileri kullanarak isroya yakın db yapma fikrim var ne kadar olur bilmiyorum.
İçerisinde farklı txt.ler var vsro clientlerinde olmayanlar. Bu txt leri yine yukarıda verdiğim örnekte olduğu gibi SRO_VT_SHARD da tablo açıp okutsam questler yeni skiller sistemler vb.

Bana sadece hangi txt. dosyasının db deki karşılığını söyler misiniz denemek istiyorum.
 
Son düzenleme:
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
Kardeşim denedinmi bilmiyorum ama shard ve gameserver bilgi eksikliğinden yada id çakışmasından hata verir. Bana da txtleri oldugu gibi link ID siz geçirdiğim için id hatası verdi. Benim deneyimim oldu fakat bilgim yok yapmak konusunda. Elimizin altında herşey. Bazen ufak tefek problemler gözardı edilip vazgeçmemizi sağlar..
 
Oyla 0
Bu mevzu ile bir grup kurulursa vsro.org tarafından (yapmak isterlerse tabi) questler npcler orjinal itemler orjinal mapları olduğu gibi geçirme fikrini verebilirim. Tek yapmaları gereken oyunda scroll ve bazı sistemler için prosedür eklemek kalır geriye. Silkroad dünyasında bir ilke imza atmış olacağımıza inanıyorum o zaman.
 
Oyla 0
Ona bakarsan şuanda bile benim vsroya bomba gibi daha önce hiç bir serverda kurulmamış, görülmemiş ve düşünülmemiş 3 fikrim var. Bu sistem için gerçekten bir kaç babayiğit gerekiyor. Olabilirliğinden de şüpheliyim lakin, olduğu taktirde efsane bir player görülür. Dünya çapından bahsediyorum :) Ama tabi bunun başarılı olacağından şüpheliyim.
 
Oyla 0
Eminim birçok kişi bu konuya gülmüştür burada belli etmeden bu konuda inancım tam fakat dediğin gibi bunu yapabilecek babayiğitler lazım düşünüldüğü taktirde zor gelebilir fakat benim kolaylaştıran fikirlerim var. Neyse konu güncel kalsın belki o babayiğitler bir araya gelip bir ilke imza atmak isterler :)
 
Oyla 0
Prosedür vs. Şöyle kalsın bir kenera gameserver shardi ve clienti ne yapmayı düşünüyorsunuz :) vsro filesta bulunan exeler clean db ile uyum sağlıyor ne demek istediğimi anlamak icin csro r nin dbsi aç ve vsro dbsi ile karşılaştır arasındaki tablo farkını anlayacaksın
 
Oyla 0
Please, Giriş yap or Kayıt ol to view quote content!
iSronun clientini zaten kullanabiliyoruz media.pk2 hariç (içinden bazı dosyalar hariç) onda da mediadaki txt içerisindeki bilgilerin databasede bulunmaması sonucunda client crash veriyor. Örneğin skilleffecte bi hata yaparsak clientin crash olması gibi. txt eklentileri db ile uyum sağlarsa gameserverin shardı okuyup sorunsuz açılacağını düşünüyorum
 
Oyla 0
@ServerEdit DbToMedia ile isronun mediasını çekip vsro clientine attıgımızda crash alırız. Sebebi ne? Dbdeki npcler skiller itemlerin uyumsuzluğu. Yani güncel dosyaların tamamını kullanabilmemiz için gereken şey db ile clienti uyumlu hale getirmek oldugunu düşünüyorum. Farklı txt dosyalarına göre Shard db sinde tablo oluşturulup yine txt bilgileri kullanılabilir. Bu sayede komple giydirmiş oluruz. Gameserver ve shardmanager DB ile bilgi akışını tam sağladıktan sonra sorunsuz açılacağının kanaatindeyim
 
Oyla 0
Geri
Üst Alt