Merhaba, Hoşgeldin!

VSRO.org, Silkroad Online, Knight Online, Metin2 ve diğer çevrimiçi oyunlar için öncü bir yardım ve geliştirme platformudur. Misyonumuz, bilgi ve deneyim sahibi bireyleri, bilgiye ihtiyaç duyanlarla bir araya getirerek, zengin bir etkileşim ortamı yaratmak ve farklı bakış açılarını birleştirmektir. Topluluğumuzda güçlü bir işbirliği ve öğrenme kültürü oluşturarak, herkesin değerli katkılarda bulunmasını sağlıyoruz.

MaxiGuard [VIP] Fellow Buff System for vSRO like a iSRO version

0BESbab.png


YKoNcab.png


*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***
Teşekürler
 
Benden yana bir problem yok; yeniden bir sistemin oluşturulmasından bahsettim. Ayrıca bende de bir problem olmuyor. Başlayan yeni insanların yapamayacağından bahsediyorum. Madem paylaşılıyor, düzgün paylaşılsın. Amacım bu.
Aktif bu guardı kullanıyorsun anladığım kadarıyla o zaman buradaki sorularıma cevap verirsen baştan kodlayabilirim public olmayanlar olduğu için ancak bu kadar yapabiliriz normalde pet2 yi kapatırsan aktif buff un varsa canlı silinir bunları yapmak için proc_namelere e ihtiyacım var
 


Ben kendimce daha önce bu şekilde bir müşterim için yapmıştım, Arkadaşın paylaştığı kodları düzenleyip fikir alıp sizlerde yapabilirsiniz..
 


Ben kendimce daha önce bu şekilde bir müşterim için yapmıştım, Arkadaşın paylaştığı kodları düzenleyip fikir alıp sizlerde yapabilirsiniz..

__AddLiveTimedJob te timetokeep -1 değeri buffu siliyor mu ve pet2 için yeni trigger procları var sanırım bu guardı kullanmadığım için son örneklere göre yaptım ilk sayfada da yazdım ama kimse dönüş yapmadı bu topluluk hep böyleydi hiçte değişecek gibi görünmüyor hep hazıra konmanın peşindeler neyse kendileri uğraşıp dursunlar
 
__AddLiveTimedJob te timetokeep -1 değeri buffu siliyor mu ve pet2 için yeni trigger procları var sanırım bu guardı kullanmadığım için son örneklere göre yaptım ilk sayfada da yazdım ama kimse dönüş yapmadı bu topluluk hep böyleydi hiçte değişecek gibi görünmüyor hep hazıra konmanın peşindeler neyse kendileri uğraşıp dursunlar
petin durumunu SHARD'tan kontrol ettirebilirsin herhangi bi trigger gerekmediği için MaxiGuard doğal olarak ekleme yapmamış.

__AddLiveTimedJob prosedürüne saniye cinsinden değilde epoch time olarak gönderirsen skill silme işlemini yaptırabilirsin. Benim daha önce paylaştığım dinamik buff sisteminde bunlar mevcut.
 
petin durumunu SHARD'tan kontrol ettirebilirsin herhangi bi trigger gerekmediği için MaxiGuard doğal olarak ekleme yapmamış.

__AddLiveTimedJob prosedürüne saniye cinsinden değilde epoch time olarak gönderirsen skill silme işlemini yaptırabilirsin. Benim daha önce paylaştığım dinamik buff sisteminde bunlar mevcut.
yanlışın var pet2 kontrolü için proc vardır ama public değildir çünkü oynadığım bir oyunda pet2 yi kapatınca olan bufflar anında siliniyordu ve o oyunda yine public olmayan bir çok özellik vardı o açıdan bende kullanmadığım için sizde de varmı yokmu bilemediğimden böyle kodladım. _CharCos ownerid daima güncel tutup sn başı trigger ile kontrol yapıpta pet durumuna göre buff kontrolü yapacaklarını sanmıyorum doğrudan C->S ile pet kontrolü yapmak çok daha kolay ve güvenli
 
yanlışın var pet2 kontrolü için proc vardır ama public değildir çünkü oynadığım bir oyunda pet2 yi kapatınca olan bufflar anında siliniyordu ve o oyunda yine public olmayan bir çok özellik vardı o açıdan bende kullanmadığım için sizde de varmı yokmu bilemediğimden böyle kodladım. _CharCos ownerid daima güncel tutup sn başı trigger ile kontrol yapıpta pet durumuna göre buff kontrolü yapacaklarını sanmıyorum doğrudan C->S ile pet kontrolü yapmak çok daha kolay ve güvenli
Kod:
SELECT    _inv.ItemID,    _refobj.CodeName128 AS ItemName,    _inv.Slot FROM    SRO_VT_SHARD.._Inventory _inv INNER JOIN    SRO_VT_SHARD.._Items _item ON _inv.ItemID = _item.ID64 INNER JOIN    SRO_VT_SHARD.._RefObjCommon _refobj ON _item.RefItemID = _refobj.ID WHERE    _inv.CharID = @CharID    AND _refobj.CodeName128 LIKE '%ITEM_PET2%'
bu sorguyu çalıştır ve çantandaki pet2 olanları gör sonra peti sat yeniden sorguyu çalıştır peti bankaya koy yeniden çalıştır buraya kadar tamamsa @Hades 'in dediği gibi devam bende olan sistemin çalışma mantığı bu
 
Geri
Üst Alt